Orochi i københavn d.24 April

Post om japansk musik

Orochi i københavn d.24 April

Indlægaf fuu~star » 16. mar 2011, 20:02

jeps jeg læste lige inde på cosmag's side at det japanske bandet Orochi gerne vil spille i København men kan ikke finde et sted at spille da ejerne af stederne mener at der ikke vil komme nok mennesker at se dem
så derfor tænkte jeg at for at sprede budskabet om at de gerne vil spille i København så ville jeg da lige skrive det herinde
du kan læse lidt mere om det her http://www.cosmag.dk/ville-du-komme-til-k%C3%B8benhavn-og-se-orochi-d-24-april/
inde på siden er de igang med at holde en afstemning om hvor mange der gider at komme og se dem ^^
og det kan være at hvis de for plads et sted til at spille at flere japanske bands for øje på Danmark og også for lyst til at spille her^^
så hvis i gerne vil ind og se dem så klik på linket og stem ja ;3
Brugeravatar
fuu~star

Geografisk sted: hørsholm

Re: Orochi i københavn d.24 April

Indlægaf Lemon- » 24. mar 2011, 22:36

Så det også inde på cosmag... Og jeg blev ret irriteret over at de ikke kan finde et sted at spille >:/
Men jeg håber at de finder et sted at spille ^w^' Vil nemlig mega gerne ind at se dem live *0*
Lemon-

Geografisk sted: København

Indlægaf Ichigo » 15. apr 2011, 18:31

Er der nogen der ved om de har fundet et sted at spille? ^^
Brugeravatar
Ichigo

Geografisk sted: Nyappy World

Indlægaf Lemon- » 15. apr 2011, 18:40

Ichigo skrev:Er der nogen der ved om de har fundet et sted at spille? ^^

Tror det ikke... På deres hjemmeside står der i hvert tilfælde ikke noget om Danmark D:
Lemon-

Geografisk sted: København

Indlægaf Yuna » 15. apr 2011, 19:13

De har ikke fundet et sted at spille ! Min veninde, som står for deres tour, har ikke kunnet overbevise nogen om at et japansk band er populært D;

Ved ikke hvor meget det her har påvirket at andre bands kommer til Danmark i fremtiden. Men jeg vil lige snakke med hende om det :C
Blog: Sky High Heels

Formspring: Yuna1699
Brugeravatar
Yuna

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til J-Music