YESSTYLE: Asian Fashion

Post links til andre sider

Re: YESSTYLE: Asian Fashion

Indlægaf BleachyHaku » 3. nov 2010, 20:50

OHHH Elsker den side! Holy F*CK noget sexet tøj i Men section .. kunne godt lige fyre 2000 kr af der inde mand O:
Kunne vi ikke lave en Fælles ordre engang egentlig? Siden portoen falder jo mere (pris mæssigt lol ofc) man køber, så ville det jo være lækkert <:
Billede
BleachyHaku

Indlægaf ![AdleZ]! » 4. nov 2010, 12:39

BleachyHaku skrev:OHHH Elsker den side! Holy F*CK noget sexet tøj i Men section .. kunne godt lige fyre 2000 kr af der inde mand O:
Kunne vi ikke lave en Fælles ordre engang egentlig? Siden portoen falder jo mere (pris mæssigt lol ofc) man køber, så ville det jo være lækkert <:

Det lyder som en god idé :D jeg har ikke penge til det lige pt, men jeg vil da oprette en tråd når jeg vil købe XD så kan det være folk skal være med ^^ men ellers prøv bare når du ska købe :D
Brugeravatar
![AdleZ]!

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Lasse » 4. nov 2010, 13:30

![AdleZ]! skrev:
BleachyHaku skrev:OHHH Elsker den side! Holy F*CK noget sexet tøj i Men section .. kunne godt lige fyre 2000 kr af der inde mand O:

Det lyder som en god idé :D jeg har ikke penge til det lige pt, men jeg vil da oprette en tråd når jeg vil købe XD så kan det være folk skal være med ^^ men ellers prøv bare når du ska købe :D

JEG ER FRISK!!!!!!!!!! :D
hahah
ej elsker den siden :D
kan nemt bruge vel 10000 + mere hvis jeg havde penged xD
Brugeravatar
Lasse

Geografisk sted: FRB

Indlægaf BleachyHaku » 4. nov 2010, 19:55

Adlez: Jeg har nu ikke selv forstand på sådan noget, og har aldrig selv købt fra siden men, overvejer det stærkt allerede nu men, JUL. Jul skal der lige være plads til andre! xD Kan altid ønske mig penge til at købe tøj derinde fra~ Men, de har jo udsalg på det nu ,.. Det mere det xD Haha.

Lasse: Hvis jeg også havde pengene ville jeg også bruge RIGTIG mange derinde! xD Omg, jeg ville blive fattig på en dag. lol<3
Billede
BleachyHaku

Indlægaf ![AdleZ]! » 5. nov 2010, 10:14

Oh yes :D

Men jeg ska i hvert fald nok gøre opmærksom på når jeg ska have noget derfra ^^
Brugeravatar
![AdleZ]!

Geografisk sted: Hillerød

Foregående

Tilbage til Links