Anmeldelser af kontaktlinser

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Anmeldelser af kontaktlinser

Indlægaf Zarsu » 26. aug 2010, 20:02

Denne tråd er et forsøg på at samle så mange anmeldeser af kontaktlinser som muligt.

Kom med din egen anmeldelse:
Hvis du selv har et par linser du gerne vil anmelde må du meget gerne gøre dette! Tag billeder af dig med en linse i (både et billede med og uden flash) samt et billede af linserne når de ligger i deres lens-case og send det enten i en privat besked til mig eller en mail til mig på zarsu0@gmail.com
Husk også at skrive hvad linserne hedder, hvor de er købt og hvordan de er at have på!
- Så tilføjer jeg din anmeldelse til denne tråd. Hvis de linser du vil anmelde allerede er blevet anmeldt, så må du meget gerne anmelde dem alligevel og fortælle om dine oplevelser med linserne. Vi har jo ikke ens øjne :D

Kontaktlinser:
Før du køber kontaktlinser skal du gå til din lokale optiker og få taget en syns prøve - både for at vide om du skal bruge styrke, og for at vide hvilken tykkelse linser dine øjne kan tåle.
Du kan læse flere retningslinjer om kontaktlinser her.
Og her er en guide til, hvordan du kan tage din linser i og ud.

Anmeldelser:

[center]Denne tråd er et forsøg på at samle så mange anmeldeser af kontaktlinser som muligt.

Kom med din egen anmeldelse:
Hvis du selv har et par linser du gerne vil anmelde må du meget gerne gøre dette! Tag billeder af dig med en linse i (både et billede med og uden flash) samt et billede af linserne når de ligger i deres lens-case og send det enten i en privat besked til mig eller en mail til mig på zarsu0@gmail.com
Husk også at skrive hvad linserne hedder, hvor de er købt og hvordan de er at have på!
- Så tilføjer jeg din anmeldelse til denne tråd. Hvis de linser du vil anmelde allerede er blevet anmeldt, så må du meget gerne anmelde dem alligevel og fortælle om dine oplevelser med linserne. Vi har jo ikke ens øjne :D

Kontaktlinser:
Før du køber kontaktlinser skal du gå til din lokale optiker og få taget en syns prøve - både for at vide om du skal bruge styrke, og for at vide hvilken tykkelse linser dine øjne kan tåle.
Du kan læse flere retningslinjer om kontaktlinser her.
Og her er en guide til, hvordan du kan tage din linser i og ud.

Anmeldelser:

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ BLÅ NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Neo Vision Dali Extra Blue" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Nok den flotteste linse jeg nogensinde har ejet, og oveni også super blød og lækker at have i, giver ingen gener med farve i synsfeltet el. lignende!"

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Seeshell Cosmo Aqua 14.5mm" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
I blitz.

"Super flot linse og klart én jeg ville foreslå til cosplay pga. dens størrelse samt at farven er gennemtrængende uden at virke "fake"."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Freshlook Radiance Moonlight" fra Farvedelinser.dk
Af MLFA.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Da jeg købte disse kontaktlinser havde jeg håbet, at mine øjne ville komme til at se nogenlunde ud, sådan som de gør på hjemmesidens billede.

- Så jeg blev ret skuffet da jeg modtog og prøvede kontaktlinserne. Jeg synes ikke der var den fede effekt, og forandring, som jeg havde søgt i hjemmesidens "glimmerlinse".
- Kontaktlinserne er meget behagelige at have på, men af personlig erfaring skal jeg vænne mig lidt til dem, og jeg har svært ved at se med dem. (føles som at kigge gennem et stykke plastic, der ikke er helt klart).

Egner sig måske bedst til mørkere øjne, end de blågrå jeg bevæger mig rundt i verdenen med."

"Freshlook Colors Blue" fra Farvedelinser.dk
Af Miki-chan

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"En Dejlig blød linse. Den kan være lidt drilsk at få i, fordi bløde linser lettere klapper sammen, men den er dejlig nem at få ud! Sidder godt og man tænker ikke over man har dem i, heller ikke i længere tid! Egner sig bedst til folk med mørke øjne, mine er ret lyse så effekten var ikke så stor som jeg regnede med! Styrken passede perfekt og jeg kan se helt klart med dem på!"

"Royal Blue" fra Cybershop.fi
Af ![AdleZ]!

Billede

Billede

"Disse linser har ingen kant, men både pupilcenteret og irissen er for stor til mit øje, og med lidt afstand ses det slet ikke, og den blå ”hinde” som ligger sig om min egen iris fremhæver det blå på afstand og gør den super flotte! De er omkring ligeså bløde som de brune circle lenses jeg har, så de er dejligt nemme at tage på fordi de ikke lukker sig om fingeren og holder sin form når man sætter dem i."

"Freshlook Colorblends True Sapphire" fra Farvedelinser.dk
Af Zarsu

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"De får ens øjne til at se blå ud på en meget naturlig måde, og på afstand ligner det bare at man naturligt har utroligt blå øjne. De er behagelige at have i - dog bliver de let tørre hvis man er indenfor i mange timer, og så føles det som om ens øjne pludselig er blevet meget trætte. Dette kan dog hurtigt ordnes med øjnedråber :D"

"Geo Angel Blue" fra PinkyParadise.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Meget behagelige, og giver store dukke øjne. Jeg kan gå med dem hele dagen, uden mine øjne bliver trætte eller irriterende."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ GRØNNE NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Freshlook Simensions Sea Green" fra Farvedelinser.dk
Af Zarsu

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"De blender utroligt godt med min egen øjenfarve og får dem til at se naturligt grønne ud. Vildt flotte. De er meget behagelige at have i, og mine øjne begynder først at blive trætte af dem efter en hel dag."

"Freshlook Simensions Sea Green" fra Farvedelinser.dk
Af Miki-chan.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"En dejlig blød linse. Den kan være lidt drilsk at få i, fordi bløde linser lettere klapper sammen, men den er dejlig nem at få ud! Sidder godt i øjet og man tænker ikke over man har dem i, heller ikke i længere tid. Styrken passede perfekt og jeg kunne se klart!"

"Geo Angel Green" fra PinkyParadise.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Meget behagelige, og giver store dukke øjne. Jeg kan gå med dem hele dagen, uden mine øjne bliver trætte eller irriterende."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ GRÅ NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Geo Angel Grey" fra PinkyParadise.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ LILLA NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Freshlook Colors Violet" fra Farvedelinser.dk
Af ![AdleZ]!

Billede

Billede

"Disse linser er meget bløde! Vil anbefale at bruge dette mærke som er ”Freshlook” og er en dansk forhandler, hvis man har sarte øjne. Linserne er virkelig bløde, så jeg har brug for assistance til at få den sat i, da de bare krøller om min finger når de kommer i kontakt med mit øje. De har en helt perfekt størrelse (både pupil- og iris mæssigt) og dækker rigtig godt min grønne farve :B"

"Geo Angel Violet" fra PinkyParadise.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ BRUNE NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"DollyEye Brown" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Havde håbet den var mere Gul da jeg bestilte den, men derudover en rigtig dejlig linse. Den kan komme i vejen for synsfeltet i mørke omgivelser og man ligger også hurtigt mærke til hvis linsen "hopper", men den er rar at have i, men jeg ved ikke om den ville kunne fungere som en heldags-linse!"

"Candy Brown" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Super flot og sjov linse, giver ingen problemer mes synsfeltet el. andre gener!"

"Freshlook Colorblends Pure Hazel" fra Farvedelinser.dk
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"De giver alle øjne en flot, naturlig brun farve. De er behagelige at have i - dog bliver de let tørre hvis man er indenfor i mange timer, og så føles det som om ens øjne pludselig er blevet meget trætte. Dette kan dog hurtigt ordnes med øjnedråber :D"

Expressions Colors Brown fra Farvedelinser.dk
Af Miki-chan.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Nemme at tage på og ud, behagelige at have på, selv i længere tid. Jeg skulle vænne mig til at linser af og til kunne "skygge" for mit synsfelt. Styrkerne passede perfekt og jeg kunne se lige så godt som med briller på!"

"Chocolate" fra Cybershop.fi
Af ![AdleZ]!

Billede

Billede

"Circle Lenses i brun med plads rigelig af plads til pupillen. Måske har jeg bare små pupiller for mine linsers pupilcenter er altid for store, men med bare 1-2 meters afstand ses det ikke :D
Disse linser er ikke forfærdeligt bløde, men de er gode og holder op til et helt år! Jeg har både haft problemfulde dage med dem og andre dage hvor jeg slet ikke kunne mærke dem. De er nemme at få i fordi de ikke er så bløde."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ SORTE NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Ultra CK-105" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Utrolig lækker linse at have i, kan have dem på en hel dag uden problemer! Er ikke i vejen for synsfeltet!"

"Dolly Black" fra PinkyParadise.com
Af Mousykins.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Havde håbet den ville dække øjet mere da jeg bestilte den, men bortset fra at det ikke blev opfyldt er det en super dejlig og flot linse at have i!"

"Black Out" fra Cybershop.fi
Af ![AdleZ]!

Billede

Billede

"Mine yndlings linser fordi de er så nemme at have med at gøre. De er bløde men ikke alt for bløde så de er hurtigt at sætte i, men de er store! Når jeg blinker ser jeg lige en snert af sort fordi jeg blinker dem væk fra midten, så endelig er det en fordel at pupilcenteret er stort og gør plads til det. De er meget intense sort og dækker alle øjenfarver!"

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ RØDE NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Terror Eyes Blood Red" fra Bodyjewelleryshop.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"I starten irriterer de mine øjne en smule, indtil jeg har vænnet mig til dem. Jeg kan heller ikke have dem i specielt mange timer af gangen før mine øjne tørrer ud, og jeg skal bruge øjnedråber."

"Twilight Volture Vampire" fra Bodyjewelleryshop.com
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"Utroligt behagelige at have i, og der går en del timer før de begynder at irriterende mine øjne :D"

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ GULE NUANCER ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Krazys Solid Yellow" fra E-Circlelens.net
Af Zarsu.

Billede

Billede
I naturligt lys.

Billede
Med blitz.

"I starten irriterer de mine øjne en smule, indtil jeg har vænnet mig til dem. Jeg kan heller ikke have dem i specielt mange timer af gangen før mine øjne tørrer ud, og jeg skal bruge øjendråber."
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Re: Anmeldelser af kontaktlinser

Indlægaf ![AdleZ]! » 27. aug 2010, 10:32

Neeeeej, jeg glemte det der med og uden blitz (>_<) doh~ Men det er blevet en rigtig god post :3 ~ du har enormt mange flotte linser, Sas OAO ~ specielt de gule! WAW!
Kan se at pupillen udvider sig på billederne med blitz :D det ser faktisk rigtig godt ud!
Brugeravatar
![AdleZ]!

Geografisk sted: Hillerød

Indlægaf Zarsu » 30. aug 2010, 11:52

Opdateret med 3 nye anmeldelser af Miki-chan :D
"Freshlook Colors Blue", endnu en anmeldelse af "Freshlook Dimensions Sea Green" og "Expressions Colors Brown".
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Indlægaf Zarsu » 30. aug 2010, 20:33

Opdateret med endnu en anmeldelse, denne gang af MLFA :D
Det er en anmeldelse af "Freshlook Radiance Moonlight".
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Indlægaf Emizu » 28. sep 2010, 14:44

Så jeg kan se ud fra det her, at Geo Angel Circle lenses også virker på grå-blå-lyse øjne? :D
Emizu

Indlægaf Zarsu » 28. sep 2010, 21:27

Emizu skrev:Så jeg kan se ud fra det her, at Geo Angel Circle lenses også virker på grå-blå-lyse øjne? :D

Stort set alle circle linser virker til alle øjenfarver :) Både helt mørke og helt lyse, da de dækker 100 % af øjenfarven.
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Indlægaf Lunchie » 30. sep 2010, 19:51

Ohh, disse Geo Angel Circle Lenses er så dejlige! *0*
Det et bare lidt synd at de ikke kommer med styrke, så jeg ikke kan bruge dem. Men jeg synes at det er en rigtig god ide med alle de super flotte kontaktlinser her! Og samtidigt denne emne inspirerer mig til at prøve noget nyt og nye farver. <3 Måske skal jeg også prøve at tage nogle billeder snart.
Brugeravatar
Lunchie

Geografisk sted: Holbæk

Indlægaf Zarsu » 26. jul 2011, 06:53

Opdateret med 6 nye linse anmeldelser lavet af Mousykins :D
"Neo Vision Dali Extra Blue", "Seeshell Cosmo Aqua 14.5mm", "DollyEye Brown", "Ultra CK-105", "Dolly Black" & "Candy Brown"!
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Tilbage til Anmeldelser