Hjælp mht. udsolgt AP sæt <3

Alt om AP skrives hér

Hjælp mht. udsolgt AP sæt <3

Indlægaf Moster Maria » 30. dec 2012, 20:42

Hej ^^
Okay, det her bliver lidt pinligt, men jeg ved utroligt lidt om AP. I dag var jeg tilfældigvis inde på deres hjemmeside og så dette fuldstændig fantastiske sæt;
http://www.japan-shops.com/rc/we70613/? ... ode=43771#

First of all, regnede mig frem til at prisen var ca. 1000 kr., kan det virkelig være rigtigt i forhold til hvor meget man får?

Og så, på sættet står der at det er udsolgt. Samtidigt står der at det er en 2013 happy pack, hvilket forvirrer mig lidt. Så, tror i at der er noget som vil komme tilbage? Og ellers, tror i at man vil kunne finde det brugt på EGL or something?

Mange tak <3
Moster Maria

Re: Hjælp mht. udsolgt AP sæt <3

Indlægaf Into-Oblivion » 30. dec 2012, 21:51

Ja, det kan desværre godt passe at det koster 1000 kroner. Faktisk er det relativt billigt i forhold til hvad mange andre af AP's ting koster. ^_^
Til gengæld får man prima kvalitet for pengene!
Venner er ligesom træer. De falder, hvis du slår dem gentagne gange med en økse.

DeviantART: http://into-oblivion97.deviantart.com/
Into-Oblivion

Geografisk sted: Esbjerg Ø

Indlægaf Moster Maria » 30. dec 2012, 22:06

Into-Oblivion skrev:Ja, det kan desværre godt passe at det koster 1000 kroner. Faktisk er det relativt billigt i forhold til hvad mange andre af AP's ting koster. ^_^

Mente også at 1000 kr. var billigt n_n
Vigtigere var egentligt, om det var en vare som muligvis ville komme igen eller lignende. ^^ Og er sættet overhovedet kommet ud i endnu?
Moster Maria

Indlægaf Princisco » 30. dec 2012, 23:36

De er udsolgt på den internationale side, men på den amerikanske side sælger de dem først fra d. 1 Januar, så du har måske en chance der! De er dog lidt dyrere end på den internationale side.

Der er mere info inde på denne facebook side:
Angelic Pretty USA
Brugeravatar
Princisco

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Moster Maria » 30. dec 2012, 23:48

Princisco skrev:De er udsolgt på den internationale side, men på den amerikanske side sælger de dem først fra d. 1 Januar, så du har måske en chance der! De er dog lidt dyrere end på den internationale side.

Der er mere info inde på denne facebook side:
Angelic Pretty USA

Yay, tak :D
Moster Maria

Indlægaf Angelic garden » 31. dec 2012, 11:16

Jeg vil lige informere dig om at AP's lucky packs er meget eftertragtede og de bliver for det meste udsolgt på under et minut. Så et godt råd er at kigge stalke den amerikanske hjemmeside døgnet rundt : P
Brugeravatar
Angelic garden

Geografisk sted: Hørsholm

Indlægaf Into-Oblivion » 31. dec 2012, 17:15

Moster Maria skrev:
Into-Oblivion skrev:Ja, det kan desværre godt passe at det koster 1000 kroner. Faktisk er det relativt billigt i forhold til hvad mange andre af AP's ting koster. ^_^

Mente også at 1000 kr. var billigt n_n
Vigtigere var egentligt, om det var en vare som muligvis ville komme igen eller lignende. ^^ Og er sættet overhovedet kommet ud i endnu?

Nåh, undskyld! Så misforstod jeg. :'D
Venner er ligesom træer. De falder, hvis du slår dem gentagne gange med en økse.

DeviantART: http://into-oblivion97.deviantart.com/
Into-Oblivion

Geografisk sted: Esbjerg Ø

Indlægaf evig » 4. jan 2013, 12:18

Det er en af deres 2013 Lucky Packs: http://www.angelicpretty.com/newarrival ... /index.htm
De er desværre også udsolgt på Angelic Prettys egen side, og de skriver at de ikke har planer om at få flere på lager. Der kommer nok lucky packs fra AP med forskellige sæt igen til sommeren.
Brugeravatar
evig

Tilbage til Angelic Pretty