Udsalg

Alt om andre mærker skrives hér

Udsalg

Indlægaf angelofdreams » 23. jan 2008, 20:32

Hej jeg er ny i Lolita-verden og vil gerne igang med at købe....men vil gerne vide lidt mere om forsendelse og lignende...
blandt andet vil jeg gerne vide, om postdanmark lægger moms og lignende til, og hvis ja hvor meget?
vil også gerne vide om man kan stole på fanplusfriends og ca. hvor lang tid det tager om at komme hjem til en...
på forhånd tak
Senest rettet af angelofdreams 23. jan 2008, 20:33, rettet i alt 1 gang.
angelofdreams

Udsalg

Indlægaf Zarsu » 23. jan 2008, 22:14

blandt andet vil jeg gerne vide, om postdanmark lægger moms og lignende til, og hvis ja hvor meget?
vil også gerne vide om man kan stole på fanplusfriends og ca. hvor lang tid det tager om at komme hjem til en...

Der bliver kun lagt moms/told oven i din pakke hvis den bliver taget i tolden - hvilket ikke altid sker. Momsen er på 25 % og tolden af på 10 % - altså, du skal i alt betale 35 % af din pakkes fulde pris, hvis den bliver taget i tolden. Oven i dette skal du også betale PostDanmark 75 kr. for deres betjening af din pakke.
Du kan læse nogle anmeldelser af F+F her ;)
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Udsalg

Indlægaf angelofdreams » 23. jan 2008, 22:51

Zarsu: mange tak:)
har læst anmeldelserne.
Det er bare det, at jeg ikke kan læse japansk og derfor kun har fundet den ene side på engelsk.(hvis nogen kender andre engelske sider, hvor man enten kan købe tøj, eller finde mønstre på dansk, engelsk eller tysk vil jeg meget gerne høre fra jer)
angelofdreams

Udsalg

Indlægaf Zarsu » 24. jan 2008, 10:06

Det er bare det, at jeg ikke kan læse japansk og derfor kun har fundet den ene side på engelsk.(hvis nogen kender andre engelske sider, hvor man enten kan købe tøj, eller finde mønstre på dansk, engelsk eller tysk vil jeg meget gerne høre fra jer)

Du kan tjekke under Links herinde - der er der links til nogle engelske. De links, der er markeret med en * til sidst er på engelsk :)
Og ellers kan du altid kopiere teksten du vil have oversat og oversætte den online, fra japansk til engelsk - med fx Babel Fish eller Google Translate.
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Foregående

Tilbage til Andre Mærker