F+F Kvalitet

Alt om andre mærker skrives hér

F+F Kvalitet

Indlægaf Reo » 16. aug 2011, 22:43

Jeg plejer og købe fra F+F, men siden for nylig har en veninde fortalt mig at deres stof er utroligt dårligt kvalitet, og går meget let I stykker. Jeg har ikke opdaget dette endnu, men jeg har selvfølgelig heller ikke tænkt mig at "teste" det tøj jeg har. Er meget ræd for at det skulle blive ødelagt.

Mit spørgsmål er om der er noget realt til dette? Har nemlig planlagt og købe en masse tøj og accessories derfra >.<
Brugeravatar
Reo

Re: F+F Kvalitet

Indlægaf EstelleW » 16. aug 2011, 22:49

Jeg har ikke selv rigtig nogle erfaringer derfra, men jeg vil da give dette link hvis du ikke rigtig kender til egl eller har kigget på deres reviews endnu :)
http://www.google.com/cse?cx=0038155900 ... 2Bf+review
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf Morbid » 17. aug 2011, 01:07

Har din veninde kontaktet F+F om dette problem? Jeg ville klart anbefale da det kan forhindre fremtidig forringet kvalitet og evt vise billeder.
Ingen gidder da betale så meget for noget der går i stykker af at blive gået med.

Alt det tøj jeg har derfra har jeg ikke oplevet noget dårligt med. Alt er syet godt sammen, stoffet er af god kvalitet (hvert falt til pengene) og
har ikke oplevet at det gik i stykker. Skal så siges noget af det har en del år på bagen efterhånden og det jeg købte tidligere på året har jeg
heller ikke kunnet klage over.

Men som sagt, skriv dem en mail og sig det som det er, ville da være ærgeilgt hvis man fravælger dem pga deres forringede kvalitet da de
ellers laver så mange flotte kjoler.
Morbid

Indlægaf Reo » 17. aug 2011, 14:57

EstelleW skrev:Jeg har ikke selv rigtig nogle erfaringer derfra, men jeg vil da give dette link hvis du ikke rigtig kender til egl eller har kigget på deres reviews endnu :)
http://www.google.com/cse?cx=0038155900 ... 2Bf+review

Er ikke til EGL, mere EGA^^

Tak for linket!
Brugeravatar
Reo

Indlægaf Pallas » 17. aug 2011, 15:58

Jeg tror Estelle mente om du kendte livejournal community'et som hedder EGL.
Selvom community'et primært beskæftiger sig med lolita, så er der engang i mellem spørgsmål om blandt andet EGL og EGA. Og anmeldelserne af F+F og andre firmaer der laver custom-bestillinger, er jo brugbare, lige gyldigt hvilken stil man går i. ;)
Brugeravatar
Pallas

Tilbage til Andre Mærker