Starlight Magazine #9 + Ris&Ros

Starlight Magazine er et gratis, dansk online magasin hvis hovedfokus er lolita.

Starlight Magazine #9 + Ris&Ros

Indlægaf Sa-chan » 14. jun 2012, 09:55

Starlight Magazine 09 er nu online!

Billede

Læs bladet her!
Find os på facebook her
Kom endelig med ris og ros til os!
Brugeravatar
Sa-chan

Re: Starlight Magazine #9 + Ris&Ros

Indlægaf Dionza » 14. jun 2012, 22:28

Jeg synes det er et ganske fint blad i har! :)

Istedet for kun at vise billeder af tøj fra brands, kunne det være sjovt hvis i også viste sådan nogle loli fund fra danske hjemmesider? sådan Gina Tricot, HogM osv., nu hvor bladet alligevel er på dansk. :p
jeg undskylder hvis i allerede har gjort det og jeg ikke har bemærket det xD
http://www.dionza.blogspot.com cons, cosplays, events, fashion, kreativitet, loli, makeup, shopping, tøj, hverdag,
Brugeravatar
Dionza

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Ophelia » 14. jun 2012, 23:25

Dionza skrev:Istedet for kun at vise billeder af tøj fra brands, kunne det være sjovt hvis i også viste sådan nogle loli fund fra danske hjemmesider? sådan Gina Tricot, HogM osv., nu hvor bladet alligevel er på dansk. :p

Tilbage i julenummeret lavede jeg en side om danske loliable fund :) Det er ikke altid, der er nok stof selv på 2 måneder til at lave sådan en side, men jeg vil gerne prøve at samle lidt sammen igen (det er mig, der står for Lovely Laces) ;)
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Indlægaf MLFA » 15. jun 2012, 06:44

Sødt blad denne her gang <3

Men piger, den forside ikke ? Kristina er en smuk model, men hvor er det en skam, at I har valgt at style overskriften, og overskrifterne sådan.. Det kunne I sagtens have gjort bedre :)
- Derudover ska' der nok tjekkes en ekstra gang for stavefejl, inden I ligger jeres besked fra redaktionen ud (;
Brugeravatar
MLFA

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf bruger » 16. jun 2012, 00:35

-
Senest rettet af bruger 12. nov 2013, 20:23, rettet i alt 1 gang.
bruger

Indlægaf Sa-chan » 16. jun 2012, 15:17

Tak for feedback :)
Brugeravatar
Sa-chan

Indlægaf NekoMaliChan » 20. jun 2012, 13:49

Der stod i beskrivelsen af bladet at i havde valgt temaet pirate lolita og sailor lolita... Jeg kan godt lide pirate lolita, og tænkte at det var fedt at i havde det med, men... der var jo næsten ikke noget :/ et enkelt pirate lolita fotoshoot havde gjort en stor forskel, men det er bare min mening. Ellers super godt blad, det er virkelig inspirerende at læse det, især når man er ny inden for lolita! :D i er for seje!
Brugeravatar
NekoMaliChan

Indlægaf Zarsu » 20. jun 2012, 14:04

NekoMaliChan skrev:Der stod i beskrivelsen af bladet at i havde valgt temaet pirate lolita og sailor lolita... Jeg kan godt lide pirate lolita, og tænkte at det var fedt at i havde det med, men... der var jo næsten ikke noget :/ et enkelt pirate lolita fotoshoot havde gjort en stor forskel, men det er bare min mening. Ellers super godt blad, det er virkelig inspirerende at læse det, især når man er ny inden for lolita! :D i er for seje!

Hvis du kigger efter i bladet kan du se at det, desværre, kun er to fotografer, som har indsendt billeder til dette nummer.
De andre, der havde meldt sig som fotografer, endte uheldigvis med at melde fra igen. Derfor er der ikke specielt mange billeder.

For at man kan tage pirate loli billeder kræver det desuden at man har en pirate loli model.
Dette er ikke en særlig udbredt stil, hvilket jo også forklarer at det er utroligt svært at skaffe en model, der ejer tøjet :)

Husk piger - hvis I kunne tænke jer at stå model til de kommende numre at Starlight Magazine skal I blot kontakte bladet, og så vil der blive fundet en fotograf til jer!
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Tilbage til Starlight Magazine