Starlight Magazine #03 + Ris&Ros

Starlight Magazine er et gratis, dansk online magasin hvis hovedfokus er lolita.

Re: Starlight Magazine 03 - Ris&Ros

Indlægaf Asta » 15. jun 2011, 23:41

Blackstorm - Hvis jeg ikke husker forkert er dobbeltpost vist nok ikke så velanset ;) Personligt synes jeg at forsiden er lækker.
Brugeravatar
Asta

Indlægaf Mikan » 16. jun 2011, 10:03

Jeg synes forsiden er rigtig flot. Desværre synes jeg det virker lidt forhastet med teksten på forsiden. Måske I kunne lave teksten mere i små "kasser" som man ser på andre blade, ude i siden f.eks. Prøv evt. at kigge på andre forsider på forskellige blade for at finde inspiration? Synes dog tegningen er rigtig flot og passer til stilen.
Det er noget rigtig godt indhold I har synes jeg, dog kunne det være sjovt med mere sammenhængende stil i de forskellige aftikler, sådan layout-mæssigt.

Dertil ville jeg synes det var fedt at I kom lidt mere tekst på billeder, i hvert fald tøjet, evt. location, samt i hvert fald fotografen. Have nogle faste retningslinier for hvilke ting der skal stå på samtlige model-billeder, så der er en rød tråd igennem.

Derudover vil jeg gerne melde mig hvis I mangler nogen til at skrive noget om bento eller komme med små opskrifter til madpakken, samt tage billeder "in action" af at jeg laver mad. Måske kan I kontaktes på en måde? Nu fik jeg ikke kigget ordenligt i bladet desværre(om I allerede har det), men det ville være smart om I lavede en mail adresse til ris/ros og forslag ^^;

Synes alt i alt det ser flot ud, men som Leechy også siger, så halter det lidt med layout'et. Jeg synes I skal få valgt nogle skrifttyper og valgt hvordan forsiderne skal se ud så de bliver i samme stil hver gang.

Edit: Og så synes jeg det med lokal lolita var rigtig fint ^__^
Brugeravatar
Mikan

Geografisk sted: KBH

Indlægaf Sa-chan » 16. jun 2011, 13:32

Vi har en mail til kontakt til bladet :)
Vi kan findes på facebook og på den her mail

Starlightmagazin@gmail.com
Senest rettet af Sa-chan 17. jun 2011, 17:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Sa-chan

Indlægaf bruger » 16. jun 2011, 21:24

-
bruger

Foregående

Tilbage til Starlight Magazine