*~~ Zuums salgstråd ~~*

Søger du noget? Vil du sælge eller bytte noget? Så gør det her. - Alt foregår på eget ansvar.

*~~ Zuums salgstråd ~~*

Indlægaf Zuum » 5. dec 2010, 13:18

Jeg har nogle småting til salg. Du er velkommen til at skrive til mig. ^__^/

Billede
Blevet brugt en gang
Pris: 100,- (eksl. porto) -eller kom med et bud

Billede
Stylet af Kami <3
Blevet brugt en gang.
Pris: 150,- (eksl. porto) -eller kom med et bud

Billede
Blevet brugt en gang.
Pris: 100,- (eksl. porto) -eller kom med et bud
SOLGT

Jeg bor i Hillerød, så hvis man har mulighed for at mødes der, så kan vi saktens finde ud af det. :D

*~~ Zuum ~~*
Senest rettet af Zuum 14. mar 2011, 10:30, rettet i alt 4 gange.
~If AAAAALL the raindrops was lemondrops and gumdrops OOOH what a rain that would beee~
Brugeravatar
Zuum

Re: *~~ Zuums salgstråd ~~*

Indlægaf Atan » 5. dec 2010, 19:14

Sådan lige her og nu står jeg og kunne muligvis godt bruge den første. Den ser ud som om den virker mest lilla-blå i det, men vil lige høre om den er mega skinnede eller lidt mere naturlig i det hvis du kan følge mig ^^'
Atan

Indlægaf Zuum » 5. dec 2010, 22:07

Atan skrev:Sådan lige her og nu står jeg og kunne muligvis godt bruge den første. Den ser ud som om den virker mest lilla-blå i det, men vil lige høre om den er mega skinnede eller lidt mere naturlig i det hvis du kan følge mig ^^'

Den anden er lidt mere lilla-blå i det, jeg ved godt på billedet at den ser mega blå ud, men det er den overhovedet ikke. Den er lilla med blåt skær tror jeg at jeg ville kalde den.
Altså grunden til at jeg sælger dem videre er fordi jeg ville have en MAT paryk, og det er de ikke. Der er lidt shiny shiny over dem, uden at være total party-wig. ^^
~If AAAAALL the raindrops was lemondrops and gumdrops OOOH what a rain that would beee~
Brugeravatar
Zuum

Indlægaf Atan » 6. dec 2010, 08:54

Mat, det var lige præcis det ord jeg ledte efter i går xD
Hmm jeg ved ikke helt så, for har prøvet det med mega shine før og det ser lidt forkert ud, havede håbet på noget lidt mere mat i det.
Dog er jeg ret sikker på at dine er mindre shiny end den jeg har o_o
Atan

Indlægaf Zuum » 6. dec 2010, 09:49

Det er også helt fint. ^___^/

Hvis du nu skulle fortryde ved du hvor du kan skrive.
Må man spørge hvad du skal bruge den til? :D
Brugeravatar
Zuum

Indlægaf Atan » 6. dec 2010, 10:54

Selvfølgelig må du da det xD
Jeg skal bruge den til konan fra naruto som lille pige. Den fra j-popcon var ikke spor god, men da jeg modtog den var det lidt for sent at finde en ny o_o
Og desværre var den slet ikke som på billedet x_x
Ville gerne have en ny til en photoshoot jeg muligvis skal lave med et par venner lige efter nytår :3
Atan

Indlægaf Zuum » 7. dec 2010, 14:18

Aww det lyder rigtig hyggeligt. :)
En første paryk ville jeg egentlig også have brugt til J-pop, men den nåede ikke frem i tide, så jeg måtte låne. >_< rimelig øv.
Jeg håber virkelig at du finder en så. ^__^b
Brugeravatar
Zuum

Indlægaf Atan » 7. dec 2010, 21:10

Ej, nu bliver jeg altså bare nød til at tage en beslutning så her kommer den; jeg MÅ eje en af dem!
Jeg ved bare jeg kommer til at ærge mig SÅ grumt hvis de ryger til andre o_o
Plus de er billige her, og jeg er ret sikker på jeg sagtens kan overleve med det shiny, det er hvertfald helt sikkert bedre end det jeg har nu...!
Og hvis jeg skulle købe en på ebay ville den være 1. meget dyr. 2. Den kunne ende i tolden som betyder flere penge. 3. Der ville gå en krig før den kom hjem.
Derfor bliver jeg nød til at eje den ene, nu kommer spørgsmålet bare, hvilken en er mest lilla? Det er nok nemmere for dig at bedømme ^^
Atan

Indlægaf Clumsyame » 8. dec 2010, 18:41

pssssst zuum vil du lege bytte bytte købmand :3
Brugeravatar
Clumsyame

Geografisk sted: Ølstykke

Indlægaf Zuum » 9. dec 2010, 08:47

Psssst Rose, what kind of good stuff can you trade with? :'3
Brugeravatar
Zuum

Næste

Tilbage til Køb/Salg/Bytte