Mimi's salgstråd~ AatP, BtSSB, BL

Søger du noget? Vil du sælge eller bytte noget? Så gør det her. - Alt foregår på eget ansvar.

Re: Mimi's salgstråd~

Indlægaf adrel » 7. apr 2010, 10:56

tænkte på, eftersom at jeg blev interesseret ^^, om man kunne se nogle billeder hvor du havde yukata'erne på o.o?
var mest interesseret i de to sidste, den med stjerner og den multifarvede ^^
er de lange eller korte ?? .///.
Nicky should stop having nightmares now T_T SELICIEL!!! why do you mob me T_T
Brugeravatar
adrel

Geografisk sted: Ballerup

Indlægaf Mimi » 7. apr 2010, 21:06

Miaw skrev:Er det muligt evt. at mødes og bytte?

På Midt-/Sydfyn, ja.

adrel skrev:tænkte på, eftersom at jeg blev interesseret ^^, om man kunne se nogle billeder hvor du havde yukata'erne på o.o?
var mest interesseret i de to sidste, den med stjerner og den multifarvede ^^
er de lange eller korte ?? .///.

Jeg har desværre ikke nogle billeder af mig selv med dem på, da jeg kun har haft prøvet dem på en enkelt gang og aldrig har brugt dem (: Jeg kan dog se, om jeg eventuelt kan støve nogle billeder af modeller iklædt dem op, hvis det skulle være? Med hensyn til hvor lange de er, vil jeg sige, at det kommer an på din højde. Jeg er selv 173cm høj og da jeg prøvede dem på, mener jeg at kunne huske, at de nogenlunde gik til knæene - De er i hvert fald IKKE miniskørter!
Eyeko Ambassadørkode: E11377
Brugeravatar
Mimi

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Docile » 7. apr 2010, 21:16

Er rigtig, rigtig, interesseret i at købe din H.naoto halsterklæde og nederdel! Kan vi måske mødes og bytte i Oddense?? ^///^
Brugeravatar
Docile

Geografisk sted: Sjælland - Helsingør Kommune

Indlægaf Mimi » 7. apr 2010, 21:23

MissBatCat skrev:Er rigtig, rigtig, interesseret i at købe din H.naoto halsterklæde og nederdel! Kan vi måske mødes og bytte i Oddense?? ^///^

Nu er jeg desværre ikke så tit i Odense, men jeg kan da godt undersøge muligheden for dette i den nærmeste fremtid. Derudover kan jeg også godt finde ud af hvad eventuel porto ville koste for disse to ting, hvis det skulle være?
Brugeravatar
Mimi

Indlægaf Docile » 7. apr 2010, 21:29

Mimi: Det kunne være skønt vis jeg ikke lige havde fået forbud mod at købe på nettet XD =_=' Men det ville være skønt vis du kunne undersøge det nærmere >;D
Og vis det nu var at du kom til Copenhagen Sakura Festivalen så kunne vi måske bytte der? :)
Brugeravatar
Docile

Indlægaf Mimi » 7. apr 2010, 22:09

MissBatCat skrev:Mimi: Det kunne være skønt vis jeg ikke lige havde fået forbud mod at købe på nettet XD =_=' Men det ville være skønt vis du kunne undersøge det nærmere >;D
Og vis det nu var at du kom til Copenhagen Sakura Festivalen så kunne vi måske bytte der? :)

Forbud ligefrem? Og det kan der ikke ændres på foreløbig?
Jeg kommer desværre ikke til festivallen - Faktisk aner jeg ikke engang hvilken dato det er. Lige for tiden er jeg totalt booket op med eksamensprojekter og afleveringsopgaver idet jeg bliver student til sommer, så fritid har jeg desværre stort set ingen af på nuværende tidspunkt (:
Brugeravatar
Mimi

Indlægaf Docile » 7. apr 2010, 22:17

Mimi skrev:
MissBatCat skrev:Mimi: Det kunne være skønt vis jeg ikke lige havde fået forbud mod at købe på nettet XD =_=' Men det ville være skønt vis du kunne undersøge det nærmere >;D

Jeg kommer desværre ikke til festivallen - Faktisk aner jeg ikke engang hvilken dato det er. Lige for tiden er jeg totalt booket op med eksamensprojekter og afleveringsopgaver idet jeg bliver student til sommer, så fritid har jeg desværre stort set ingen af på nuværende tidspunkt (:

Æv, så der er slet ingen mulighed for at mødes op i oddense? );
Brugeravatar
Docile

Indlægaf Mimi » 8. apr 2010, 10:46

MissBatCat skrev:
Mimi skrev:

Æv, så der er slet ingen mulighed for at mødes op i oddense? );

Som sagt skal jeg nok lige se på det, men det er desværre ret problematisk - I hvert fald de kommende tre uger. Derefter er det dog muligt, at der kommer en dag hvor jeg kan. Men, så bliver det nok en fredag eller lørdag og på banegården (:
Brugeravatar
Mimi

Indlægaf Docile » 8. apr 2010, 14:58

Okay, ^^ undskyld for besværet! >w< Men jeg tror måske godt det kan lade sig gøre med bankoverførelse alligevel! Ö Jeg skal bare lige gøre det fra min egen konto og lægge pengene ind på den, så jeg tror godt at jeg vil kunne overføre via bank ^^ Just need a little time though =_=' ^^
Brugeravatar
Docile

Indlægaf Mimi » 8. apr 2010, 17:43

MissBatCat skrev:Okay, ^^ undskyld for besværet! >w< Men jeg tror måske godt det kan lade sig gøre med bankoverførelse alligevel! Ö Jeg skal bare lige gøre det fra min egen konto og lægge pengene ind på den, så jeg tror godt at jeg vil kunne overføre via bank ^^ Just need a little time though =_=' ^^

Der er da ikke noget at undskylde for (: Og tag bare den tid det kræver - Send mig eventuelt en PB når du har styr på det? ^o^ Jeg skal nok lægge tingene til side til dig.
Brugeravatar
Mimi

ForegåendeNæste

Tilbage til Køb/Salg/Bytte