Links til guro lolita kjoler søges

Post links til andre sider

Links til guro lolita kjoler søges

Indlægaf Meinung » 12. okt 2010, 15:13

(håber dette er placeret rigtigt o.o)
Hej alle I dejlige mennesker på J-fashion.dk x3

Jeg skal til et halloween party og derfor vil jeg rigtig gerne klædes ud som guro lolita >.<!

Er der nogen der kender en hjemmeside hvor et kostume sælges?
-umiddelbart kunne jeg ikke lige selv se noget da jeg søgte på google >..>..
kunne være nogen vidste noget på forhånd så jeg takker hvis nogen vil dele et link :D <3

cheers~
Meinung

Geografisk sted: Brøndbyøster

Re: Jeg søger en hp >.<

Indlægaf Manna » 12. okt 2010, 17:18

Du kan jo evt. finde en hvid lolitakjole, eller noget der kan bruges som lolita, og så selv lave pletter på? Jeg mener at nogle herinde på et tidspunkt har lavet en billedbeskrivelse af hvordan de gjorde det ^^
Det føles godt at græde til smuk musik <3
Brugeravatar
Manna

Geografisk sted: Kr. Eskilstrup

Re: Links til guro lolita kjoler søges

Indlægaf Zarsu » 12. okt 2010, 18:52

Jeg har ændret titlen til noget mere sigende :) Husk at læse forummets regler igennem!

Derudover vil jeg også foreslå at du køber en hvid kjole og selv sprøjter blod på den :D
BodyLine har forskellige hvide og billige kjoler, og når du har betalt har du som regel tøjet indenfor 4-5 dage! Der er f.eks. denne, denne og denne :D

Hvis du har mod på at sy kan du også bare sy en simpel kjole og sprøjte blod på den!
Denne kjole og denne kjole er f.eks. hjemmesyet :)

Her er der et emne og hvordan du selv laver blodpletterne, og her er der en billede guide til hvordan du sprøjter det på kjolen :D

For at give outfittet en endnu voldsommere effekt kan du købe nogle bandager på apoteket og også sprøjte blod på dem :D
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Tilbage til Links