Leechy's tegnedoodles

Post dine tegninger

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf leechy » 8. jan 2008, 14:36

Hmm, efter at jeg meldte mig ind her på forummet er min kreativitet virkeligt blusset op, og jeg har haft lyst og energi til at tegne piger i lolita-mode.

Jeg elsker selv mange af det første GL bibel-forsider og jeg tror lidt det er dem der har givet inspiration til disse tegninger:

Billede
Første tegning jeg lavede i laaaang tid. Jeg sad og havde lyst til at tegne et par klædt til det kolde vejr.
Efter at jeg havde farvelagt den indså jeg at hans jakke åbenbart er lavet af Burberry XD

Billede
Tegning nr. to. Jeg elsker store krøller sat sådan...

Billede
Hehe, denne her er på en mærkelig måde inspireret af Zarsu. Ikke fordi hun ligner tegningen nu hvor den er blevet farvelagt... men jo, jeg sad og tænkte på Zarsu da jeg fandt på frisuren.
Jeg ved ikke om alle kan se hvad motivet i hjerterne på hendes nederdel skal forstille, men det er parret fra mit fantasi-mærkes logo
Billede
Hehe

----------------------

Senest rettet af leechy 6. sep 2008, 19:17, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
leechy

Geografisk sted: Roskilde

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf AdminA » 8. jan 2008, 15:04

Dine tegninger er virkelig noget af det der får mine fingre til at krible, fordi de giver mig sådan en lyst til selv at tegne *_*
Den streg er bare så lækker og ren og pæn og jeg kunne blive ved~ Og så er din tegnestil bare så personlig :3
Alle de designs du har lavet der er bare oss helt fantastiske! Jeg gad godt selv have det tøj, som pigen på gyngen har <3
Du farver som en drøm ;A; Jeg er virkelig facineret af den måde du kan blende farverne sammen på, særligt med hudfarven og rose kinder~ Er det kun markers du bruger?

Iih, du er bare så fantastisk til det der XD!
AdminA

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf piratkaptajn » 8. jan 2008, 15:11

hold kæft hvor jeg bare hader dine tegninger!!!

De er så overgeniale flotte at jeg hader dem D; *misunde misunde*

Sygt flotte detaljer, oh my gawd! du tegner, laver face-ups og farver som en .. ja sindsyg nærmest XD!
uuuh tenna! Jeg stalker dig de næste.. år! XD
(Jeg elskede virkelig også de malerier du havde hængt op til j-pop!)
Make some free love instead of expensive war
Brugeravatar
piratkaptajn

Geografisk sted: Danmark - østjylland

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf Naitosukai » 8. jan 2008, 16:06

waah O_O <3 Gotta love those!!
Jeg synes virkelig at die teginger er vildt fantastiske =w=. De giver også mig en tegnelyst!
Og jeg kan kun være enig i at farvelægningen er suveræn!
Lær mig at tegne =w=
Brugeravatar
Naitosukai

Geografisk sted: in zeh shadows >:3

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf Miss Anya » 8. jan 2008, 16:10

Hold da helt kæft! *-* *helt målløs*
De er jo fantastiske! Den første tegning af parret, fik mig bare til at sidde og stirre i flere minutter. Har aldrig set noget lignede o.o Du farvelægger simpelthen helt fantastisk! Håber virkelig at du bruger dine evner O.o Kan rigtig godt lide din måde at tegne øjne på.
Og jeg vil eje den nederdel hende på gyngen har på! XD Pwease make me one?
Og den 'kappe' hun har på er bare så godt lavet! Arh jeg kunne blive ved, jo >.>
Bare bliv ved at upload tak :-D
Brugeravatar
Miss Anya

Geografisk sted: Endestationen Farum >.>

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf Zarsu » 8. jan 2008, 22:36

Som alle de andre osse skriver - fantastiske tegninger!

Farverne er ekstremt lækre, det var det allerførste jeg bemærkede :3
Og jeg er helt væk i den måde du formår at få tegningerne til at se realistiske ud, selvom de er så gennemsyret af manga <3
Specielt den blonde loli, i blå tøj, er jeg vild med! Hendes hår ligner bare noget man kunne røre og som ville være ekstremt blødt ~
Kæresteparret er osse bare vildt sødt! De står så godt i kontrast til hinanden de to (ham med små øjne og hende med store) og deres tøj er lækkert!~
Og til din sidste tegning har jeg kun at sige - hvor er jeg beæret over at have inspireret dig til den :'3
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf Stelala » 8. jan 2008, 23:26

Hvor er de bare alle sammen super flotte! Kan ikke vælge en favorit, de har bare alle sammen deres eget særpræg :3
Det er tydeligt at se at du kigger på meget lolita tøj, de er alle meget detaljerede på forskelligt vis!
Jeg håber du bliver ved med at dele dine tegninger med os, for hold op hvor er du god til at lave dem ^^
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf feli » 9. jan 2008, 02:13

Jeg er HELT vild med tegning nummer 2 O_O Hendes læber er enormt flotte og så er lyset i hendes hår også bare ufatteligt flot. Fatter ikke hvordan du har haft tålmodigheden til at lave de krøller X3.
Brugeravatar
feli

Geografisk sted: Slagelse

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf Karitas » 9. jan 2008, 17:52

Leechy, du er virkelig utrolig.
Jeg kan slet ikke udtrykke hvor meget jeg elsker din stil!
Ikke nok med at din lineart er genial, men din farvelægning er også fantastisk!
Motiverne er så søde og detaljerede. ^^<3
Karitas

Leechy's tegnedoodles

Indlægaf rorii » 10. jan 2008, 12:59

Nyaaaah~<3 de der øjne er så vidunderlig nuttede.. >:'3 Du tegner pisse flot.. x'D
rorii

Næste

Tilbage til Tegninger