"Dagens" tegning .

Post dine tegninger

Re: "Dagens" tegning .

Indlægaf TART » 22. jun 2011, 19:29

Uhm kan du hjælp! jeg er ny og ved ikke hvordan man ligger billeder ud, eller hvordan man for profil billed :I Hjælp!
TART

Indlægaf evil_diva » 22. jun 2011, 19:45

TART skrev:Uhm kan du hjælp! jeg er ny og ved ikke hvordan man ligger billeder ud, eller hvordan man for profil billed :I Hjælp!

Okay, først bør du nok ikke skrive her inde med dine spørgsmål, men i stedet gøre det i tråden "generelt" eller sørge for at kikke under "J-fashion.dk" hvor der blandt andet står regler og FAQs :)
der kan du finde hvordan du sætter billeder ind.
For at få et profil billed skal du altså bare trykke på brugerkontrol, som kan findes oppe under pigen med det blonde hår (banneret).
Så vælger du profilindstillinger ---> avatar og loader billedet op der, simple as that ;)
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf TART » 22. jun 2011, 20:39

evil_diva skrev:
TART skrev:Uhm kan du hjælp! jeg er ny og ved ikke hvordan man ligger billeder ud, eller hvordan man for profil billed :I Hjælp!

Okay, først bør du nok ikke skrive her inde med dine spørgsmål, men i stedet gøre det i tråden "generelt" eller sørge for at kikke under "J-fashion.dk" hvor der blandt andet står regler og FAQs :)
der kan du finde hvordan du sætter billeder ind.
For at få et profil billed skal du altså bare trykke på brugerkontrol, som kan findes oppe under pigen med det blonde hår (banneret).
Så vælger du profilindstillinger ---> avatar og loader billedet op der, simple as that ;)

Man skal jo sætte link ik, det gør jeg så, men der står at det er ugyldigt
TART

Indlægaf Mousykins » 23. jun 2011, 02:01

Har fået Tablet igen, så går nok total berserk i den her tråd i den kommende tid <3
Her er de to bedste so far :3

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf EstelleW » 23. jun 2011, 09:22

Mousykins- Gawd, du er dygtig! Det er jo helt vildt! Elsker især den første : D på grund af den glød der er i billedet. Det gør den virkelig levende at se på. Særligt øjnene!
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf evil_diva » 26. jun 2011, 18:07

Dorte: jeg tænkte på hvad du bruger til at farvelægge i? Er det bare almindelig photoshop eller bruger du et andet program? :)
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Mousykins » 26. jun 2011, 21:23

evil_diva skrev:Dorte: jeg tænkte på hvad du bruger til at farvelægge i? Er det bare almindelig photoshop eller bruger du et andet program? :)

Helt og aldeles almindeligt Photoshop ^__^
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf sable-everdark » 7. aug 2011, 22:35

mangler lidt på grund af skaningen, men ellers er jeg ret stolt af denne :)

Billede
sable-everdark

Indlægaf Pallas » 13. aug 2011, 22:27

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen: I er alle sammen virkelig dygtige!

En hurtig tegning/skitse jeg lavede i toget på vej til mine forældre. Fordi jeg ikke er hjemme, kunne jeg ikke scanne tegningen men måtte nøjes med et billede taget med min mobil.

Billede
Brugeravatar
Pallas

Indlægaf MLFA » 16. aug 2011, 20:58

Harley Quinnzel (Harley Quinn)

Billede
Brugeravatar
MLFA

Geografisk sted: Aalborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Tegninger