Sock Dreams

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Sock Dreams

Indlægaf lillaneglelak » 28. maj 2008, 16:19

Fik pakke fra Sock Dreams igår, som er en hjemmeside der sælger tonse mange strømper, hvoraf mange af dem kan bruges som basis strømper til lolita (:

Sælger: www.sockdreams.com
Pris: De sokker jeg købte kostede fra 30 kr pr. stk til 50 kr pr. stk
Forsendelse: Jeg betalte $5 i forsendelse for at få det sendt med ekspress, men hvis jeg havde valgt det fra havde det været gratis, ihvertfald hvis det bliver sendt til usa (jeg fik en til at atge det med hjem til mig. Jeg tror portoen er 50-100 kr for at få det til Danmark, hvilket jo gør det oplagt til en fællesodre ^___^

Jeg bestilte:
Billede
Fra venstre til højre: De 3 første sokker er fra deres eget mærke, og de sidste fra et mærke der hedder Hot Sox. Udover de her par, var der også et par regnbuefarvede fra Foot Traffic, men de var til min fætter (sidste skoledag) men af hvad jeg kunne se var de i ret god kvalitet.

Lyserøde/banan stribede: De går til lidt over midten af låret, men jeg bruger dem over knæet så de "rynker" som benvarmere ^^ Rigtig hygge strømper, super bløde. Dog er de lidt for store i fødderne til mig, men det kunne jeg have undgået hvis jeg havde haft tålmodighed til at måle efter (målene står på deres side + jeg bruger en størrelse 36 så folk med større fødder vil nok passe dem lidt bedre)

Pastel regnbuede farvede: Først manglede de her sokker i pakken, så jeg skrev til dem og beklagede mig, og sagde at jeg boede i Danmark, og fik en mail tilbage (meget hurtigt) om at de var super kede af det, og at de straks ville sende mig et par til Danmark (på deres regning!). Fandt senere ud af at de lå i min fars bagage rum, så skrev til dem at krisen var afblæst og de var helt forstående :) kort sagt, super søde og rigtig god kommunikation. Men strømperne er rigtig dejlige at have på, og sidder oppe rigtig godt! Og så er farverne rigtig dejlige!

Lyseblå/hvide stribede: Samme kvalitet som de regnbue farvede. Den lyseblå svarer rigtig godt til hvordan den ser ud på hjemme siden.

Hvide: Købte de helt hvide her for at kunne sy blonder på dem. De er rigtig dejlige, og sidder helt perfekt + De er slet ikke gennemsigtige og alligevel ikke specielt tykke

Kort sagt: Jeg har haft en rigtig god oplevelse med Sock Dreams, og vil klart handle derfra igen! De er super søde og svarer enormt hurtigt og deres sokker er rigtig dejlige til prisen, dog skal man passe på, hvis man har brede ben, men så kan man købe en del af sokkerne i forskellige størrelser :) Ellers kan man altid skrive til dem.
Brugeravatar
lillaneglelak

Geografisk sted: Allerød

Sock Dreams

Indlægaf Mousykins » 28. maj 2008, 17:56

Ej Virker til et lækkert site :D

Sig til og lav en fællesordre hvis du bestiller igen! <3

eller hvis nogen anden bestiller XD
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Sock Dreams

Indlægaf Zarsu » 28. maj 2008, 18:06

Ja, SockDreams er vildt gode og hurtige - jeg har osse købt fra dem før :3
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Sock Dreams

Indlægaf leonora » 28. maj 2008, 18:14

så skriver du lige anmeldelse midt i min strømpe periode (jeg køber strømper hele tiden og mangler!) :P.. men er helt klart med på en fællesordre.. :D

Spøjst at man kan købe petticoats derinde XD
Senest rettet af leonora 28. maj 2008, 18:31, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Sock Dreams

Indlægaf Hikari » 29. maj 2008, 09:18

Sjovt, et af deres mærker hedder MP og om dem står der "MP. Made in Denmark, MP has been making outstanding products for over 60 years with the finest fibers they can obtain..."

Men det er en nice side, og vil nok gerne være med på en fællesordre hvis det er.
Billede
Brugeravatar
Hikari

Geografisk sted: Århus

Sock Dreams

Indlægaf shizuka » 29. maj 2008, 10:41

Årh ja, jeg sværger også ved Sock Dreams. De plejer endda at sende en lille ekstra folder med mine pakker, der fortæller lidt om hvordan sokkerne skal vaskes for at de holder længere. Og kommunikationen er super god. De kan varmt anbefales!!!

(Og så har de også strømpeholdere med ruder, hjerter, spar og klør. Perfekt til et Alice cosplay!)
Brugeravatar
shizuka

Geografisk sted: København

Sock Dreams

Indlægaf yourladyofsorrows » 29. maj 2008, 13:12

Nej, hvor dejligt! Jeg har overvejet at købe der fra rigtig længe, så det tror jeg da, at jeg snart vil gøre ^^
Brugeravatar
yourladyofsorrows

Geografisk sted: Lalaland

Sock Dreams

Indlægaf Nina ♪♫ » 30. maj 2008, 17:09

Jeg vil også anbefale Sock Dreams, de er virkelig dejlige <3
Brugeravatar
Nina ♪♫

Geografisk sted: Køebnhavn

Re: Sock Dreams

Indlægaf Keekii » 21. sep 2009, 22:04

Nogen der stadig er interesseret i fællesordre? Jeg har fundet fem par sokker jeg godt kunne tænke mig.

Bare PM mig (tak!) ;)
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
Keekii

Geografisk sted: Solrød

Re: Sock Dreams

Indlægaf Morbid » 1. okt 2009, 17:10

Hvor har de mange lækre sokker derinde altså *____* Og nu har jeg lige spenderet penge på en jakke så sokkerne må pænt vente ^^;
Morbid

Næste

Tilbage til Anmeldelser