Creepers & Rocking Horse sko fra LingLam

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Indlægaf AdminA » 2. aug 2007, 21:14

Jeg købte Creepers, sorte Rocking Horse og hvide Rocking Horse fra LingLam.

Sælger: LingLam2005 (Ebay sælger)
Vare: 2 par rocking horse sko og 1 par creepers.
Ca. pris: Rocking horse: 270 kr pr par med forsendelse, creepers: 300 kr med forsendelse.
Ventetid: 9 arbejdsdage fra at pengene var sendt.

Sælgeren var hurtig til at svare og var god til engelsk. Tingene blev sendt hurtigt efter at pengene var sendt, så modtog dem 9 dage efter.
Ud fra sælgerens billeder så det ud til at være af god kvalitet, hvilket jeg også forventede, selvom prisen ikke var den dyreste.
Da jeg havde modtaget skoene blev jeg kun positivt overrasket. Kvaliteten er rigtig god, og de er rigtig pæne~ Alle skoene er virkelig behagelige at have på, da de er 'bløde' inden i. Og så var det nemt at lære at gå i dem, selvom de har så høj en sål. De nemmeste at gå i er RH'ne, da de er buede foran og 'mangler' et stykke bagpå, så man kan gå med dem ligesom med normale sko. Det er så lidt sværere at gå med Creepers'ne, da deres sål er helt flad, og også ret høj, så man skal lige vænne sig til den tunge fornemmelse at have på fødderne.
LingLam laver sko i ret store størrelser, så de fleste vil kunne passe dem! Rocking Horse skoene bliver lavet i str. 34-43 og Creepers i str. 34-45.

Billeder fra LingLam:
Billede
Billede
Billede

Billede fra mig:
Billede

Prisen er til at overkomme, da de fleste andre sko man kan købe her hjemme er en del dyrere. Og her får man sko af virkelig god kvalitet! Så jeg vil klart anbefale den her sælger, da det er gode sko for få penge :3
AdminA

Indlægaf Zarsu » 2. aug 2007, 21:29

Jeg har osse selv to par rocking horse sko fra LingLam2005 - et hvidt par, der bindes med bånd som man kan tage af skoene, og et rødt par, der bindes med straps som sidder fast på skoene.

Jeg vil også kun anbefale disse sko! Ikke nok med at de er rigtig billige så er de også af god kvalitet. Jeg har selv ridset mine hvide sko utallige gange, og de fleste af ridserne har jeg bare kunnet vaske væk igen.
Skoenes underbund er lavet af en form for skum, hvilket gør at skoene vejer overraskende lidt - de vejer mindre end mine kondisko ^^ Det gør dem også meget behagelige og "bløde" at gå i, så jeg kan sagtens gå med dem en hel dag uden hverken af få ondt i fødderne eller ryggen.

Mit billede af de strap-løse sko:
Billede
Senest rettet af Zarsu 2. aug 2007, 21:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf x » 3. aug 2007, 15:25

zomg! Jeg skal have købt nogle creepers der x'o Det er jo filthy billigt x'o~~
Brugeravatar
x

Geografisk sted: Hillerød - København

Indlægaf AdminA » 3. aug 2007, 18:35

Nu har jeg så gået rundt i byen med mine hvide Rocking Horse. Der vil jeg så sige, at hvis man køber dem med den lange strip (som jeg har), så skal man ikke forvente at den bliver siddende pænt på benene når man går D:! De bliver ved med at falde ned, og de gider bare ikke sidde på nogen som helst måde, da velkroet er ondt. Men jeg har så valgt at klippe strip'sne til og sætte nyt velcro på (hvis ikke jeg finder en anden løsning), da jeg blev pænt iriterret over at de hele tiden faldt ned D:

Og forresten; hvis nogle af skoene man køber er lidt for store, så kan man købe ekstra såle, som man lægger ned i bunden af skoen :3 Det gør det meget mere behageligt at gå med dem, hvis de ikke passer helt ^^
Senest rettet af AdminA 3. aug 2007, 18:38, rettet i alt 1 gang.
AdminA

Indlægaf Zarsu » 3. aug 2007, 19:28

Black-Angel-Riku > Man kan faktisk købe noget "tape" på nettet, der er beregnet til at tape på sko-strapsene og på ens strømper - så den tape holder strapsene oppe på benet :3 Og det kan let pilles af igen, og skader ikke strømperne ^^
(Ingen RH skos straps - uanset mærke - holder sig oppe af sig selv XD)
Senest rettet af Zarsu 3. aug 2007, 19:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Indlægaf AdminA » 4. aug 2007, 00:01

Zarsu: Uh, det lyder godt :3 Ved du hvor meget det ca. koster? xD
AdminA

Indlægaf Zarsu » 4. aug 2007, 10:18

Black-Angel-Riku > Nope, jeg har aldrig selv haft behov for at benytte mig af det ^^
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Indlægaf Gabrielle » 4. aug 2007, 11:11

Meh, Me wants!! ;O; Hvor er de geniale de creepers! Og vil også have rocking horse shoes! En skam du ikke fik dem da jeg var hos dig. Men så må jeg jo bare smutte ned til dig igen XD;
LAUGH
as much as you breathe
LOVE
as much as you live
Brugeravatar
Gabrielle

Geografisk sted: Århus

Indlægaf sorteblomst » 4. aug 2007, 11:19

wow! hvor er de seje! skal helt klart have nogle!
Brugeravatar
sorteblomst

Indlægaf Stelala » 5. aug 2007, 00:23

Ah, god idé med et review, Riku! ^^
Jeg vil så add'e mine to cents og sige at jeg tror man skal have rimelig meget tålmodighed (og tape eller lim, som nævnt) hvis man vil have sine Rocking Horse straps til at sidde 'perfekt'.. det er et problem som stort set alle med den type sko har, så vidt jeg har forstået.
Selv har jeg opgivet for længst, og nøjes med at binde dem omkring anklen - behageligt, og giver samtidigt støtte for foden :)
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Næste

Tilbage til Anmeldelser