Refuse to be usual

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Refuse to be usual

Indlægaf Princisco » 21. jan 2011, 16:15

Her til jul fik jeg en pakke fra ebay-sælgeren Refuse to be Usual. De har masser af fedt tøj derinde, i flere forskellige stilarter, så der er lidt for enhver. Selv købte jeg en trøje og to tyl-nederdele.

Nederdelene
Rigtig god kvalitet, fuldstændig som på billedet. Nemt at manipulere til at sidde som man har lyst, og behagelig at have på. Kradser ikke.
Pris: $52.25
Billede

Trøjen
Jeg blev helt overrasket over kvaliteten på den her. Stoffet er dejlig blødt, og selv blonderne, som jeg var bekymret over, er en god kvalitet. Farverne er de samme, størrelsen passer.
Pris: $32.00
Billede

Indpakningen
Pakken kom i en forholdsvis tynd plastik konvolut, og hver del af tøjstykkerne lå i et tyndt stykke gennemsigtig plastik. Da jeg åbnede den, var en ene af de indvendige plastik lommer gået op, men ellers var alt intakt.

Da jeg ikke selv har købt tingene, kan jeg ikke rigtig sige noget om hvordan de ellers var at handle med.

Overordnet kan jeg stort set kun sige gode om dem. Kvaliteten er god og de har et godt udvalg. Det eneste der trækker dem lidt ned for mig, er indpakningen. De kan varmt anbefales, og jeg regner selv med at handle hos dem igen (:

http://stores.ebay.com/REFUSE-TO-BE-USUAL
Brugeravatar
Princisco

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Anmeldelser