Eyeko ("manga" make-up)

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Re: Eyeko ("manga" make-up)

Indlægaf leonora » 5. nov 2010, 13:49

Mimi skrev:
leonora skrev:
Mimi skrev:leonora: Det er jeg glad for at høre! o: Må jeg spørge, ud af ren og skær nysgerrighed, hvad du bestilte? (:

Jamen jeg bestilte deres lip balm som du snakkede om i minty, den sorte eyeliner du snakkede om og en creme (og skrevet en kode så jeg fik en gratis neglelak :D)

Ihh, samme fat falm som mig! Jeg købte godt nok to - en Minty og en Strawberry - da det lader til, at der er to kategorier så at sige: frugt og slik, og så tænkte jeg bare, at det ville være fint, at have en af hver. Den med jordbær var også bestseller, så det trak lidt ekstra, haha xD Minty er dog min yndlings indtil videre. Jeg kunne dog godt finde på også at erhverve mig de resterende fire variationer >_>
Hvilken creme valgte du?

lækkert, så glæder jeg mig til den fat balm! :D
Jeg valgte den der hedder eyeko creme.. den helt basic :P.
Har også fået min veninde med på at hvis produkterne er gode skal vi bestille sammen igen ^^,
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Indlægaf LooneyLolita » 5. nov 2010, 14:48

Mimi skrev:
LooneyLolita: Jeg er nysgerrig - hvilke af deres produkter har du prøvet? Og hvad var der galt? Syntes du bare personligt ikke om dem eller var der et problem med kvaliteten eller lignende? I så fald kunne det eventuelt fremgå af tråden her (så folk kunne undgå netop de produkter). Og ja, det er virkelig rart at vide, at ingen dyr måtte lide (eller lade livet) bare for, at man kan komme nogle produkter i hovedet :/

Det omkring 1 ½ år siden jeg prøvede dem. (Kan jo være de bedre nu)
Prøvede:

Billede
Jeg brugte den som en blush. (Siden de sagde men kunne det)
Og den var alt for tyk på huden. Så for mig var det ikke en god en til kinderne. Men kan jo være den er go til læberne.

Også prøvede jeg deres normale creme.
Jeg fandt ud af der var "glitter" i cremen. Hvilket gav en lidt ulækker shinny hud XD Og den var bare ikke god til min hud + min hud regnede med at få bumser.
Brugeravatar
LooneyLolita

Geografisk sted: Malmø

Indlægaf Mimi » 5. nov 2010, 15:47

leonora skrev:lækkert, så glæder jeg mig til den fat balm! :D
Jeg valgte den der hedder eyeko creme.. den helt basic :P.
Har også fået min veninde med på at hvis produkterne er gode skal vi bestille sammen igen ^^,

Den har i hvert fald en god konsistens (til læberne) og en virkelig flot farve. Samme creme som mig xD Jeg synes nu også, at der er rigeligt "glow" i den, så jeg tror næppe, at jeg anskaffer mig en med "extra glow" - som de også har. Lyder som en fin idé med din veninde, men der er trods alt gratis forsendelse og man behøver derfor egentlig ikke at slå det sammen til en større ordre for (for eksempel) ikke at spilde for mange penge på bare fragtomkostninger (:

LooneyLolita skrev:Det omkring 1 ½ år siden jeg prøvede dem. (Kan jo være de bedre nu)
Prøvede:

http://www.eyeko.com/images/fb_cherry1.jpg
Jeg brugte den som en blush. (Siden de sagde men kunne det)
Og den var alt for tyk på huden. Så for mig var det ikke en god en til kinderne. Men kan jo være den er go til læberne.

Også prøvede jeg deres normale creme.
Jeg fandt ud af der var "glitter" i cremen. Hvilket gav en lidt ulækker shinny hud XD Og den var bare ikke god til min hud + min hud regnede med at få bumser.

o_o
Jeg troede da ellers, at cherry variationen var helt ny? Der kan man bare se xD Må jeg spørge om farven var meget rød? Det skulle vidst være den mest røde af dem alle - og derfor er jeg lidt tilbageholdende med at anskaffe mig netop den. Og ja, de er jo lige kommet tilbage - i nye og forbedrede versioner, skulle det hedde sig i hvert fald (: Jeg har imidlertid ikke selv prøvet at anvende mine som blush - endnu da. Det kunne da være et forsøg værd, hihi :3 Jeg synes nu ikke, at de er voldsomt tykke i konsistens, så måske har de ændret på det siden sidst.
Og ja, der er glitter i cremen. Personligt synes jeg, at min hud ser ligeså mat ud, som den gør med enhver anden creme, jeg har haft prøvet. Den får dog et sådan lidt bronze/fersken-agtigt skær o.o Indtil videre har den også holdt min hud blød og fugtet på trods af det, tit, kolde vejr (om morgenen i hvert fald). Min hud er ret sart, så jeg er spændt på at se, om det går, når det bliver rigtig vinter. Enten har de ændret cremen også - ellers er der bare forskel på hvordan den fungerer med forskellige hudtyper.
Ærgerligt at du har haft så dårlige oplevelser med deres produkter! D:
Eyeko Ambassadørkode: E11377
Brugeravatar
Mimi

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf LooneyLolita » 5. nov 2010, 16:57

Mimi Oh yeah! Jeg tror den jeg brugte var en med hindbær, nu hvor jeg tænker over det XD Men kan ikke finde den på siden, hmmm D:
Brugeravatar
LooneyLolita

Geografisk sted: Malmø

Indlægaf Mimi » 5. nov 2010, 21:48

LooneyLolita skrev:Mimi Oh yeah! Jeg tror den jeg brugte var en med hindbær, nu hvor jeg tænker over det XD Men kan ikke finde den på siden, hmmm D:

Denne? http://www.eyeko.com/eyeko-raspberry-ba ... p-120.html
Hvordan var farven? O:
Eyeko Ambassadørkode: E11377
Brugeravatar
Mimi

Geografisk sted: Fyn

Foregående

Tilbage til Anmeldelser