Eyeko ("manga" make-up)

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Eyeko ("manga" make-up)

Indlægaf Mimi » 4. nov 2010, 22:50

Nu har jeg imidlertid endelig fået taget mig sammen til at afse lidt tid til at oprette denne tråd (tak til diverse universitetseksamener for seriøst tidspres). Jeg håber, at den er rigtigt placeret og hvis ikke, at en administrator så vil være så venlig at flytte den til den korrekte placering (:

Eyeko (http://www.eyeko.com/) sælger såkaldt manga make-up i nuttet emballage, mange farver og en række forskellige produkter. Personligt havde jeg lidt svært ved at overvinde mig selv til at købe deres brand, da de så at sige reklamerer med, at "Eyeko" betyder kærlighed/kærlighedsbarn på japansk, hvilket det jo ikke umiddelbart gør. Det er blot udtalen, der minder om "Ai" som jo nu engang betyder kærlighed. Dette synes jeg personligt var lidt irriterende (måske fordi jeg er perfektionist, når det kommer til grammatik og lignende) og i det hele taget følte jeg, at de burde skrive en lille note om dette i stedet for at lære en bred skare af folk noget, i mine øjne om ikke andet, helt forkert! Det sagt så tog jeg skridtet, købte deres produkter og er blevet overbevist om kvaliteten af disse. Kvaliteten fejler nemlig intet og jeg følte selv, at jeg fik noget ordentligt for pengene. Derudover er priserne virkelig fordelagtige, Eyeko er IMOD dyreforsøg (hvilket må anses som værende et stort plus) og så er deres virksomhed beliggende indenfor EU (i England) hvilket betyder forståelig kommunikation, hurtig forsendelse (ankommer indenfor 5 hverdage) - der også er GRATIS, medmindre man selvfølgelig vil have superhurtig forsendelse altså - og bedst af alt: Ingen bekymring om told, moms og diverse andre afgifter ved "indførsel af deres produkter på det danske marked" som det jo så fint kan formuleres. Jeg skulle måske lige tilføje, at der kan betales med diverse betalingskort, samt PayPal.

Selv kan jeg anbefale deres cremer, der har en dejlig konsistens og som i det hele taget er som beskrevet på deres side. De giver et virkelig flot "glow" - hvis man ikke lige er til foundation, men stadig gerne vil opnå et mere "flawless look". Derudover har jeg også selv prøvet deres Graffiti Eyeliner Pen, der er virkelig god! Den har en flot, klar farve, er god til både tynde og tykke (præcise) streger, tørrer hurtigt og går nemt af med varmt vand (hvilket jeg selv synes er et enormt plus, da jeg nærer stor kærlighed til min imju mascara, der let glider af med varmt vand og derfor slipper helt for at skulle bruge diverse produkter til fjernelse af make-up). Jeg har hørt mange gode anbefalinger af deres neglelak, der skulle være meget slidstærk og samtidig fås i et væld af flotte farver - til enhver lejlighed. Jeg har imidlertid ikke selv prøvet disse (grundet et pludseligt opstået, meget mystisk problem med svage negle), men jeg håber på at komme til det i den nærmeste fremtid. Sidst men ikke mindst har jeg kun gode ting at sige om deres "fat balms" (læbepomader) og lip glosses. Disse fås i mange forskellige farvenuancer og med mange forskellige dufte. Deres fat balm giver en god beskyttelse af læberne - ikke mindst mod kulde! - men også mod solen, da disse indeholder en solfaktor på 15.

Jeg er en af Eyeko's ambassadører og ved brug af min kode (E11377) ved køb for mindst 10 pund/12 euro/15 dollars - hvilket svarer til omkring 85 kr. - kan du få en gratis gave (et af deres produkter) med i købet! En gave per ordre - altid!
Koden indtastes meget enkelt i boksen til ambassadørkoder (special comments-boksen kan vidst også bruges) under checkout processen.

Jeg påtænker mig at opdatere denne tråd løbende - i takt med at jeg får afprøvet flere produkter. Hvis der er nogen spørgsmål vedrørende Eyeko og deres produkter eller andet relevant i denne sammenhæng, er enhver henvendelse både her i tråden og per PB meget velkommen. Jeg skal bestræbe mig på at svare så godt som muligt (:
Eyeko Ambassadørkode: E11377
Brugeravatar
Mimi

Geografisk sted: Fyn

Re: Eyeko ("manga" make-up)

Indlægaf leonora » 4. nov 2010, 23:57

Rigtig lækkert med en anmeldelse! (Har håbet på at en lavede det længe!)
Det lød så godt at jeg lige har lavet en ordrer! (Og brugt din kode ^^,)
Så nu glæder jeg mig bare til at få den hjem :D
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Indlægaf Angelica » 5. nov 2010, 00:07

Er det ikke noget med at hver gang folk bruger din kode, så tjener du penge? (:
Brugeravatar
Angelica

Geografisk sted: Bagsværd

Indlægaf Jaesunnie » 5. nov 2010, 00:15

Angelica skrev:Er det ikke noget med at hver gang folk bruger din kode, så tjener du penge? (:

Jo, det står der på siden ~
Bliv ambassadør og tjen penge ;P

"Become an Eyeko Ambassador today and start earning 15% commission on all orders made using your unique code! "
Jaesunnie

Indlægaf LooneyLolita » 5. nov 2010, 00:18

Har selv noget fra dem. Ikke lige min ynglings mærke. ^^''
Men i det mindste tester de ikke på dyr, hvilket er et stort + !
Brugeravatar
LooneyLolita

Geografisk sted: Malmø

Indlægaf Mimi » 5. nov 2010, 10:38

leonora: Det er jeg glad for at høre! o: Må jeg spørge, ud af ren og skær nysgerrighed, hvad du bestilte? (:

Angelica & Jaesunnie: Jo, det er helt korrekt. Det er selvfølgelig let for enhver at sige sådan, men hvis jeg syntes, at det var noget bras og jeg havde spildt mine penge, ville jeg altså skrive det. Imidlertid overvejer jeg at anmelde en anden webshop (der dog sælger tøj), der har nogle virkelig dejlige produkter, men er yderst frustrerende at handle med. Så, altså... Jeg stræber nu engang efter at være en troværdig person. Nu regner jeg heller ikke med at tjene noget videre på det, men det er trods alt en god ordning - for både mig, som ambassadør, og dem, der nu engang køber noget og bruger min kode. Jeg har jo også selv haft brugt andre ambassadørers koder (: Skulle der så komme lidt penge i kassen, er det da kun dejligt - det kan være det skaffer mig overskuddet til at spise andet end pasta med ketchup (Snarligt udeboende universitetsstuderende på SU, yay xD).

LooneyLolita: Jeg er nysgerrig - hvilke af deres produkter har du prøvet? Og hvad var der galt? Syntes du bare personligt ikke om dem eller var der et problem med kvaliteten eller lignende? I så fald kunne det eventuelt fremgå af tråden her (så folk kunne undgå netop de produkter). Og ja, det er virkelig rart at vide, at ingen dyr måtte lide (eller lade livet) bare for, at man kan komme nogle produkter i hovedet :/
Brugeravatar
Mimi

Indlægaf evil_diva » 5. nov 2010, 11:08

Skal selv helt klart have købt produkter der inde, men først når jeg får lidt flere feedbacks angående kvaliteten af deres produkter.
Vil gerne høre andres udtalelser angående deres neglelak :)
Jeg er total forelsket i dem, elsker seriøst neglelak.
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Mimi » 5. nov 2010, 12:08

popze skrev:Skal selv helt klart have købt produkter der inde, men først når jeg får lidt flere feedbacks angående kvaliteten af deres produkter.
Vil gerne høre andres udtalelser angående deres neglelak :)
Jeg er total forelsket i dem, elsker seriøst neglelak.

Mjah, neglelakken kan jeg jo så ikke lige udtale mig om. Desværre - jeg savner at have fine negle - og så har jeg endda to af deres stående ;_;
Hvis det er, kan jeg godt finde nogle links frem til dig? Der er en del fashion bloggers... vloggers... hvad kalder man dem på YouTube? Anyway, der er en del (uafhængige) videoanmeldelser (også med billeder af resultatet osv.) af deres neglelak (og andre produkter) inde på YouTube - det var faktisk sådan jeg selv blev opmærksom på mærket (:
Hvis det er noget, må du bare lige skrive her eller sende mig en PB og så skal jeg se, hvad jeg kan finde. Hvis du have anmeldelser og feedback her på forummet, må du vel bare se tiden an, indtil nogen poster deres mening (:
Som sagt vil jeg løbende opdatere med små anmeldelser og lignende (forhåbentligt med nogle billeder på et tidspunkt), men det er jo kun én mening (:
Brugeravatar
Mimi

Indlægaf leonora » 5. nov 2010, 12:14

Mimi skrev:leonora: Det er jeg glad for at høre! o: Må jeg spørge, ud af ren og skær nysgerrighed, hvad du bestilte? (:

Jamen jeg bestilte deres lip balm som du snakkede om i minty, den sorte eyeliner du snakkede om og en creme (og skrevet en kode så jeg fik en gratis neglelak :D)
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Indlægaf Mimi » 5. nov 2010, 13:36

leonora skrev:
Mimi skrev:leonora: Det er jeg glad for at høre! o: Må jeg spørge, ud af ren og skær nysgerrighed, hvad du bestilte? (:

Jamen jeg bestilte deres lip balm som du snakkede om i minty, den sorte eyeliner du snakkede om og en creme (og skrevet en kode så jeg fik en gratis neglelak :D)

Ihh, samme fat falm som mig! Jeg købte godt nok to - en Minty og en Strawberry - da det lader til, at der er to kategorier så at sige: frugt og slik, og så tænkte jeg bare, at det ville være fint, at have en af hver. Den med jordbær var også bestseller, så det trak lidt ekstra, haha xD Minty er dog min yndlings indtil videre. Jeg kunne dog godt finde på også at erhverve mig de resterende fire variationer >_>
Hvilken creme valgte du?
Brugeravatar
Mimi

Næste

Tilbage til Anmeldelser