Electric Alice

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Electric Alice

Indlægaf evig » 26. jul 2010, 16:19

Jeg besluttede mig for at prøve at bestille fra Electric Alice, eftersom de havde et par ting fra Metamorphose, som var udsolgt på hjemmesiden - og så tog jeg også lidt småting fra 6% Doki Doki og Swimmer med i købet!

Billede Billede
Billede Billede

Alle billederne kommer fra Electric Alices hjemmeside. De har enormt udførlige stock photos, så man kan se meget mere af materialet og detaljerne, end på mærkernes egne hjemmesider!

Priserne er meget overskuelige og ekstremt tæt på originalprisen. Alt betales i australske dollars.

Pakken blev sendt, efter ønske, i en ekstremt almindelig hvid pakke, som ikke så særlig opsigtsvækkende ud - og pakken smuttede direkte gennem den svenske told (som minder meget om den danske). Det tog heller ikke specielt lang tid for pakken at nå til Sverige fra Australien.

Kommunikationen var rigtig god og flydende, der var aldrig problemer med at vide hvor min pakke nu befandt sig i systemet, og Imogen, som startede Electric Alice, er rigtig sød og nem at tale med.

Jeg anbefaler helt sikkert Electric Alice til andre og kommer højst sandsynligt selv til at anvende dem igen!
Senest rettet af evig 26. jul 2010, 23:16, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
evig

Re: Electric Alice

Indlægaf leonora » 26. jul 2010, 19:29

det ville være lækkert med et link når du kommer med en så god anmeldelse :D
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Indlægaf Ophelia » 26. jul 2010, 19:41

leonora skrev:det ville være lækkert med et link når du kommer med en så god anmeldelse :D

Siden hedder: http://www.electricalice.com

^^ Super god anmeldelse forresten. Hvis jeg havde penge... :(
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Indlægaf evig » 26. jul 2010, 23:16

leonora - Ups, jeg havde helt glemt at linke o_o; Jeg fikser det lige oppe i anmeldelsen!
Brugeravatar
evig

Indlægaf Docile » 26. jul 2010, 23:27

Man skulle næsten arrangere en fællesorder derfra ikke? :'D
De sælger nogen mærker som normalt er en smule svære at få fat i, såsom Wonder Rocket >w< Tusind tak for anmeldelsen!
Brugeravatar
Docile

Geografisk sted: Sjælland - Helsingør Kommune

Tilbage til Anmeldelser