Bumpits: For stort hår!

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Bumpits: For stort hår!

Indlægaf Stelala » 24. apr 2010, 17:12

Forleden købte jeg nogle "Bumpits", som de hedder. Det er små plastik "kamme" man sætter under håret, for at få volumen uden at ødelægge sit hår alt for meget med toupering. Det virkede som guld for folk som mig, der har tyndt og fladt skandinavisk hår - hvis jeg touperer og bruger hårspray ligger mit hår alligevel ned i løbet af en time eller to :cry:
Jeg købte dem for 45 kr på Trendsales.dk

Pakken:

Billede

Mit hår før styling:

Billede

Billede

Hår efter styling:

Billede

Billede

Jeg undskylder for de uskarpe billeder :( dårligt lys på badeværelset!

Fremgangsmåde:
Del håret i to, der hvor du vil have håret stort (midt på hovedet f.eks).
Jeg delte så ydeligere håret i to i den forreste del. Så touperede jeg håret ved rødderne i de to små dele. Husk hårspray! Siden placerede jeg en medium kam bagi den bageste af de to små dele. Så dækkede jeg omhyggeligt kammen med de to små dele af hår. Det er vigtigt at man har nok hår til at dække kammen. Spray så til sidst.
Hvis det ikke giver nogen mening, kan du også finde tutorials på youtube! :)

Billede

Vurdering:
Jeg skal toupere håret en del ved rødderne, ellers sidder kammen ikke fast :( Men jeg vil helt sikkert sige at det slider mindre på håret end når jeg touperer det hele - og det falder ikke ned og bliver fladt, som det plejer :D
Jeg er sikker på at det kræver en del øvelse, før det ser rigtig godt ud.. Synes det er meget tydeligt, hvor kammen sidder.. Så jeg skal øve mig en del. Jeg tør slet ikke bruge den store endnu.. :oops: Og de små kan jeg overhovedet ikke få til at sidde fast ! :(
Jeg vil anbefale Bumpits til folk, der elsker at sætte deres hår og gerne bruger meget tid og øvelse på det, samt alle der gerne vil prøve noget nyt :)

Originalt postet her i min blog.
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Re: Bumpits: For stort hår!

Indlægaf sletminbruger » 24. apr 2010, 19:05

Jeg elsker mine bumpits! :D
Har ogsp haft dem i omkring et halvt års tid nu, så kan lidt tricks, men synes nu ikke jeg behøver at toupere håret inden, men tænkter dog over hvordan håret skal sidde, imens jeg føntører det.
De små er også mest beregnet til pandehåret (nu ved jeg ikke hvad du har problemer med.)

Men de er virkelig guld værd! :D
Tror også jeg vil poste nogle billeder.
sletminbruger

Geografisk sted: Aalborg

Re: Bumpits: For stort hår!

Indlægaf Stelala » 25. apr 2010, 10:34

schinju - Det synes jeg bestemt du skulle! Måske også skrive lidt om hvordan du gør, når du sætter det? Gør du det med vådt hår? Det ville være fedt at læse, synes jeg i hvert fald :)
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Tilbage til Anmeldelser