Miwitch - Tøj og accessories!

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Miwitch - Tøj og accessories!

Indlægaf trunkzy » 27. apr 2009, 23:59

Man kan se deres tøj her http://miwitch.com/

Siden er lidt tricky, dog er den blevet forbedret MEGET på det sidste. På sidebaren under Accummulation kan man klikke på Infanta og R-Series. Det er de 2 forskellige mærker de sælger.
De sender deres tøj ud cirka en gang om måneder, da de venter med produktion før de har fået en specifik mængde tøj bestilt.
Der har været tilfælde med folk der ventede 4 måneder på at få deres tøj ind af døren. De er dog ved at vokse i popularitet, så det bliver næppe så overdrevent. Til reference bestilte jeg mit tøj d. 14 marts og fik det d. 27 april.

Man bestille ved at udfylde deres standard form.

Man kan vælge mellem Airmail (10-14 dage) og EMS (2-4 dage). Forsendelse kostede lidt over 250kr for mig, så det skal man lige tage i betragtning.
Jeg valge Airmail og pakken tog kun en uge at komme, så det kan godt betale sig at vælge den billige (relativt set) måde.

I skal være obs på at priserne på tøjet er i SGD!

Tøjet:

Jeg bestilte en Simply JSK, en Musical Keyboard Sling Bag og en sort underskørt fra Infanta
Samt en Voice of the Wind OP fra R-series.

Tasken: er superflot. Den er lavet af pleather, så der er nogle rynker jeg ikke regner med at kunne få ud. Trådene er synlige på forsiden og det er lidt ærgeligt.
Men der er en smuk taske, der har plads til meget. De grå streger giver en flot kontrast til de sorte noder og hvide baggrund.

Simply JSK: Okay first hand impression - den lugter! Hvilket er lidt underligt fordi det andet tøj var meget neutralt i duften.
Men selve kjolen passer til perfektion. Jeg er dybt imponeret. Stoffet er smukt og tykt. Jeg kan virkelig godt lide skæret på kjolen; den ser flot ud også uden petti. Syningen er top notch.
Den har virkelig blød og flot lace på bunden. Jeg var lidt reserveret over farverne da jeg bestilte, men de grønne nuancer ser flotte ud sammen. Den matte grønne farver passer rigtig godt til den mørkegrønne finish.
Min eneste beklagelse er at kjolen ikke er foret, men til den pris kan jeg ikke klage længe.

Voice of the Wind: Den har RIGTIG meget shirring bag på, så den kan strækkes en del ud. Jeg kan ikke så godt lide, at de har fortsat shirringen til efter taljen. Det virker underligt, at der skal shirring helt ned til røven. Men whatever!
Den har også en lynlås, hvis man stadig har lidt svært med at komme i den.
Stoffet er lycra, hvilket føles dejligt mod huden. Kjolen kan bruges virke både i sommer og vinter. Der er to slags lace. En tyk en som er mere typisk for lolita og så den samme som Simply JsK. Man bruger knapper til at sætte ærmerne fast. Jeg bryder mig ikke så meget om ærmerne, da de er en smule for korte.
Kraven/"bib'en" er også lavet af lycra, så det virker ikke stift.

Underskørt: Har helt klart tænkt mig at bruge den som alm nederdel og ikke kun under tøj. De har brugt blødt lace, så det kradser ikke mod huden.

Kvalitet ialt:
Lækkert! Det hele er smukt syet og der var ingen løse tråde eller ummidelbare fejl. Det er høj kvalitet, selvom prisen er lav.
Pris: Det var slet ikke så værst. Priserne er som sagt i SGD, så det er meget billigere end f.eks. Fan+Friend!

Service: De er super søde. De er hurtige til at svare på emails og taler rigtig godt engelsk. Jeg havde nogle spørgsmål ang. størrelse og de var meget gode til at svare og hjælpe mig.
Jeg fik svar på min ordre dagen efter. Jeg skrev også til dem og ændrede min ordre, da de allerede havde lukket for bestillinger og de var super venlige!
De kom så til at sende mig min gamle bestilling alligevel(2 sorte underskirts) i stedet for min nye (1 skørt + 2bloomers), men skrev en undskyldning. Ydermere skal jeg ikke betale for shipping for mine bloomers, og så fik jeg et gratis skørt! Yay!
Jeg anbefaler dem helt klart!

Derudover sendte de alle deres pakker som gaver, så jeg slap for at betale for told. Det betyder jo rigtig meget for mange af os her!

Jeg håber I kunne bruge det til noget ^^
Brugeravatar
trunkzy

Geografisk sted: Köpenhamn!

Re: Miwitch - Tøj og accessories!

Indlægaf leonora » 2. jun 2009, 11:53

det lyder som en virkelig god oplevelse..
ville gerne høre hvad du har betalt for tingene og for porto ^^..
Brugeravatar
leonora

Geografisk sted: København, Nord-Vest ^^.

Tilbage til Anmeldelser