Chocomint Petticoat Review (Positivt)

Post anmeldelser af tøj fra fx mærker, Ebay sælgere, privatpersoner osv.

Chocomint Petticoat Review (Positivt)

Indlægaf Ophelia » 30. jul 2012, 19:00

'Super Gorgeous Pannier' by Chocomint
via Closet Child

Billede

Jeg modtog denne petticoat gratis, fordi jeg købte for over 15000 yen i Closet Child's fysiske butik. Dette tilbud findes ikke på deres hjemmeside, men pettien kan bestilles her til 4990 yen (omkring 385 kroner)

Den består af tre lag tyl med påsyet blonde (note: ikke bomuldsblonde) - Closet Child skriver selv at der er brugt omkring 10 meter tyl per skørt og det kunne måske egentlig være meget rigtigt. Taljevidden går op til cirka 100 centimeter (mit taljemål er 80-83 cm og den sidder behageligt på mig, så os store piger kan nemt bruge den!)
Jeg vil lade billeder tale for mig først, før jeg går ind i detaljer om hvad jeg synes om pettien

Kjolen jeg har på for at vise effekten til classic er denne kjole fra Innocent World

Foran
Billede
Fra siden
Billede

Effekten i sweet vises med denne kjole fra Angelic Pretty (note: denne kjole har en lille indbygget petti som mange andre AP kjoler)

Foran
Billede
Fra siden
Billede

Jeg synes personligt ikke at den er så flot til sweet, medmindre man måske tager en lille petti mere på ovenpå ved toppen, da den er meget a-line formet. Pettien er meget stor, hvilket ikke altid er noget positivt, og i det her tilfælde er den lige på grænsen til hvad, der bliver ubehageligt stort, men jeg regner med at dette problem fixer sig selv når den er blevet brugt et par gange og er lettere 'død' i det.

Lidt stjerner:
Kvalitet: 4/5 stjerner Grund: Trods lag af foer inderst er pettien en smule kradsende.
Poof: 4,5/5 stjerner Grund: Stort poof. Masser af fylde.
Overall: 4,8 stjerner

Det er en god petti og prisen virker fair for den, da den lader til at holde rigtig godt også mod tunge stoffer.

Jeg vil gerne svare på spørgsmål, hvis nogen har nogen ^^
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Tilbage til Anmeldelser