Hjælp jeg mangler SKO!

Post generelle ting om GL

Hjælp jeg mangler SKO!

Indlægaf •PatronumPauline• » 10. apr 2013, 18:54

Hej. Jeg kunne enormt godt tænke mig et par sorte sko med rem. Der må gerne være en lille hæl (ikke for høj) ellers er flade fint. En sløjfe kunne også være fint men ellers ikke noget. De skal have en rund snude ikke spids, og så skal de være i mat sort ikke skindene som laksko.

Hvis nogen af jer sælger nogle der passer til beskrivelsen i 38-39 må i meget gerne kontakte mig.
Hvis i kender en butik i Danmark der har sko i den stil må i meget gerne oplyse mig.
Eller hvis i kender en god netside der har noget lignende må i gerne sende et link. (Det kunne både være en lolita side eller en normal)

MANGE TAK HVIS I VIL HJÆLPE MIG!
ps. Helst ikke over 500 kr. hvis det kan lade sig gøre.

De her billeder er fra bodyline men jeg kan ikke købe dem da de er udsolgt i min strøelse, det er bare noget i den stil jeg søger.
Billede
Billede
//Pauline
•PatronumPauline•

Re: Hjælp jeg mangler SKO!

Indlægaf Sa-chan » 12. apr 2013, 12:14

Hvis du ikke vil købe på nettet kan det være at du kan være heldige at finde nogen sko af den type i Bianco, H&M eller Havanna shoes :)!

Hvis du tør købe på nettet kan jeg anbefale Bodyline, deres sko holder godt for prisen. Ellers kan du forsøge på DK Lolita køb/salg/bytte :)

Held og lykke!
Brugeravatar
Sa-chan

Tilbage til Generelt