God Petticoat?

Post generelle ting om GL

God Petticoat?

Indlægaf PrinceNaru » 26. jun 2012, 21:45

Jeg leder efter en god petticoat, men til billige penge..

Jeg har haft ret dårligt oplevelser med at købe uden for EU ville jeg gerne finde en inden for EU?
Jeg har to links her, men jeg er bare usikker på hvor gode de er
http://viewitem.eim.ebay.dk/50s-UNDERSK ... 07400/item
http://viewitem.eim.ebay.dk/Deluxe-Elas ... 36315/item

Jeg har været inde i en butik i københavn, der solgte petticoats, jeg kan bare ikke huske prisen. Og jeg skal til København her den 13 Juli, så det ville da være perfekt!
Hvis nogen herinde ved hvilken forretning det er ville jeg meget gerne vide det!
jeg mener den ligger på samme gade som black no 1 osv!
Brugeravatar
PrinceNaru

Geografisk sted: Fyn

Re: God Petticoat?

Indlægaf Zarsu » 26. jun 2012, 21:52

Den butik i Kbh du tænker på at højest sandsynligvis Femme Fatale ^^
De er dog lidt dyrere end de Ebay links du selv har fundet. Så hvis du vil spare penge skal du nok købe dine pettis fra England :)
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Re: God Petticoat?

Indlægaf PrinceNaru » 26. jun 2012, 22:02

Zarsu skrev:Den butik i Kbh du tænker på at højest sandsynligvis Femme Fatale ^^
De er dog lidt dyrere end de Ebay links du selv har fundet. Så hvis du vil spare penge skal du nok købe dine pettis fra England :)

Aaah tusind tak! Det er præcis den hjemmeside :D
Men hold da op, sikke en prisforskel. Nu tænker jeg så, er der meget forskel på kvaliteten? Jeg vil jo helst købe en petti som holder længere end én dag i loli nederdel, og som ikke... mister sin form?
Jeg ved man ikke kan se kvaliteten ud fra de to billeder, men jeg er ret sikker på at i har lidt mere erfaring med hensyn hvordan en petticoat skal se ud for at være god!
Brugeravatar
PrinceNaru

Geografisk sted: Fyn

Tilbage til Generelt