Lolita-konversations tråden

Post generelle ting om GL

Lolita-konversations tråden

Indlægaf AdminA » 9. feb 2011, 21:48

Jeg har længe tænkt på at lave denne tråd, så nu er den lavet :D
Siden konversations tråden først blev lavet har der også foregået en masse loli-snak der - som bare forsvinder meget hurtigt blandt al den anden snak. Det er lidt en skam, når meget af det er informationer og links der egentlig kunne være brugbare at finde frem engang imellem. Og så er det jo bare sjovt at kunne finde igennem al loli-snakken!

Så nu er konversations tråden for loli-relaterede ting åbnet!
AdminA

Re: Lolita-konversations tråden

Indlægaf evil_diva » 9. feb 2011, 21:55

Super jeg vil nemlig gerne hør folks indput omkring denne kjole. Syntes den er meget sød, men på billedet får den bare modellen til og virke som om hendes torso er umådelig lang. Men hvad syntes i ellers? Kan normalt godt lide innocent worlds design, men er lidt so-so med denne her. Syntes den er virkelig sød i lyseblå.
http://www.innocent-w.jp/shopping/111711/index_e.html
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Zarsu » 9. feb 2011, 21:58

evil_diva > Jeg tror kun den giver piger med en mindre bust en lang torso. Kan ikke forestille mig at det ville virke langt på en pige med 97 cm om brystet XD
Ellers synes jeg Innocent World's eget forslag med at koordinere kjolen med en bolero er super god :D Fjerner jo den slags fokus derfra!
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf mab » 10. feb 2011, 11:49

Kjolen ser ud til at være et uheldigt valg for en pige med lille barm, da kjolen bare får den til at se mindre ud. Tror dog Zarsu har ret i, at en pige med stor barm sagtens ville kunne bære den :)
Brugeravatar
mab

Indlægaf Lovelylegs » 10. feb 2011, 14:56

kom til at tænke på. hvad fortrækker i, OP, JSK eller Nederdel?
Brugeravatar
Lovelylegs

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Mousykins » 10. feb 2011, 15:00

Er faktisk størst tilhænger af JSK's tror jeg :3
OP'en er for "nem" xD Don't get me wrong!
Og jeg har ikke prøvet ret mange trøjer eller skjorter der klæder mig som de er..
så kan godt lide den der halv om halv~
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf evil_diva » 10. feb 2011, 15:11

Det variere lidt for mig, men tror også selv jeg hælder mest mod JSK :3
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Lovelylegs » 10. feb 2011, 15:16

jeg tro for mig personligt variere det meget imellem jsk og Op. den kjole af mine jeg bedst kan lide for tiden er OP men de fleste af mine drømme kjoler er jsk. nederdele syns jeg er søde og er en af de ting der faktisk kan få folk til at se virkeligt tynde ud i lolita men syns det er svært med nederdele da man ikke skal havde noget som nederdelen kan stramme på så der kommer da der let kan komme deller når nederdelen sidder for stramt
Brugeravatar
Lovelylegs

Geografisk sted: Århus

Indlægaf keki_chan » 10. feb 2011, 15:58

evil_diva jeg kan faktisk rigtig godt lide kjolen - som de andre siger, kommer det vel an på ens former :3 ... personlig ville jeg ike have noget imod hvis de havde sat lidt ekstra længde i livet på den IW Jsk jeg har (regner med at den svare til "standart"), men det er vel smag og behag :)

Moose
jeg foretrækker nederdele, det er lettere at kordinere dem på forskellige casual måder :3 Det samme gælder til en hvis udstrækning jsk'er - men Op'er er på ingen måde min kop te, hvis der er til mig selv vel at mærke ;P
keki_chan

Indlægaf Zarsu » 10. feb 2011, 16:18

Moose > Jeg har det på samme måde som keki_chan når det kommer til hvad jeg selv foretrækker at gå i. Nederdele giver uendelige koordinations muligheder, og man har en stor frihed til at prøve mange forskellige ting og gøre koordinationen personlig :D JSK's kan jeg også rigtig godt lide, da man stadig kan ændre den øverste del af dem, fx med forskellige skjorter/trøjer eller ved at tage en bolero udover. OP's har jeg aldrig følt mig tilpas i, da koordinationen ligesom er lavet på forhånd (især ved de kjoler, der ikke har aftagelige ærmer) - jeg synes det er for svært at koordinere en OP så den får et personligt præg ;c
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Næste

Tilbage til Generelt