Meetup i Aalborg d.5, 6. eller 7. oktober?

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Hvilke dato'er ville passe dig bedst?

Afstemning sluttede 25. sep 2012, 11:31

Fredag d. 5. okt.
1
17%
Lørdag d. 6. okt.
1
17%
Søndag d. 7. okt.
4
67%

Afgivne stemmer : 6

Meetup i Aalborg d.5, 6. eller 7. oktober?

Indlægaf Dionza » 17. sep 2012, 11:31

Jeg skal til Aalborg her den første weekend i oktober, og tænkte jeg nu havde chancen for at møde nogle nye lolita'er og j-fashionfolk, da de fleste jeg kender er fra København.

Jeg har ikke været i Aalborg i over 10 år, så kender intet til byen, så hvis nogen ville anbefale en café ville det være super (:
Det bliver kun til noget hvis der er nok interesse, men nu giver jeg ihvertfald det et forsøg ^^

Så, nogen der er friske på et cafe meetup?

(det behøver ikke være Aalborg, gerne byer i nærheden hvis det er nemmere)

mvh. Christine
http://www.dionza.blogspot.com cons, cosplays, events, fashion, kreativitet, loli, makeup, shopping, tøj, hverdag,
Brugeravatar
Dionza

Geografisk sted: Roskilde

Re: Meetup i Aalborg d.5, 6. eller 7. oktober?

Indlægaf Sa-chan » 18. sep 2012, 07:33

Hele den jydske Lolita circle opholder sig faktisk i Randers d.6, da vi har meetup :( <3
Brugeravatar
Sa-chan

Indlægaf Dionza » 18. sep 2012, 08:15

Ja okay, kan godt se det bliver lidt besværligt så!
http://www.dionza.blogspot.com cons, cosplays, events, fashion, kreativitet, loli, makeup, shopping, tøj, hverdag,
Brugeravatar
Dionza

Indlægaf Nathan » 18. sep 2012, 09:52

Jeg ville elske at deltage, men jeg kan ikke før November. :c
Brugeravatar
Nathan

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Princisco » 18. sep 2012, 10:09

Vil også rigtig gerne, men kan ikke den weekend :/ Er i Glasgow til d. 13...
Brugeravatar
Princisco

Indlægaf Ginger » 23. sep 2012, 15:03

Det lyder spændene, jeg kender heller ikke aalborg så godt,
men d. 6 skal jeg til art-bubble og se hvad det er,

d. 7 kunne jeg godt være intresseret
Brugeravatar
Ginger

Indlægaf Zarsu » 25. sep 2012, 09:56

Jeg er ikke hjemme på det tidspunkt, så kan desværre ikke deltage.
Men jeg kan da hjælpe med at anbefale et par caféer :) De kommer i rækkefølge efter hvilken jeg anbefaler mest.

Café KlosterTorvet - Det er en smadder hyggelig café med rigtig meget stemning og sjæl. Maden er lækker derinde og til rigtig gode priser. Man kan desuden låne spil derinde, som man kan sidde og hygge med. Det er det mest oplagte sted til meetup, da man kan sidde og hygge så længe man vil! Desværre kan man ikke reservere bord derinde, så det bliver måske lidt svært at være sikkert en plads, hvis I skal over 10 personer derind. Men du kan prøve at ringe og høre i forvejen :)

Penny Lane - Det er en lidt dyrere café end KlosterTorvet, men maden er så også fuldkommen i top. Endnu engang en café med en fantastisk atmosfære. Det er dog en lidt lille café, så her skal I bestille plads på forhånd, for at kunne få plads da det normalt er en meget populær café.

Café Visa - Her kan man også få rigtig mad, da det er halv café halv restaurant. Den er virkelig flot inderettet og der er en god stemning derinde. Et stort plus er at det ligger inde i Kennedyarkaden, dvs. lige ved siden af banegården. Her skal I også reservere pladser på forhånd.

Café Friends - Endnu en halv café - halv restaurant. Her er også rigtig lækker mad og en dejlig atmosfære. Her vil jeg også foreslå at I reserverer plads på forhånd, for at være sikret sæder til alle.
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Dionza » 3. okt 2012, 21:07

Jeg tror desværre meetuppet bliver droppet, da der er for få der kan (: men mange tak for anbefalingerne Zarsu! det kan være jeg kan prøve nogle af dem med de mennesker jeg skal over at besøge.
Brugeravatar
Dionza

Tilbage til Get Together