Sakura-Meet up!

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Re: Sakura-Meet up!

Indlægaf EstelleW » 26. feb 2012, 19:47

"Svar Senest" sat på dette og International Loli Day meetet!
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf Cherrylips » 26. feb 2012, 20:21

jeg overvejede om du kunne sætte mig på et måske .jeg skal være sammen med andre, og jeg kommer nok til bare at sige hej xD
Cherrylips

Indlægaf NinjaNick » 3. mar 2012, 16:49

Jeg regner nok med at komme (ved bare ikke om jeg først tager derind d. 29) og det kunne da være sjovt at komme hen og sige hej.... men jeg kender ikke nogen af jer? XD ^^;;
NinjaNick

Indlægaf Blackstorm » 13. mar 2012, 10:57

Jeg kommer, men har ikke mulighed for at møde på i lolita. Er jeg tilladt at komme og savle over jer hvis jeg tager kage med?
Billede
Brugeravatar
Blackstorm

Geografisk sted: Stevns, Sjælland.

Indlægaf Miss Anya » 13. mar 2012, 11:43

Okay, det er altså ikke for at være led eller noget, men er der nu ikke en del af folk der har sagt at de kommer at de ikke har tænkt sig at møde op i lolita..?
Siden EstelleW forsøger at arrangere et LOLITA-meet kunne det være at dem der melder sig til også skulle være villige til at komme i lolita? : )
Ellers kunne det være at det her meet skulle laves om til et j-fashion meet så alle kunne være med? Bare en idé : )
EstelleW er selvfølgelig den der bestemmer, når nu det er hende der arrangerer, men så synes jeg også bare at folk skal rette sig efter de regeler som hun har stillet op ^^
Brugeravatar
Miss Anya

Geografisk sted: Endestationen Farum >.>

Indlægaf Countrysidedream » 13. mar 2012, 19:34

Jeg vil meget gerne komme og sige hej! Jeg har tænkt mig at have lolita på den ene dag, og kimono den anden, så jeg kordinere lige der efter, men iih jeg glæder mig utrolig meget til at komme og sige hej til alle de søde og smukke lolitaer!<3
Countrysidedream

Indlægaf Asta » 13. mar 2012, 21:44

Jeg må faktisk indrømme at jeg er enig med Anya. Selvfølgelig kunne man lave meetet om til et j-fashion meet, men som udgangspunkt er det jo et lolita meet så man kunne vel fristes til at tænke at dresscoden faktisk var seriøs? :) Personligt synes jeg det ville være hyggeligt at møde folk med andre stilarter også :)
Brugeravatar
Asta

Indlægaf EstelleW » 13. mar 2012, 22:49

Det er kompliceret.. Jeg ville arrangere et lolita meet. Det var jo idéen. Men jeg har heller ikke tænkt mig at være led og sende folk væk der kommer hen og vil hilse på <_<
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf Chuchu » 18. mar 2012, 22:31

Jeg vil gerne sættes på som måske (: først og fremmest skal jeg lige se om jeg kan få bikset et outfit sammen som er lolita nok, og derefter om jeg tør møde op når jeg ikke kender nogen, haha (:
Brugeravatar
Chuchu

Geografisk sted: Ishøj

Indlægaf EstelleW » 18. mar 2012, 22:51

Vi håber at se dig! :D det ville være smadder hyggeligt.

EDIT: Har delt op så vi ved hvem der kommer og siger hej, og hvem der møder op til meet-uppet og som derfor skal tage højde for mødetid og sted og hvem vi kan regne med er deltagende på picnic´en det meste af tiden.
Brugeravatar
EstelleW

ForegåendeNæste

Tilbage til Get Together