Halloween walk xD

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Halloween walk xD

Indlægaf Cherrylips » 21. okt 2011, 20:11

Hej allesammen jeg ville informere jer om at der bliver holdt halloween walk d.29 oktober her i Kbh.

vi mødes på hovedbanegården kbh, kl.12 xD
hvorefter vi tager en tur på strøjet, og evt fisketorvet..
hygger os, og få en god dag! :)

dette er beskrivelsen der findes paa facebook.

her er facebook linket xD http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=162146683877304
xD

det er ikke mig der har arrangeret walken, men jeg skrev det herind fordi at vi gerne vil have en masse mennesker med, p[ facebook kan i eventuelt selv kontakte arrang'ren for mere info xD

jeg h[ber at vi f[r en masse dejlige ansigter at se xD
Senest rettet af Cherrylips 22. okt 2011, 16:14, rettet i alt 2 gange.
Cherrylips

Re: Halloween walk xD

Indlægaf bruger » 22. okt 2011, 12:09

-
Senest rettet af bruger 12. nov 2013, 20:37, rettet i alt 1 gang.
bruger

Indlægaf evil_diva » 22. okt 2011, 12:25

Momo skrev:Måske skulle du tilføje lidt info, fx. hvad Halloween walk går ud på og sådan. Evt. et link til facebook siden også (^.^)

Som Momo siger, så er det en god ide at tilføje lidt info. Tænk over det, hvordan ville du selv have det, hvis du skulle læse denne tråd og du bare skulle deltage? :)
Og det er en god ide at stille det op i punktform, så bliver det nemmere at overskue ^^

Ting som er gode at notere i sin meet-up tråd:
Hvor mange bliver der? (skriv en lille tjek liste i OP tråden med hvem der kommer og hvem der måske kommer)

Hvornår er sidste udmelding for om man kan komme med eller ej?

skal der spises? (find ud af hvor i skal spise henne, hvor mange i bliver ect, og ca prisen for at spise der)

Hvis vejret er skidt, hvad gør i så? (museum, café eller andre indendørs aktiviteter)

en måde man kan kontakte arrangøren/e på, hvis der skulle ske noget uventet med en deltager (forsinkelse, sygdom ect)

Hvad skal der ske? (Vi tager på café, museum, i park, picnic)

Hvem er det der arrangere dette meet-up, walk ect.

Hvad er dress coden? (hvis der i så fald er en)

Håber dette hjalp lidt på det hele ;)
Og at du tager imod det som en måde at hjælpe dig med at arrangere meet-ups og sådan senere :D
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Cherrylips » 22. okt 2011, 16:09

evil_diva skrev:
Momo skrev:Måske skulle du tilføje lidt info, fx. hvad Halloween walk går ud på og sådan. Evt. et link til facebook siden også (^.^)

Som Momo siger, så er det en god ide at tilføje lidt info. Tænk over det, hvordan ville du selv have det, hvis du skulle læse denne tråd og du bare skulle deltage? :)
Og det er en god ide at stille det op i punktform, så bliver det nemmere at overskue ^^

Ting som er gode at notere i sin meet-up tråd:
Hvor mange bliver der? (skriv en lille tjek liste i OP tråden med hvem der kommer og hvem der måske kommer)

Hvornår er sidste udmelding for om man kan komme med eller ej?

skal der spises? (find ud af hvor i skal spise henne, hvor mange i bliver ect, og ca prisen for at spise der)

Hvis vejret er skidt, hvad gør i så? (museum, café eller andre indendørs aktiviteter)

en måde man kan kontakte arrangøren/e på, hvis der skulle ske noget uventet med en deltager (forsinkelse, sygdom ect)

Hvad skal der ske? (Vi tager på café, museum, i park, picnic)

Hvem er det der arrangere dette meet-up, walk ect.

Hvad er dress coden? (hvis der i så fald er en)

Håber dette hjalp lidt på det hele ;)
Og at du tager imod det som en måde at hjælpe dig med at arrangere meet-ups og sådan senere :D

alts[ det er en cosplay walk, men man kan sagtens komme i fursuit, lolita, andre japanske stilarter,eller bare civil. Til en walk plejer vi bare at g[ rundt p[ str'get som der st[r og tager til fisketorvet og det med mad finder vi ud af undervejs, vi plejer bare at g[ lidt rundt og efter vi havde spist(i fisketorvet) stene foran f'tex (vi blev smidt ud af fisketorvet sidst)...men jeg ved ikke omd et samme sker den her gang....vi plejer bare at m'des der hvor vi nu skal m'des ogs[ er vi bev;ger vi os bare....vi planl;gger ikke rigtigt hvad der sker xD
Cherrylips

Indlægaf evil_diva » 22. okt 2011, 16:58

Lad mig stille et eksempel op på hvordan jeg ville skrive tråden, hvis det var mig, så folk nemmere ville kunne forstå den :D

Nu er det efterår, og dette betyder for mange at Halloween er lige på trapperne, fyldt med uhygge og spøgelser, så derfor tænkte jeg at det ville være super med en Halloween Cosplay Walk i København :D

Mødested:
KBH's hovedbanegård.
Mødetid: klokken 12:00
Slut tid: klokken 17:00
Dresscode: Cosplay, men Fruit og Fursuits er også velkommen :D
Hvad skal der sker?: Vi regner med bare at vade lidt rundt på og få op og ned af strøget. Vi regner også med at vi ligger et smut fordi fisketorvet, hvor vi også regner med at vi slår os ned og får en bid brød :D
Hvis vejret ikke er til det kan vi altid tage ind og se XXX og XXX seværdigheder, eller andet som kan være indnedøre :D
Det koster ca så og så eget for voksne, og så og så meget, hvis du har et studiekort
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Cherrylips » 22. okt 2011, 19:26

evil_diva skrev:Lad mig stille et eksempel op på hvordan jeg ville skrive tråden, hvis det var mig, så folk nemmere ville kunne forstå den :D

Nu er det efterår, og dette betyder for mange at Halloween er lige på trapperne, fyldt med uhygge og spøgelser, så derfor tænkte jeg at det ville være super med en Halloween Cosplay Walk i København :D

Mødested:
KBH's hovedbanegård.
Mødetid: klokken 12:00
Slut tid: klokken 17:00
Dresscode: Cosplay, men Fruit og Fursuits er også velkommen :D
Hvad skal der sker?: Vi regner med bare at vade lidt rundt på og få op og ned af strøget. Vi regner også med at vi ligger et smut fordi fisketorvet, hvor vi også regner med at vi slår os ned og får en bid brød :D
Hvis vejret ikke er til det kan vi altid tage ind og se XXX og XXX seværdigheder, eller andet som kan være indnedøre :D
Det koster ca så og så eget for voksne, og så og så meget, hvis du har et studiekort

som sagt er det ikke mig der har planlagt det, selvom at det nu var et pragtfuldt eksempel, jeg siger det stort set bare videre, jeg synes at i burde l;se beskrivelsen p[ facebook, fordi jeg ved kun at der er walk i KBH og at vi bare g[r rundt xD
Cherrylips

Tilbage til Get Together