Interesse for et ARoS Meet til November? (AFLYST)

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Hvad dato skal det afholdes?

Lørdag d. 5 Nov.
7
21%
Lørdag d. 19 Nov.
13
38%
Lørdag d. 26 Nov.
14
41%

Afgivne stemmer : 34

Re: Interesse for et ARoS Meet til November?

Indlægaf SakiAnime » 10. sep 2011, 23:49

Mousykins skrev:
SakiAnime skrev:
Mousykins skrev:
SakiAnime skrev:
Mousykins skrev:
SakiAnime skrev:Burde seriøst at blive Lolita. -.-' Så kunne jeg komme med til meet up! XD Har set ustillingen, og det er den fedeste jeg har set på Aros, nogensinde og har været der ca. 10 gange. \(^-^)/ Ville gerne med men er ikke lolita og har ingen penge. (kunne nok godt skrape sammen hvis det virkelig galt.)
MEN GOD TUR TIL ALLE! : D

Der er som regl ikke dresscode på til de her ARoS meetups, bare en opfordring til at folk kommer i Lolita eller anden Japansk stil hvis de lyster ^^; Så du er stadig velkommen...

Okay. Fedt, så er det meget overvejet. :D Kan man nøjes med at ikke at spise med? ^-^ Jeg tror ikke min mor vil blive så glad for det. >.<'
det er HELT op til folk selv om de vil spise med, så du skal være velkommen til bare at komme med på ARoS og møde os alle sammen!

Det vil jeg utrolig gerne! men spiser ikke med.((: Jeg er lidt ligeglad med hvornår det er, eftersom at jeg er en almindelig skole pige uden arbejdsplaner eller noget. XD
-Jeg kan komme gratis ind hvis jeg følges med jer(hvis i er over 18. ^^). Så det håber jeg bliver en mulighed. ^-^

Altså, je er 20, så du hægter bare på! xD
Det lyder godt så ^_^ Der kommer nyt op når dato'en er valgt og så kan folk melde sig til for alvor, så husk at melde dig igen til den tid! ^_^

Okay, tak. Så skriver jeg på det tidspunkt. ^-^
Brugeravatar
SakiAnime

Geografisk sted: Århus S

Indlægaf Zarsu » 12. sep 2011, 10:52

Jeg er fresh hvis det bliver den 19. november :3 Den aktuelle udstilling ser super spændende ud!
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Mousykins » 12. sep 2011, 14:31

Jeg har kjort mig overvejelser om at fjerne muligheden for d. 26 november, da jeg er en af dem, der skal til Sa-chans fødselsdag om aftenen, ville det gøre folk meget kede af det? :c
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf Zarsu » 12. sep 2011, 14:35

Mousykins skrev:Jeg har kjort mig overvejelser om at fjerne muligheden for d. 26 november, da jeg er en af dem, der skal til Sa-chans fødselsdag om aftenen, ville det gøre folk meget kede af det? :c

Du kan jo ikke både være til fødselsdag og være til meetup på samme tid - så medmindre nogen andre vil arrangere meetup'et er der jo ikke så meget at gøre dér :)
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Mousykins » 12. sep 2011, 14:43

Zarsu skrev:
Mousykins skrev:Jeg har kjort mig overvejelser om at fjerne muligheden for d. 26 november, da jeg er en af dem, der skal til Sa-chans fødselsdag om aftenen, ville det gøre folk meget kede af det? :c

Du kan jo ikke både være til fødselsdag og være til meetup på samme tid - så medmindre nogen andre vil arrangere meetup'et er der jo ikke så meget at gøre dér :)

I princippet kan jeg godt nå begge dele, men vil helst undgå det~
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Re: Interesse for et ARoS Meet til November? (AFLYST)

Indlægaf Mousykins » 3. okt 2011, 17:06

Aflyser af personlige årsager.

Er en anden villig til at overtage meetuppet skal de være meget velkomne
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Foregående

Tilbage til Get Together