Genki 2011

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Re: Genki 2011

Indlægaf nia_chan » 3. aug 2011, 22:50

Kommer også kun om lørdagen sammen med en veninde. :3
Brugeravatar
nia_chan

Geografisk sted: lidt udenfor alborg.

Indlægaf Cherrylips » 18. okt 2011, 23:02

hej allesammen nu hvor genki 2011 er over, og jeg ikke deltog i år har jeg planer om at deltage næste år, men jeg har et par spørgsmål angående sovepladser...jeg har hørt at det er en stor sal hvor alle sover blandet (drenge og piger)

nu er jeg en pige der går med tørklæde og jeg vil helst tage det af når jeg sover (kommer også med min veninde der også bære tørklæde) vi vil gerne have vores "frihed" så jeg undrede mig bare men kunne man eventuelt sætte et af de der telte op så at mig og min veninde kunne sove i den..altså i ved tage vores tørklæder af og sove i måske en kort natkjole XD
Cherrylips

Indlægaf AdminA » 19. okt 2011, 09:50

XxtobixX: I år var der en stor sovesal hvor alle sov sammen - jeg kan ikke med sikkerhed sige at de giver samme tilbud næste år :) Men der var nogle der havde taget et lille 2-mands telt med, som de sov i, så det vil jeg sagtens tro I kan få lov til. Ellers er der jo altid mulighed for at finde et hotel/motel at overnatte i :D
AdminA

Indlægaf Cherrylips » 19. okt 2011, 11:13

ApfelAstrid skrev:XxtobixX: I år var der en stor sovesal hvor alle sov sammen - jeg kan ikke med sikkerhed sige at de giver samme tilbud næste år :) Men der var nogle der havde taget et lille 2-mands telt med, som de sov i, så det vil jeg sagtens tro I kan få lov til. Ellers er der jo altid mulighed for at finde et hotel/motel at overnatte i :D

Tak for Info det er rart at vide XD
Cherrylips

Foregående

Tilbage til Get Together