Nogen der er friske på et interview?

Meetings, konventions, små træf - Her kan alt af den slags postes

Nogen der er friske på et interview?

Indlægaf Kiba » 6. dec 2009, 21:34

Hello~

Jeg og en veninde (off forum) er i gang med at lave en dokumentar om japansk fankultur i Danmark, dette indbefatter også interessen indenfor japansk mode.
Det er til vores eksamens projekt i Medie Fag på B niveau i 3.g.
Derfor vil jeg gerne høre om det vil være muligt at lave et interview med en her inde fra?
Det er til en dokumentar film, så du vil blive filmet. Der vil være nogle spørgsmål vi har forberedt, men det kan vi jo skrive mere om over PM ^^

Du skal helst være omkring KBH området eller omkring Nord Sjælland, da vi begge bor i Hørsholm/Rungsted Kyst.
Dog vil det også være muligt imellem jul og nytår og et par dage der efter, at jeg kan tage til Aalborg og lave et interview i det område ^^
Vi vil helst gerne tale med nogen der også kan fortælle lidt om hvordan j-fashion startede ud her i Danmark, men alle henvendelser er velkommende!
Generelt er vi meget fleksible og det hele sker selvfølgelig på dine vilkår og shoot dagen bliver så det passer dig ^^

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe os <3.

~Kiba (Mie) og Helle.
Kiba

Re: Nogen der er friske på et interview?

Indlægaf leechy » 6. dec 2009, 22:10

Well, jeg er altid frisk. Så I siger bare til hvis I vil :3
Brugeravatar
leechy

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Kiba » 7. dec 2009, 00:39

Mange tak Leechy ^^
Vi skal nok give besked når vi er helt sikre på hvem osv, skal lige informere min veninde om status ind til videre når hun engang står op i morgen xD;;
Kiba

Indlægaf JAPANOISE » 7. mar 2010, 10:59

Jeg er også klar på hvad som helst o.o; Jeg bor på Frederiksberg, meget tæt på København.
Brugeravatar
JAPANOISE

Geografisk sted: Frederiksberg >_<

Indlægaf BleachyHaku » 7. mar 2010, 12:18

Ville i hvertfald gerne men, bor helt overe på Jylland XD; Og er på efterskole. Men, vil virkelig gerne se det færdige resultat så ;3
BleachyHaku

Tilbage til Get Together