Jeres baggrund lige nu :)

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Jeres baggrund lige nu :)

Indlægaf キティロリータ » 25. feb 2014, 20:54

Jah, som titlen siger så er det vel bare egentlig at oploade et billede af jeres nuværende baggrund også vise den :D (og mulig starter på liv af andre tråde end salgstråden :P), det er nok anbefalet at man ikke oploader et for stort billede at det så tager plads på tråden så ikke hver anden starter på ny side :P

Nå, men anyway, jeg kan så starte med min nuværende baggrund: efter at se en suggestion på min youtube side - så fald jeg pladask for brug af flotte shots holy moly :D
Billede
Billede
Brugeravatar
キティロリータ

Re: Jeres baggrund lige nu :)

Indlægaf Shadari » 13. mar 2014, 11:54

キティロリータ skrev:Jah, som titlen siger så er det vel bare egentlig at oploade et billede af jeres nuværende baggrund også vise den :D (og mulig starter på liv af andre tråde end salgstråden :P), det er nok anbefalet at man ikke oploader et for stort billede at det så tager plads på tråden så ikke hver anden starter på ny side :P

Nå, men anyway, jeg kan så starte med min nuværende baggrund: efter at se en suggestion på min youtube side - så fald jeg pladask for brug af flotte shots holy moly :D
Billede

Ad hvor er den klam :oops:

kan ikke finde billed af min baggrund ._.
Shadari

Indlægaf キティロリータ » 13. mar 2014, 21:27

Ad hvor er den klam :oops:

kan ikke finde billed af min baggrund ._.

uhada, jeg håber da du ikke skriver sådan på andre foraer :/

Selvom du har en mening om hvad du syntes omkring, så er det heller ikke meningen at man skriver groft omkring noget man ikke bryder sig om, der kan muligvis være nogen på den anden side af skærmen som kan blive såret, eller på anden måde blive påvirket af blandt andet sådanne nogle kommentarer. Og selvom man har smileyer, er det ikke altid til at se om hvad det kan betyde om noget godt eller noget negativt, så jeg vil meget opfordre dig til at læse J-fashions FAQ's ud inden at du poster noget som dette for en forhånds skyld, så ingen bliver smidt ud eller noget.
(viewtopic.php?f=35&t=1)
Ellers er der ikke andet at sige ikke kun til dig men alle som er på dette fora og andre for den sags skyld - Tal ordenligt, det koster ikke noget :)

PS. print screen så får du en screenshot af din baggrund i det moment du tager billedet (dvs. hvis du er på Explorer så vises det), paste i paint for eksempel og derefter gem det.
Billede
Brugeravatar
キティロリータ

Indlægaf Shadari » 21. mar 2014, 10:11

Okay så formulere jeg det på en anden måde ;
Jeg synes at det er ubehageligt at kigge på et hoved der er hugget af på en buket blomster .
Og at hoved har åbne og øjne og ser ud til at være i live . Hm !
Shadari

Indlægaf Ginger » 2. maj 2014, 10:33

Her er mit baggrunds billede:)

Billede
Brugeravatar
Ginger

Geografisk sted: Randers

Tilbage til Generelt