Præsenter dig selv

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Præsenter dig selv

Indlægaf NextRookie » 11. sep 2011, 16:42

Yoyo jeg er så Nextrookie.. Jeg registerede mig for nogen dage men har ikke haft tiden til at introducere mig.. Jeg er en fyr på 15 år som bor på jylland.. Jeg kan godt lid manga og anime og japan generelt. Jeg spiller også tit spil og den slags :D Jeg går også til fodbold i min fritid : D Jeg har været intresseret i manga i ret lang tid og kender ret mange :) Anyways det var ret kort introdution af mig selv :D
Billede
Brugeravatar
NextRookie

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Miss_Chili » 12. okt 2011, 12:38

Hej med jer

Jeg hedder Michelle og er 25 år gammel. jeg bliver kaldt Chellis eller Chili. Jeg er mor til en dejlig søn. Jeg er her fordi jeg er helt vild med Lolita, problemet er bare at jeg ikke er kommet i gang. Elsker kjolerne og stilen. Har en plan om at sy min egne kjoler.Synes også corsplay er nice - ind til videre er jeg dog kun selv rollespiller. Jeg er meget kreativ og tegner meget.

Lige nu er jeg ved at uddanne mig pædagogisk assistent. jeg bor lidt uden for Herning i hus med min mand.
Jeg er vild med anime, får dog ikke set så meget (det er det der med tid)

Håber på at kunne finde god inspiration og få råd og vejledningen her på siden. Kan jo se at i har styr på det her inde :D

Kram fra Miiiiggg :D

(ja jeg er en smule småtosset og griner meget - men det lære i nok :D )
Brugeravatar
Miss_Chili

Indlægaf newjfan » 7. jan 2012, 23:32

Hey Hey-

Er en 25 årig dude* der bor i Jylland- Navnet venter vi lidt med da jeg er den eneste på kloden med det, og ville være for nemt at stalke mig fra dag et. ;)

Men ja, endnu uvist om vor meget jeg kommer til at hænge på dette forum, men længe haft en mindre kærlighed for Japan og ikke mindst en interesse for asien.

Men fornylig har jeg fået en eller anden trang til at jagte nogle af de anime figurer der findes og lave en lille samling. Hvilket førte mig hertil blandt andet.

Men interesser inden for forumets tema er vel

Anime series såsom Ergo Proxy - Ghost in the shell - Wolfs Rain og flere.

Film - Cashernn - Goemon - The Restless og flere.

Music - Fact - Boom Boom Satellites og flere

Games - Final Fantasy (VII er stadig den beste :P )

Figurer jeg stille og roligt søger frem til er :
FFVII (sephiroth - Cloud - Vincent først) og ellers resten.
Ghost in the shell - Motoko (design hvor jakken hænger over skulderen og brillerne hænger på hendes suit. ) og klart "puppet Master" in en eller anden form.
Ellers så bare nogle der står i den lidt mere dystre ende af skalaen.

Men yes yes, nok om det. Vi må se hvad det hele bliver til.- Hyg jer der ude.
newjfan

Indlægaf Sariya » 15. jan 2012, 17:00

Oh Hey :D
tænk at jeg ikke har præsenteret mig endnu... ohwell here goes
Jeg hedder rigtigt Amalie men kan bedre li' mit mellemnavn Celine, bliver kaldt Ami eller Aki af mange af mine venner :3
på internettet hedder jeg mange steder Sariya
og så bor jeg i nordsjælland xD

jeg er 17 snart 18 og har været interesseret i Japan i en 6/7 år snart ;D
Lolita har været stort for mig i størstedelen af 2 år, men er først rigtigt begyndt at samle da jeg var i Japan sidste sommer.
Jeg foretrækker te frem for kaffe (selvom jeg godt kan drikke det! ;D) er et hundemenneske og har spillet klaver siden jeg var 6 (selvom jeg nu er stoppet >.>)
Sariya

Indlægaf 2-5-9 » 17. jan 2012, 12:44

Hej!

Jeg hedder Signe og er en pige på 17 år. Jeg er ved at finde ud af mit liv og en af de ting jeg har fundet ud af er at jeg vil gå i mere sejt tøj, blandt andet lolita. Jeg har cosplayet i et par år, men er komplet nybegynder når det kommer til lolita, selvom jeg har været interesseret i det i flere år. Jeg kan godt lide at tegne, skrive, sy og spille spil, men bruger alt for meget tid på internettet til rent faktisk at lave noget af det. XD

Glæder mig til at møde jer alle. :)
2-5-9

Indlægaf Amaterasu » 19. jan 2012, 15:31

Hey all! n_____n
Mit navn er Ditte og kommer fra Århus, hvor jeg er født og opvokset. Jeg er 22 år gammel, og er født i 1990.
Jeg har i en stor del af mit liv interesseret mig for Japan. Det hele startede med jeg så anime da jeg var bette, men siden da har min passion for landet vokset sig større. Deres kultur, og ikke mindst natur er noget jeg holder meget af. Har desværre ikke haft muligheden for at besøge landet endnu Dx
Jeg har haft pause fra "miljøet" i en del år, men er vendt stærkt tilbage.

Stilmæssigt er jeg... ja. Går meget i sort og mit hår er farvet sort også.
Dog har jeg i længere tid også været MEGET fascineret af lolita stilene. Specielt EGL!
Så er ligeså stille igang med at lave min garderobe om.

Cosplay holder jeg også en del af og har en del planer lige nu.
Jeg har et Haku cosplay (Fra Naruto), dog er jeg ikke tilfreds med det, så bruger det ikke rigtigt. Men masken er jeg ret glad for =)
Mine fremtidige planer inkluderer bl.a. et Yukihime cosplay fra Demon prince Enma.

Ved ikke om dette var for meget eller for lidt, men her er jeg i hvert fald ^_______^ <3
Amaterasu

Indlægaf Iricine » 16. feb 2012, 23:50

Hej alle! ^.^

Mit navn er Camilla, jeg er 19 år gammel og bor I en lille by udenfor København.
Jeg har været stor fan af Japan siden jeg var omkring de 12 år og købte min første Manga. Siden da har jeg cosplayet lidt, og været til et par conventions. Det er nu 2 år siden jeg sidst tog til Conventions, men har for nyligt genfundet min kærlighed for Japansk mode og kultur. Derudover bruger jeg meget tid på japansk nailart og deco den. ^.^
~Iricine~
Min blog: http://iricine.blogspot.com
Brugeravatar
Iricine

Indlægaf PrinceNaru » 21. feb 2012, 18:19

I lyder alle sammen til at være super rare og søde! <3

Jeg er en 15 årig pige fra lille fyn! Jeg bliver dog 16 om lidt under to måneder.. Desværre bliver jeg derfor nød til at betale voksen billetter i bus og tog, øv øv!
Mit navn er Johanne, men jeg bliver og kaldt for Felix!
Min interesse for Japan startede da jeg var omkring de 10-11 år. Dengang var det hele dog cosplay, anime og manga. Senere hen faldt jeg over alle de fantastiske stil arter, og kom ret godt ind i det!
Jeg vil super gerne møde nye mennesker og få nye gode venner!

-Felix<3
Brugeravatar
PrinceNaru

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Sati chan » 10. apr 2012, 18:03

Jeg hedder Anna og jeg er 16år gammel.Jeg kommer fra poland og har været i Danmark 5 år, jeg elsker Japan og deres kultur. Jeg elsker J fashion siden jeg var 9år gammel. I min fritid laver jeg tøj og tegner uden for det gå jeg til jiu-jiutsu og til ridning. Jeg elsker at lære at kende mennesker og snak med dem. :)
Jeg kan også godt lide Anime og cosplay men jeg aldrig var med til en convent eller var ud og see dem. Min største ønske er at flytte til Japan samme to veninder som er Lolita gothic,Vi vil åbne Castle Doll club I poland og i Japan og jeg håber at de vil blive til noget :)
hilsen Anna :*
Brugeravatar
Sati chan

Indlægaf Kyo-chan » 29. aug 2012, 19:28

Har været registreret herinde i .. Hmm over en uge? Måske to? Og så har jeg ikke engang lagt mærke til denne tråd? Når, så må jeg hellere komme igang :3

Mit navn er Anna Katharina, men bliver kaldt Anna, Kyo, AK og Cat-Chan (ligesom brugernavnet xD jeg fik kælenavnet af mine to venner, under et rollespil, hvor jeg skulle være deres kæledyr c: derefter blev de to kærester og så gik jeg rundt som 'deres' søde kat kaldet; Cat-Chan! Desværre er de nu slået op, men mit navn er altså stadig hængt ved :geek:)

Om en månede, faktisk mindre(!), bliver jeg officielt teenager! Som 13 årig vil jeg prøve at skaffe et job, og tjene penge så jeg kan købe noget mere Classic lolita :D

Jeg lærte manga og anime at kende for mange år siden, men begyndte først at elske og gå op i det for cirka to eller tre år siden. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER Death note (Team L!) og så elsker jeg også bare Dokuro Chan samt K-ón! Jeg har haft en lille periode for nogle måneder siden hvor jeg desværre ikke fik set anime, læst manga eller cosplayet - overhovedet. Derfor er jeg nok lidt bagud i serier, så har ikke set/læst særlig mange serier D:

Hmm... Jeg går meget op i lolita, fotografi, pullips/taeyangs, og bøger. Jeg elsker at fortælle historier, tage billeder, være kreativ, og skille mig ud fra mængden. *____*

Jeg er helt forelsket i lolita, ulykkelig forelsket (det vil sige, at jeg ikke har råd nok, tud tud!) og jeg går nok i en form for Classic lolita, samt Sweet lolita c:

Woaaw! Det blev et langt indlæg o_____q når men, jeg håber i har lært lidt mere om mig xD
Pas på, enhjørninge-hviskeren er blandt os. ♥♥
Brugeravatar
Kyo-chan

Geografisk sted: København :3

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt