Præsenter dig selv

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Præsenter dig selv

Indlægaf bettelulo » 10. jul 2011, 00:08

Hej, jeg vil indrømme jeg ikke siger mit navn - først den dag du møder mig irl, men vil bliver glad hvis du bare kalder mig Lulo.
Jeg er femten år gammel, fylder snart de seksten ( 7 August )
Jeg er asiater og stammer derfor fra Kina "I'm asian but i don't talk like this: Ching chong pong..." - Lol elsker det citat. ^_^
Jeg skal til at starte i STX aka Gymnasiet efter sommerferien.

Oh yeah, jeg er dårlig til at skrive om mig selv ..
Jeg er normalt en MEGET doven person og ser for det meste kun anime, ser dog tit ogs' dramas.
Har set anime siden jeg var .. 14 - det var alderen hvor det begyndte og interessere mig meget! Og nu er det jo gået hen til cosplay. ^_^
Jeg er en meget generet pige, typisk stille .. Men tager efterhånden af efter noget tid når man kender mig.
Jeg har ikke særlig mange veninder i mit område der interessere sig for anime/manga, men altid glad for at møde nogle der er! ^_^
Jeg spiller meget computer, ps3, nintendo wii og DSi - er en totalt gamer! 8D
Jeg har tidligere gået til gymnastik, dans, tennis, badminton - men nu er jeg et doventdovendyr.
Jeg har været tidligere shuffler - eller bare tidlig hardstylefan, er stadig lidt elsker stadig de elektroniske beat. ^_^

OKOK.. aner ikke hvad jeg skal skrive om mig selv, dyrk lige alle de "jeg"er jeg skrev o-o
- anyways skriv til mig hvis det lyst og du vil vide mere. ^_^
bettelulo

Indlægaf Lif » 10. jul 2011, 10:00

Man skriver bare om sig selv? O: herp derp
ok
Hej, jeg hedder Olivia, meeen alle kalder mig dog Lif af en eller anden mærkelig grund l:
Jeg er 14 år gammel, og fra Sydfyn :3 Og så er jeg en pige 8D
Nu er jeg sådan lidt dårlig til at skrive om mig selv men prøver alligevel~! :3
Ok, så jeg.... begyndte at kunne li' manga i Februar .... sidste år, ja, Hvorefter jeg så en masse anime, hvilket egentlig hurtigt blev stoppet af at jeg blev riiiimelig stor fan af de animeer jeg allerede havde set og brugte rimelig meget tid på dem.
Så jeg blev sådan liiiidt en fangirl (lol), og begyndte at tegne meget og sådan. I efteråret sidste år begyndte jeg at cosplay Misa Amane (fail xDDD) hvor jeg kort tid efter begyndte at cosplaye Matt fra Death Note (da jeg btw første gang tog til J-popcon), og så ville jeg cosplaye Mello~~~~ (Det var min Death Note fangirl period, don't judge me)
Da jeg ENDELIG fik set noget andet anime (aka Kuroshitsuji) og begyndte at cosplaye Grell, og fandt ud af jeg hellere ville cosplaye personer der ligsommmm... jeg ved det ikke, Grell var mere interessant fordi jeg skulle hav de skarpe tænder og sådan hurp durp~~

jeg tog til svscon, som Grell of course (hvis du var der btw, så var jeg den eneste Grell(om lørdagen) der havde skarpe tænder, sig endelig hej hvis du har mødt mig (y))
Og der solgte de noget lolita tøj o____o
*HOLY MUSIC*
men det var selvfølge ikke der det startede, uha da, nej
Da jeg nu var inde i min DN fangirl periode, havde jeg læst at Misa Amane var kinda gothic loltia, og jeg var sådan lidt "Gothic Lolita? O:" *TO GOOGLE!*
Hvor jeg fandt Gothic Lolitas awesomeness ;w; som btw ikke havde det helt store at gøre med Misa... men da begyndte jeg også at høre The GazettE, hvor jeg også fandt Visual Kei, begge stile ekstremt facinerende, da jeg herinde inden J-popcon fandt en liste over diverse lolita stile, og jeg var i himlen ;;w;; <3 Så jeg ville være Punk Lolita uwu
Problemet var nok lige min mor som hader anime, cosplay, og alt der ikke er mainstream, jeg fik, dog på en måde, hende til at sponsorere to Putumayo trøjer og et bælte (med perler og alt muligt <3)
Men efter noget tid, fandt jeg ud af at det ikke ville være så nemt, da min mor af en eller hader punk stilen RIGTIG meget, så jeg droppede det lidt...
Men til svscon, opdagede jeg den her fantastike 'bod' hvor de solgte lidt lilta tøj <3 hvor jeg kastede mig over alt deres Gothic loltia tøj, og fik købt en kjole, 3 skjorter, en mini hat og en visual kei trøje... og så begyndte det igen lol
men ... ja, så ville jeg ligepludselig være fairy kei/decora, fordi det kunne min mor bedre acceptere (ikke at hun accepterede det fuldt ud)
MEEEEEEEN
så ville jeg være Sweet Lolita,
FUCK MIN MOR
så jeg købte (på bodylines hjemmeside) 2 nederdele, 1 jsk, en trøje, sko, halskæde, strømper osv.....
Det kunne min i den grad heller ikke lide l: Seriously wtf
men så er jeg nu gået lidt i standby, og bestemt mig for at mit endelige mål er noget gothic/bittersweet lolita, da jeg også tror at det er det min mor bedst kan holde ud l:
So yeah,
det var sådan lidt mere min livshistorie, whatever
enjoy it ~
Lif

Indlægaf boots » 10. jul 2011, 12:56

Jeg er en 'ældre' dame på 50 der går meget op i abjd og derigennem har jeg også fået interesse for manga og animé. Jeg har været medlem af Resingarden i noget tid og har også haft et link liggende til denne side; men har først taget mig sammen til at melde mig ind i dag. :) Min yngste datter (som er i Japan lige nu) interesserer sig utroligt meget for alt japansk og det har smittet af på mig. Mht. japansk mode, så er det kun noget jeg nyder at se på - jeg kan ikke sy, og jeg er ret sikker på at tøjet er mere for min datter end for mig. Så - jeg er her mest for at kigge - og måske købe nogen småting fra køb-salg-bytte siden. :)
boots

Indlægaf Ginger » 17. jul 2011, 12:18

Hej. Jeg er en pige på 19 år, min interesse for manga started da jeg var omkring 14/15. Jeg intresser mig særligt for kunst, katte og musik, det var lidt om mig.
Senest rettet af Ginger 25. nov 2011, 00:03, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Ginger

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Ophelia » 17. jul 2011, 13:23

Endnu en Randrusianer ;) Velkommen til
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Indlægaf Ginger » 2. aug 2011, 23:06

Tak.
Brugeravatar
Ginger

Geografisk sted: Randers

Indlægaf SakiAnime » 28. aug 2011, 00:00

Ømh... Hej? XD
Jeg har egentlig været herinde lidt (meget lidt) tid hvor jeg har haft en bruger. Før var jeg også meget herinde, men kiggede mest bare rundt. det var i ca. i ½ år. ^^ Nå nu til lidt info om mig...
Jeg hedder Sarah, men bliver altid kaldt Saki. Og det skal du også!(hvem du så er. >.<) XD Jeg er ret lille/ung/mindreårig-ting-ting. XD Er fra '98. ^^ Jeg har elsket anime siden... jeg var 4-5 år tror jeg. XD Var afhængig af Yu-gi-oh, Pokemon, Hamtaro, Tokyo mew mew og da Naruto endelig kom blev jeg også ret så afhængig af det. >.< Jeg begyndte at høre An cafe og fylde mit lånekort på biblo. med manga bøger som 9-10 årig. XD De fleste af mine klassekammerater som hørte deres Rihanna og Akon kiggede bare på mig som om jeg var sindsyg når de hørte hvad jeg hørte. Så altså en lille 9 årig pige som ulukkende går i sort og hører mærkelig musik. Ja hun må være et rumvæsen. Det er en normal pige på 9 år's tanke gang. Det gjorde jo så også at jeg ingen venner havde. Som 11-12 årig begyndte jeg foralvor at intressere mig for Japan. Jeg fik min egen computer og søgte rundt efter nye j-rock bands og begyndte at se anime på nettet. Senere fik jeg en veninde som vidste mig kpop og har været besat af det siden. Det var så lige min livs historie. XD Må hellere skrive om noget jeg intressere mig for nu. XD Jeg danser hiphop og tegner utrolig meget. Jeg stener kpop og gamer på min gode gamle elsket ps2.(Er på alt for højt niveau i tekken *host*hard/expert*host*. Og er meget bedre til video spil end normale 13 årige piger.) Så ser jeg anime og læser en masse manga. Jeg hører også meget j-rock. Jeg kan ikke skrive "Hænger ud med vennerne" for jeg er så nederen at ingen gider mig IRL. x_x; Nu ved i alt om mig... FARVEL! XD
Senest rettet af SakiAnime 16. okt 2011, 00:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
SakiAnime

Geografisk sted: Århus S

Indlægaf nia_chan » 28. aug 2011, 00:23

Nu hvor saki har præsenteret sig, så synes også jeg lige så godt kan. XD
Mit navn er vibe, men på grund af mange grunde bryder jeg mig ikke om det. De fleste kalder mig Nia, fordi at det jeg normalt hedder som brugernavn rundt på internettet er senia5(skulle også have lavet en bruger her der hed det men fik ikek den der besked på min mail, så måtte finde på ngoet nyt. XD) og Nia er det folk magter at skrive af det. x3 Jeg er en pige på de 15 år, men fylder år d. 21 december. Som alle andre er jeg også en fan mange/anime og japan. XD Altså som lille elskede jeg at se Tokyo Mew Mew, men det var først i 6. klasse jeg begyndte at læse mánga for alvor, fordi en veninde vidste mig serien Love Hina på biblioteket.^^ Begyndte også at skille mig lidt ud i min stil det år, hvilket har resulteret til at jeg ikke havde det så godt i 6. klasse...>.<' Men har det fint nu og synes selv jeg har det antal veninder, som jeg behøver.^w^(elsker dog nye venskaber<3) Nårh, men jeg er også en person der kan lide at kreativ. Jeg tegner, skriver, synger, maler og syer, men det betyder ikke at jeg er god til nogle af tingene. XD Hvad vil i mere vide? Min tøj stil pt. er stadig ret vestlig, da jeg har været alternativ i nogle år. Dx Er dog ved at ændre den lidt, for er blevet træt af farverne... o.e' Forget black i want pink!
Det var vist det... :'D
Brugeravatar
nia_chan

Geografisk sted: lidt udenfor alborg.

Indlægaf pastel-crap » 3. sep 2011, 09:00

jeg hedder maja, men alle kalder mig cora ;w; jeg er 12 år, og jeg fylder 13 d. 10 juni C:
jeg elsker fairy kei og sweet lolita og jeg er i fuld gang med at blive det! ;u; jeg er vild med at cosplaye too, og jeg elsker at tegne og synge og stuff like that xD min søster er Nathan herinde fra, og jeg elskaaarrrr hende <3
Brugeravatar
pastel-crap

Indlægaf druitt » 7. sep 2011, 10:37

navet er maiken køn kvinde men bliver kaldt sebby,sebastian og druitt aldre 20 by Århus/højbjerg
er vild med japansk mode og bare alt ved Japan syer en del ting selv og da jeg har en abjd som også skal have tøj bliver der også syet til den.
jeg går i skole som så mange andre.
tegner en del og elsker bare serien black butler.
og er en kendt cosplayer i Århus da jeg sammen med min veninde laver event.
og elsker yaoi jeg mener elsker YAOI er vis nok en af dem der har flest yaoi mangaer i Århus
vis der ellers er nåde så sig til.

ps er ordblind vis der nu står nogle fejl......^^
Brugeravatar
druitt

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt