Blærerøvstråden

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Blærerøvstråden

Indlægaf Mousykins » 25. jun 2012, 13:06

Tillykke ^__^
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf Mousykins » 27. jun 2012, 20:29

Doublepost D:

Er endelig, efter 4 år, mine forældres skilsmisse, 2 depressioner og nyudviklet angst langt om længe blevet HF-student med et 10-tal i Geografi <3
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf EstelleW » 27. jun 2012, 21:00

Mange gange tillykke, søde Dorte! :D <3

Er også blevet student idag! Og havde en super dag med familien! ^^ bare så glad for de mennesker <3
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf MLFA » 27. jun 2012, 21:35

Tillykke til alle studenter! :-D

(Jeg føler mig pludseligt så gammel..)
Brugeravatar
MLFA

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Miss_Chili » 3. jul 2012, 16:06

Er færdig med min første lolli kjole. Næsten færdig med bloomers. Håber på at nå og sy en lille taske også. Gælder mig vildt meget til mit første meet up på lørdag. Og til at bære lolli for alvor for første gang <3
Brugeravatar
Miss_Chili

Indlægaf evil_diva » 6. jul 2012, 08:21

Fra klokken 12 i dag har jeg 3 ugers ferie! Har ventet længe og tålmodigt på den skulle dukke op. Skal desværre ikke ud til det store fancy udland (har man sjældent råd til på kontanthjælp)
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf evil_diva » 2. aug 2012, 17:55

Det er vist 5 uger siden jeg skrev den besked der oppe, så jeg tillader mig at skrive en ny.
Jeg er komme igennem nåleøjet på Multimedie Animator uddannelsen på tech College!
Takket været at jeg allerede kender en af de lærer der skulle interview mig (fra dengang jeg gik på det samme forløb for 5 år siden)
Fik at vide i går at muligheden for at komme ind var 95%, og i dag fik jeg så at vide at jeg var optaget på uddannelsen!
Er jeg glad? Ja jeg er! hvis jeg ikke kan komme ind på Viborg (som andre heldige mennesker) jamen så tager jeg noget der minder om det, og så giver mig værktøjer at arbejde med, som jeg kan bruge når jeg skal der ned engang, så som 3D animation og 2D animation :D
Brugeravatar
evil_diva

Indlægaf MLFA » 2. aug 2012, 19:57

evil_diva skrev:Det er vist 5 uger siden jeg skrev den besked der oppe, så jeg tillader mig at skrive en ny.
Jeg er komme igennem nåleøjet på Multimedie Animator uddannelsen på tech College!
Takket været at jeg allerede kender en af de lærer der skulle interview mig (fra dengang jeg gik på det samme forløb for 5 år siden)
Fik at vide i går at muligheden for at komme ind var 95%, og i dag fik jeg så at vide at jeg var optaget på uddannelsen!
Er jeg glad? Ja jeg er! hvis jeg ikke kan komme ind på Viborg (som andre heldige mennesker) jamen så tager jeg noget der minder om det, og så giver mig værktøjer at arbejde med, som jeg kan bruge når jeg skal der ned engang, så som 3D animation og 2D animation :D

Det er en super nice uddannelse, og du må hilse deroppe (; (hvis det er i Aalborg)

Bare en skam der ikke er uanede praktikpladser D:
Brugeravatar
MLFA

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Princisco » 11. aug 2012, 13:53

Har lige fået to parykker fra GLW med posten! De nåede til Danmark på 4 dage, og undgik tolden :D
Brugeravatar
Princisco

Geografisk sted: Randers

Indlægaf evil_diva » 11. aug 2012, 20:16

Mit Applejack cosplay er færdigt, prøvede det i går, og jeg elsker det!
Ikke super feminint, men det er okay, da jeg ikke selv ser Applejack som en feminin trunte der viser mave and shiz :D
Brugeravatar
evil_diva

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt