Brokkerøvstråden

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Brokkerøvstråden

Indlægaf WoiGoSe » 15. aug 2012, 13:45

Mine sko røg i tolden ;W;
-WoiGoSe-
Brugeravatar
WoiGoSe

Indlægaf Akari » 23. aug 2012, 16:34

Nu vil jeg ud med en masse brok, for nøj hvor er jeg skuffet og sur :'<
Jeg har gået og glædet mig i et år, til at skulle se mine tre ynglings komikere fra Norge, da jeg havde hørt at de var i gang med et nyt tv show, så jeg har gået og ventet spændt i et år nu :)
Men.. verden er lidt en kælling mod mig en gang i mellem.. Jeg opdagede her for en time siden, at billetterne til tv showet var kommet ud!! så ind på den norske billetnet, for at bestille, fik det dog ikke gjort, da jeg kom i tanke om det med pengene.. ja for, 121 kr for en billet til showet er ingen ting, men.. turen til Norge, ja det koster røv.. 2500 med færgen for to, sagde min kæreste, og det er jo til Bergen, også skal man lige havde toget til Oslo, som vi ikke fandt ud af hvad kostede, flyet var ikke meget bedre.. 2232 kr for to, med flyet til Oslo.. også overnatning.. ja der kom vi nok op på lidt over 3500 kr -.- og det har ingen af os råd til.. så nu sidder jeg og er skide sur og ked af, at jeg går klip af mine tre ynglings kommikere (Raske menn btw) som jeg har glædet mig til at se i et år :/
burn world.. just burn >< Må nøjes med at se det i tv på onsdag... og hver onsdag fremover :'(
Brugeravatar
Akari

Geografisk sted: København

Indlægaf Kyo-chan » 23. aug 2012, 16:43

Har gået rundt og tænkt mig, iiih nu skal jeg snart vente til min fødselsdag, og bestille en masse lolita fra bodyline! og tralalalala, og jeg kan ønske en masse penge der går direkte til lolita og tuteluu..
og så går det op for mig at jeg faktisk står og mangler et ordentligt kamera - det vil sige mit LÆNGE ØNSKEDE SPEJLREFLEKS; CANON EOS 1100D!!
nu er jeg bare SÅ meget i tvivl, om hvad jeg skal vælge, for kan kun vælge et af ønskerne. :oops:
Pas på, enhjørninge-hviskeren er blandt os. ♥♥
Brugeravatar
Kyo-chan

Geografisk sted: København :3

Indlægaf Kyo-chan » 23. aug 2012, 16:45

WoiGoSe skrev:Mine sko røg i tolden ;W;

Fy, jeg hader også tolden!! >.<
Brugeravatar
Kyo-chan

Indlægaf evil_diva » 24. aug 2012, 16:29

Det der mednår man går fra en forhøjet kontanthjælp til den højeste mulige S.U, og man må udskyde en masse planer man have lagt for dette år.
Desuden får jeg nok ikke råd til min loli kjole før om LANG tid, og jeg vil gerne have den til jul, dem der kender mig VED jeg ønsker mig en jule loli kjole, med tilhørende hat.
DAMN YOU! Må se om jeg ikke kan finde lidt mønter et sted, ikke særlig tit jeg køber lolita, da jeg jo ikke har arbejde.

Desuden er min helt NYE laptop kommet ind til et PC tjek, allerede en uge efter jeg fik den, da den har for vane at fryse fast på underlige tidspunkter. Når jeg bare skriver en besked på FB, eller hvis jeg skal trykke på et ikon på mit desktop. Den fryser simpelthen fast, lader man den stå kommer den ud af det, og virker fint, men nogle gange skal man genstarte den før den lader være. Så det kan være alt fra en virus, til en fejl i Windows til computeren selv.
Og GW2 åbner endda i morgen for dem som har en pre-order =n= (så som mig) Sidder med min gamle PC som konstant fucker på med skærmen eller andet, så kan ikke rigtig spille på den :C
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Kyo-chan » 24. aug 2012, 16:31

Eij, har da også fundet ud af at jeg ikke har råd til et par sko fra bodyline. :c
Brugeravatar
Kyo-chan

Indlægaf Rococo Fujoshi » 1. feb 2013, 11:56

Fuck you paypal!
Helt ærligt, min bjd er forsinket fordi Paypal er idiotisk... men det kommer vel ikke bag på nogen... D:
Billede

Lizzie Borden took an axe
Gave her mother 40 whacks,
When she saw what she had done
She gave her father 41.
Brugeravatar
Rococo Fujoshi

Geografisk sted: In my own little world xD

Indlægaf Into-Oblivion » 2. feb 2013, 12:26

Mine pakker fra etsy og Sugarpill er begge blevet sendt tilbage til sælgeren, den ene pga. forkert adresse, og den anden ved jeg ikke hvorfor. Det er virkelig irriterende! Jeg ved ikke, om det er Post Danmark der har lavet kage i den eller hvad, men jeg bestilte de her ting i november, og det er stadig ikke kommet frem!
Venner er ligesom træer. De falder, hvis du slår dem gentagne gange med en økse.

DeviantART: http://into-oblivion97.deviantart.com/
Into-Oblivion

Geografisk sted: Esbjerg Ø

Indlægaf Ginger » 25. jun 2013, 21:45

Er der andre end mig der har lagt mærke til at Komics i århus er lukket? det er et stykke tid sidden jeg så det.

Og jeg nåde ikke at se Oppe på valmuebakken i biograffen (øv)
Brugeravatar
Ginger

Geografisk sted: Randers

Indlægaf evil_diva » 12. sep 2013, 13:17

Måske ikke lige det bedste comeback at skrive her, specielt fordi jeg ikke har været aktiv i evigheder.
Men ligger desværre syg, og har minus 5000 på min konto.
Fik at vide for 2 måneder siden at jeg ikke kun fo kontanhjælp efter jeg var stoppet på uddanelse (jeg gennemførte mit grundforløbs kursus som Digital Medie elev), fordi en ny regel siger at man stadig er job/uddannelses søgende, når man har afsluttet en uddannelse.
Så jeg har stået uden penge i 2 måneder, hvilket førte til et dyk ned op minus 5000kr da jeg jo skal betale husleje.
MEN intet er så skidt at det ikke er godt for noget, fordi vi havde (kæresten og jeg) gudskelov en fornuftig opsparing, som kunne dække min andel af huslejen for disse 2 måneder. Jeg kan endelig få kontanthjælp OG jeg har er en mulighed for at komme ind et sted og få elevplads :'D
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt