Brokkerøvstråden

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Brokkerøvstråden

Indlægaf Nathan » 5. jun 2012, 14:50

PrinceNaru skrev:Skal op til fysik imorgen.... Jeg jeg har SÅ svært ved at forstå det D:

Så er vi to ;3;
Brugeravatar
Nathan

Geografisk sted: Randers

Indlægaf nikko » 5. jun 2012, 14:56

Skal op i matematik på fredag på universitet. Godt nok er det skriftligt, men det er sku på engelsk det foregår 8D
Du kan nu købe mine designs via Etsy <3
https://etsy.com/shop/PelleMadsen
Like på facebook og være med i konkurrencer <3
https://facebook.com/MyDarlingMySweetheart
Følg min blog der omhandler news <3
http://lolisweetheart.blogspot.com/
Brugeravatar
nikko

Indlægaf キティロリータ » 5. jun 2012, 15:23

skal op til AT årsprøve på fredag(;A;) også skal jeg op til eksamen i NG(naturgeografi) på tirsdag og ugen efter til eksamen i fysik >A< gahd, I'm gonna die (;A;)
Billede
Brugeravatar
キティロリータ

Indlægaf Mousykins » 7. jun 2012, 14:45

Startede Dagen med en opringen fra banken, om at de havde spærret mit kort, fordi jeg havde været i overtræk for længe </3 nu ejer jeg praktisk talt ikke Loli-tøj mere da jeg har været nødt til at sælge alt af værdig~
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf EstelleW » 7. jun 2012, 19:27

Afslag på visum til at rejse til USA. Jeg prøver ESTA i stedet for.. så må det bare blive 3 måneder. Fuck ambassaden, jeg skal sgu til USA om jeg så skal leje en kano!!
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf Keiichi » 7. jun 2012, 21:39

ForF*ckingF'cksSake!!!

Har bestilt sko fra ling_lam, payment gik igennem for 11 dage siden og de har STADIG IKKE SENDT DEM!!! D:<

Er så sur fordi jeg skal bruge dem til meetup her i Juli og nu kan jeg ikke nå at få dem hjem fordi de er en flok klaphatte!!! ;___; Hvis de da overhovedet sender dem!!! ARRRRRG *Rage*
Brugeravatar
Keiichi

Geografisk sted: Vestjylland <3

Indlægaf Morbid » 13. jun 2012, 20:19

Når man gerne vil have et par nye pæne sko, men intet finder der falder i ens smag/rigtig kan bruges til formålet -_-'
Morbid

Indlægaf evil_diva » 23. jun 2012, 16:32

Vil bare gerne have en f*cking job!
Men er skide nervøs for det. Er 25 og har ikke hvad der MINDER om job erfaring fra andre steder, fordi jeg som teen var for doven til at tage et job, og generelt hellere ville studere.
Men nu vil jeg have et job så jeg kan tjene op til at skulle til Viborgs Klassiske semester på 19 uger.
Som det ser ud lige nu så går det bare for langsomt! Det vil tage over et ÅR at tjene op til skolen, hvis vi ikke så meget som fjerne en øre fra vores opsparing. Men hvis jeg så endelig kommer ind, så kan jeg risikere at stå uden arbejde, og de 19 uger er IKKE S.U berettiget, så ved ikke hvad jeg gør der. Og hvis jeg når op på et hvis beløb på min konto, så modregner de det i min kontanthjælp. Som det føles nu så kommer jeg ALDRIG til Viborg.

Føler bare jeg ikke kommer videre lige nu....
Misunder alle dem der har et arbejde, så i kan købe lolita, eller generelt det i kunne tænke jer.
I kan få erfaring, de ting i gerne vil have og i kan spare op til en ferie-
F*ck the system, F*ck the crises and F*ck that I'ma no good prick who can't even get a friggin job!!
(har virkelig en off day)
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Manna » 24. jun 2012, 00:24

evil_diva - Jeg kan godt forstå dig lidt, jeg har selv ledt efter praktikplads siden slutningen af marts, og jeg har virkelig søgt bredt, også Fyn og Jylland selv om jeg bor på Sjælland. Og hvis jeg ikke kan finde praktik kan jeg ikke komme på hovedforløbet, fordi der ikke er skolepraktik som hotelreceptionist. Og det er bare så surt at sidde fanget, og heller ikke rigtig kunne finde et andet job, for det tilfældes skyld at jeg skulle få en praktikplads. Heldigvis har jeg ikke husleje eller andet, har kun mobil- og diverse andre regninger. Men med den smule indkomst jeg har på noget weekendarbejde ind i mellem så har jeg heller ikke råd til ret meget.
Jeg håber at det på en eller anden måde kommer til at gå op så du kan komme til Viborg *hug*
Det føles godt at græde til smuk musik <3
Brugeravatar
Manna

Geografisk sted: Kr. Eskilstrup

Indlægaf evil_diva » 24. jun 2012, 10:05

Manna skrev:evil_diva - Jeg kan godt forstå dig lidt, jeg har selv ledt efter praktikplads siden slutningen af marts, og jeg har virkelig søgt bredt, også Fyn og Jylland selv om jeg bor på Sjælland. Og hvis jeg ikke kan finde praktik kan jeg ikke komme på hovedforløbet, fordi der ikke er skolepraktik som hotelreceptionist. Og det er bare så surt at sidde fanget, og heller ikke rigtig kunne finde et andet job, for det tilfældes skyld at jeg skulle få en praktikplads. Heldigvis har jeg ikke husleje eller andet, har kun mobil- og diverse andre regninger. Men med den smule indkomst jeg har på noget weekendarbejde ind i mellem så har jeg heller ikke råd til ret meget.
Jeg håber at det på en eller anden måde kommer til at gå op så du kan komme til Viborg *hug*

Tak, hvor er du sød.
Nogle gange føles det bare som en tabt kamp det hele.
Andre har søgt lige så hårdt som jeg, og har arbejde, jeg føler bare ikke jeg rigtig dur til jobmarkedet overhovedet.
Hvem vil have en 25 kvinde uden joberfaring? Ingen.
Man skal helst være 16 og gerne med 30 års erfaring (hvis man skal læse mellem linjerne af hvad det faktisk er folk kræver af en)

syntes dette her beskriver det meget godt
Billede
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt