Secrets [Husk: Læs reglerne]

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Secrets [Husk: Læs reglerne]

Indlægaf EstelleW » 26. jun 2012, 17:49

1# Bare rolig :) Jeg tror vi er mange der gik fra at være "drengede" eller nogle der ikke rigtig tog sig af hvordan vi så ud til at blive lolita! Ikke alle har altid været så feminine og pyntede som de er i deres lolita nu, haha <3 Spring ud i det! Lolita handler om ens egen lykke, ikke om nogle som helst andre!

3# Smukke Pallas og hendes smukke og elegante outfits er altid en fryd for øjet :D

4# Couldn't agree more! :) <3 Er også så super glad for at have mødt dig!

5# Elsker bloomers så meget! Findes der sødere og hyggeligere undertøj? xD
Brugeravatar
EstelleW

Re: Secrets [Husk: Læs reglerne]

Indlægaf Countrysidedream » 9. dec 2012, 14:05

#1 jeg syntes ikke der er noget at bekymre sig om, mange gange sætter man tankerne meget højt om hvad andre vil tænke om en, men hvis folk virkelig har et problem med hvordan man ser ud, er de måske ikke det værd? jeg var selv super drenget da jeg var mindre, gik i baggy tøj, og så mega sjusket ud og ville ikke stå ved mine kvindlige former. men jeg syntes bare det er fantastisk at være iført loli, det er lidt en hyldest til alt det feminine jeg gemmer inden i mig!!! så jeg syntes du skal kaste dig ud i det!<3

#3 jeg er meget meget enig, både i at pallas er fantastisk talentfuld loli, som virklelig formår at trække alt scharmen frem i loli, og så at der altid er rydeligt på hendes billeder xD

#4 jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. omg. den første secret nogen har lavet til mig, og så er den bare helt vildt sød!!<3 åh hvem end der har skrevet den syntes jeg skal hoppe ud af lyset og få verdens største kram!!<3
Countrysidedream

Foregående

Tilbage til Generelt