Secrets [Husk: Læs reglerne]

Posts, der ikke hører hjemme andre steder

Re: Secrets [Husk: Læs reglerne]

Indlægaf Nathan » 13. jan 2012, 15:17

#1: Ej nu bliver man jo helt sentimental ;_; <3
Senest rettet af Nathan 13. jan 2012, 15:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nathan

Geografisk sted: Randers

Indlægaf pastel-crap » 13. jan 2012, 15:18

1# OMFG fik lige et hjertestop ;//A//;
tak søde søde søde anon, sjøst omg D: <333 WE LOVE YOUUUU
Brugeravatar
pastel-crap

Indlægaf EstelleW » 13. jan 2012, 15:29

1# De ser da rigtig søde ud :D og tanken om en lolita-søster... omg, det ville være dejligt :) <3

2# Flere photoshoots generelt! :D

3#Er ABJD´en related..? Men synes ikke folk snobber herinde :) ikke af hvad jeg ved af, ihvertfald. Synes folk er rigtig søde. Også til meets!

4# Børn bliver alt for hurtigt voksne nu om dage :( Jeg ville selv ønske jeg ku i det mindste have beholdt min barnlige fantasi og frihed bare lidt længere.. Man skal værdsætte det mens man har det!
Brugeravatar
EstelleW

Indlægaf ♥~Niko~♥ » 13. jan 2012, 19:52

#4: Jeg er 14 år, og jeg vil sige at jeg bruger mere makeup end mange på min alder. Men for mig er det ikke fordi at jeg vil være voksen, eller ældre end jeg er, det er fordi jeg synes at makeup er sjovt!:) Man kan skabe mange forskellige looks osv.^^ En af de grunde til at jeg godt kan lide Lolita er fordi at det er lidt "barnligt" (eller hvordan man nu skal sige det) hvilket også gør (synes jeg selv) at jeg ikke har travlt med at blive voksen.^^
Brugeravatar
♥~Niko~♥

Indlægaf pastel-crap » 13. jan 2012, 20:53

♥~Niko~♥ skrev:#4: Jeg er 14 år, og jeg vil sige at jeg bruger mere makeup end mange på min alder. Men for mig er det ikke fordi at jeg vil være voksen, eller ældre end jeg er, det er fordi jeg synes at makeup er sjovt!:) Man kan skabe mange forskellige looks osv.^^ En af de grunde til at jeg godt kan lide Lolita er fordi at det er lidt "barnligt" (eller hvordan man nu skal sige det) hvilket også gør (synes jeg selv) at jeg ikke har travlt med at blive voksen.^^

det er jeg meget enig i! ;v;
jeg går også i makeup fordi jeg synes det er pænt, ikke for at blive voksen hurtigt, no way! D:
Brugeravatar
pastel-crap

Indlægaf Blackstorm » 16. jan 2012, 15:13

1. Jeg overlæsser altid min lillesøster med alt mit loli, men hun hader det :( ... jeg ville ønske at jeg kunne have mit loli sammen med hende, selv hvis hun var i en stil som jeg ikke kunne lide! I er virkelig heldige og ja, i er så kære!! XD

3. Jeg synes vi i nogle uger havde nogle problemer, men nu synes jeg de er blevet løst. Men hvis du synes der er nogle problemer, så ville det måske være en god idé hvis du fik bragt det på bane? :)

4. Synes det er helt vildt så meget make up specielt Sweet lolis bruger. Selvom det er kært med falske øjenvipper og kontaktlinser og at hvis man kan ligge det, så kan en dukkehud med pink kinder være rigtig flot! Jeg synes bare slet ikke jeg er gammel nok til og jeg er 15 oo
Billede
Brugeravatar
Blackstorm

Geografisk sted: Stevns, Sjælland.

Indlægaf Cherrylips » 21. jan 2012, 20:53

Billede
Så jeg gik bare igennem nogle secrets of faldt over den her.....Hmm hvad skal man sige, hvis man ikke vil have at andre tager dem på så lad vær med at sælg tøjet..Det er en latterlig secret..men alligevel er det en secret man må sige hvad man vil.. xD
Cherrylips

Indlægaf Zarsu » 24. jan 2012, 20:23

Nye secrets:

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark