Ynglins band/sanger ?

Post om japansk musik

Re: Ynglins band/sanger ?

Indlægaf Kai » 24. jan 2010, 18:46

Jeg er ikke sikker.. Miyavi og The GazettE er nok mine ynglings! :3 Men jeg elsker også Versailles en hel del. :D
Og igen, LM.C styre også. Og duel jewel.. Ej geez, jeg kan ikke bestemme mig. :s
Break my heart and hope to die, stick a needle in my eye.
Brugeravatar
Kai

Indlægaf Murasaki » 24. jan 2010, 19:14

Mød min indre poptøs... Jeg er fuldkommen og totalt sucker for KAT-TUN OG Akanishi Jin i særdeleshed. (Blame Kami for that)

Ellers er jeg ved at genopdage min glæde ved K-pop og hører utroligt meget DBSK disse dage ^^;

Som soloartist er jeg helt vild med Ai Otsuka på en tøset dag og Miyavi når jeg er i lidt mere afslappet/drenget humør x'P Miyavi synes jeg også er en genial inspiration stilmæssigt og jeg lader udelukkende mit hår vokse for at X kan få lov til at give mig en Miyavi-ish frisure x'D
Billede
Brugeravatar
Murasaki

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Gothic doll » 26. jan 2010, 17:23

Hmm.. Jeg elsker virkelig meget af J-music, men mit ynglings band, må nok være Moi dix mois og Malice mizer :D
Gothic doll

Indlægaf xit » 26. jan 2010, 18:17

@Gothic doll: Kan vældig godt lide din musik smag. Elsker selv de to bands. :D

Derudover af ikke j-rock bands er min ynglingskunstner Emilie Autumn.
Elsker hendes stil, hendes originale lyd, hendes sceneshow. ^_^
Brugeravatar
xit

Geografisk sted: Trige, Århus

Indlægaf Ichigo » 26. jan 2010, 18:34

Hmm, ved godt at jeg allerede har skrevet her, men er simpelthen nødt til at nævne endnu et af mine yndlingsbands!

heidi.

Jeg er helt vild med deres musikstil, de rammer nogle følelser i mig, som jeg normalt ikke føler når jeg hører musik *fordi jeg plejer at høre musik uden at tænke, doh >.<* og jeg ved ikke.. Normalt hører jeg ikke rigtig andet end oshare kei eller j-pop (og meget lidt visual kei XD), men lige heidi. har formået at fastholde mig og virkelig gøre et indtryk med deres sange, selvom det ikke er sukker-nuttet pop :3
Love ~
Brugeravatar
Ichigo

Geografisk sted: Nyappy World

Indlægaf Aviaja » 27. jan 2010, 11:50

Hmmm :3

Girugamesh, An' Café, The GazettE, Sadie, GACKT<3, Abingdon Boys School...Og så er jeg begyndt at lytte lidt til NEWS, Hey! Say! JUMP og Miyavi ^^
One, two, buckle my shoe.
Three, four, shut the door.
Five, six, pick up sticks.
Seven, eight, lay them straight...
Brugeravatar
Aviaja

Foregående

Tilbage til J-Music