Yndlings band/sanger

Post om japansk musik

Re: Yndlings band/sanger

Indlægaf Puchi » 29. nov 2010, 21:43

Dir en Grey.. No doubt! Dels er Kyo så fantastisk som sanger! Han kan gå fra scream til sentimental til blød! Og så kan han bevæge sig! ^^ Og den anden del af dels, er nok Shin-chan! Han er den bedste trommeslager i hele Japan, han er lækker og han har den kæreste hund i verden. Derfor tænker jeg ikke et sekund, når nogle spørger om mit yndlingsband og yndlingstrommeslager :D

Hvis man skulle bevæge sig lidt ud af Japan, så kommer jeg nok ikke videre en Korea. Jeg kan slet ikke komme mig over mit Super Junior-flip (Thanks Ichigo! -.-') ... De kan virkelig danse, synge og sætte hår! Hawt.. :D

Og hvis jeg tænker musikalsk, så er jeg totalt skudt i Henry Lau! Den dreng har bare the looks og han er så talentfuld med en violin! Nam. +.+
Puchi

Indlægaf FreakNation » 19. jan 2011, 14:33

Til trods for at jeg ikke kender så mange asiatiske bands så elsker jeg dog en del!

Mine yndlings må være Alice Nine og The Gazette fra Visual Kei-scenen, og Maximum the Hormone fra den måske mere alternative og punkede scene. Det er sku nok meget mainstream i manges øjne, men efter at have hørt utalrige og forskellige visual-kei bands er jeg altid vendt tilbage til AN og Gazz.

Alle tre bands laver ubeskriveligt musik der ikke kan opdeles i termer og guitar riff's alene. De formår at levere et bredt udvalg af genre, stilarter, fortællinger og innovative toner og UDEN at miste dem selv i processen. Hvis jeg kunne forklare hvad jeg elsker ved dem ville de ikke længere være ubeskrivelige, så det vil jeg ikke engang prøve på! De formår blot at lave musik som musik i sandhed skal laves :)

- Min personlige mening naturligvis ;)
Jeg er ny på dette forum og selvom jeg måske ikke kender så meget til det japanske elsker jeg det alligevel! Håber jeg vil blive taget godt imod <3
FreakNation

Indlægaf KanojoForVisual » 10. apr 2011, 14:32

Ligesom så mange andre er jeg fuldstændig vild med the GazettE, (kan ikke vente til deres nye singel udkommer!!!) så det må være mit ynglings band for tiden. Ellers er jeg også helt bidt af Nightmare, da det var igennem dem, at jeg lærte om Jrock og Visual Kei. (Death Note introen)

Så er der selvfølgelig også alle de andre som er blevet nævnt: Abingdon Boys School, Coldrain, D, D'espairsRay, L'Arc〜en〜Ciel, Lolita 23Q, Moi Dox Mois, ScReW, SiD, SuG, Defspiral, X Japan osv.

Men ynglings sanger/solist er og bliver Gackt. Lige fra jeg hørte Redemption for første gang blev jeg solgt. Selvom jeg måske kun kan li' halvdelen af hans sange (er mest til hans rock sange), kan jeg alrdig få nok af hans stemme. Og så ser han jo godt ud oven i købet<3

FreakNation, jeg er også selv ny og det vigtiste er ikke hvor lang tid man har lyttet til noget, bare man elsker det!!!
Du er ihvert fald taget godt imod af mig!
KanojoForVisual

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Lemon- » 10. apr 2011, 16:44

SHINee, U-KISS og Infinite er mine ynglings >w< Men jeg har en masse andet som jeg også elsker, fx. Miss A, Super Junior, B.A.P, 2ne1 og an maaaaasse andet k-pop 8D Derudover elsker jeg også GACKT og Malice Mizer :D

EDIT: Jeg har ændret det hele ^^
Senest rettet af Lemon- 17. feb 2012, 14:03, rettet i alt 1 gang.
Lemon-

Geografisk sted: København

Indlægaf Full-Metal-Cupcake » 12. apr 2011, 19:04

Yay elsker musik!!!
Bands: Buono og T.M. Revolution <3
Sanger: Kanon Wakeshima ^^
Full-Metal-Cupcake

Indlægaf Moonloli » 12. apr 2011, 22:29

Well, af asiatiske musikere, er det Perfume :3
- Det er så også noget af det eneste asiatiske musik jeg kan lide ^w^
Cocoa & Cupcakes ~
Moonloli

Indlægaf Lemon- » 12. apr 2011, 22:38

Amy skrev:Yay elsker musik!!!

Elsker også T.M. Revolution og Kanon Wakeshima ^w^'
Lemon-

Geografisk sted: København

Indlægaf Full-Metal-Cupcake » 1. maj 2011, 08:26

Lemon- skrev:
Amy skrev:Yay elsker musik!!!

Elsker også T.M. Revolution og Kanon Wakeshima ^w^'

Fedt nok :mrgreen:
T.M Revolution har også et andet band som vist nok hedder Abingdon boys, men dem ved jeg faktisk intet om, så der kan jeg vist ikke sige mere :D
Full-Metal-Cupcake

Indlægaf Aiji » 1. maj 2011, 19:55

Mit yndlings band er LM.C <3 Jeg har været en fan af dem siden jeg var ....10 eller 11 år :) AIJI ER LOVELY<3.
"I love the smell of Europe in the morning!"

~Let's share our shame!~
Brugeravatar
Aiji

Indlægaf SofieChan » 2. maj 2011, 19:41

Mit yndlings band er helt klart An Cafe xD
Jeg har været fan af dem siden jeg var 9 år (i 2008) så jeg er mest fan af det nye An Cafe hoho~ ^^'' ( Takuya og Yuuki er da også så lovely D: )
Men jeg hører også mange andre bands som f. eks: the GazettE, ViViD, Versailles osv.

Min yndlings sanger er vist Piko/Pico 8D Jeg elsker at han kan synge både som en dreng og en pige. Selvom han er en dreng foretrækker jeg dog hans pigestemme ^_^
Billede
Takuya~
SofieChan

Geografisk sted: Haderslev..

ForegåendeNæste

Tilbage til J-Music