Yndlings band/sanger

Post om japansk musik

Yndlings band/sanger

Indlægaf Zarsu » 7. jan 2007, 15:03

Som titlen siger: Hvilket band er jeres yndlings? Hvilken sanger er jeres yndlings? Og hvorfor? ^^

Mit asiatiske yndlingsband har været Dir en Grey lige siden jeg lærte hvad asiatisk musik var, tilbage da jeg var ca. 13 år :3
Jeg kan vildt godt lide deres lyd; de har lavet musik til alle slags humører.
Jeg ejer 6 af deres albums og har endda været så heldig at være til koncert med dem ^^

Ellers er nogle af mine andre asiatiske favorit bands D'espairsRay, X-Japan, Soroban, Malice Mizer og 12012.

Min asiatiske yndlings sanger er Miyavi. Jeg har kunnet lide ham lige siden han rigtig begyndt at få gang i sin solo karriere, tilbage i 2003. Det har været fedt at høre den måde han musikalsk har udviklet sig på!
Dog kan jeg bedst lide hans to første albums, jeg synes ikke hans nye musik er nær så godt T.T
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Yndlings band/sanger

Indlægaf AdminA » 7. jan 2007, 15:27

Jeg har mange xD Men mit, til alle tider, ynglingsband må være Malice Mizer~ Jeg elskede dem fra første gang jeg hørte dem, for omkring 2 år siden(det var også der jeg sådan fandt ud af at der var andet end amine themes). Det første nummer jeg hørte fra dem var Kyomu no Chuu de no Yuugi Dais, som er fra Bara no Konrei. Godt nok er det kun et musik nummer, uden sang, men jeg var helt vild med det og ledte efter mere med dem. Og så da jeg hørte gackts stemme var jeg helt solgt xD
Jeg holder meget af de toner og temaer de har kørt~ Jeg kan meget godt lide at de har lavet så forskellige numre.

Ellers er jeg oss helt vild med Moi Dix Mois, X-Japan, Antic Cafe, the GazettE osv.

Min ynglings sanger må også være Miyavi. Kan godt lide at hans hyperaktivitet kommer ud i musikken, så man kun kan blive i godt humør af at høre det xD Og så laver han jo nogle utrolig smukke numre~
AdminA

Yndlings band/sanger

Indlægaf akatsuki » 7. jan 2007, 18:06

Den trænger til at blive rettet xD

D'espairsRay =D <3
Senest rettet af akatsuki 8. sep 2008, 18:25, rettet i alt 1 gang.
I don't have a heart
I can't feel pain
Just laugh, Just Laugh, Just Laugh
Please stop your tears now..
Brugeravatar
akatsuki

Yndlings band/sanger

Indlægaf candy » 7. jan 2007, 21:47

Jeg er fuldstændig bidt af Arashi *især Matsumoto Jun*... Har været fan af dem siden jeg så Matsumoto Jun i Drama serien/Live action'en: Gokusen, som jeg så online i 2003! Var fuldstændig bidt af den, og har siden set ham i stort set alle hans (dog nyere) film/serier!
Lidt senere blev jeg vild med "hans" band: Arashi... og har været fan i 3 år snart! xD

Matsumoto-Kun i "Gokusen":
Billede

Udover dét.. hmm... der er så mange... men for at nævne et par stykker:
-KOTOKO
-X-Japan
-Gazette
-Dir en Grey
-Kamikaze Boys
-KAT-Tun
-Antique Cafe
osv xD
Senest rettet af candy 7. jan 2007, 21:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
candy

Geografisk sted: in my own dream-world

Yndlings band/sanger

Indlægaf Trinsht » 8. jan 2007, 12:27

Um ja.. Jeg er helt væk i L'Arc~En~Ciel, Hyde, og Do As Infinity.. ^__^
Ellers kan jeg også godt lide, Move, Fairy Fore, Asian Kung-Fu Generation, Malice Mizer og andre diverse bands!
Brugeravatar
Trinsht

Geografisk sted: Koege

Yndlings band/sanger

Indlægaf annad » 8. jan 2007, 15:33

Mit yndlings band er Dir en grey!
Jeg var vild med dem efter jeg købte min første japanske cd med dem for snart et og et halvt år siden~ :3
Det startede især som en trods mod min far da han... ikke kunne lide dem og nærmest svinede dem til! (han havde noget imod at hans dengang 11 årige datter hørte deres skrækkelige sangtekster..... på japansk) siden har de bare været der for mig XD;

min yndlings sanger er Miyavi! Jeg er gået lidt i stå med at høre ham lige for øjeblikket i guess D:
Men han er bare en dejlig person som laver godt musik!
og er fantastisk på Guitar. Han var den der åbnede J-rockens verden for mig 8D

og så høre jeg bare en masse andre japanske bands XD
Brugeravatar
annad

Yndlings band/sanger

Indlægaf Mikan » 14. jan 2007, 19:18

yay! Musik!! ^______^

Mit favorit-band er nok... alice nine.... (efter lidt overvejelse)
Men min top 3 er nok alice nine, antic cafe og gazette (jeg ved godt de hedder the GazettE nu, men det gjorde de altså ikke dengang jeg stiftede bekendtskab med dem :S)

Men jeg er vild med så mange forskellige bands!!
Bl.a Dir en grey, DéspairsRay, Baroque, Kra, Miyavi, screw, 12012, Ayabie, heart, D, Givuss (love love love :-*), Plastic Tree, SID .. bare for at nævne dem jeg hører mest :o

Jeg har været til Dir en grey koncert, DéspairsRay koncert og glæder mig ufatteligt meget til d. 30 marts hvor jeg skal til Alice nine. koncert!! Bliver en kæmpe oplevelse!!
Brugeravatar
Mikan

Geografisk sted: KBH

Yndlings band/sanger

Indlægaf akatsuki » 15. jan 2007, 23:27

arisu - Hvor skal du til Alice Nine koncert henne?! Ö
I don't have a heart
I can't feel pain
Just laugh, Just Laugh, Just Laugh
Please stop your tears now..
Brugeravatar
akatsuki

Yndlings band/sanger

Indlægaf Mikan » 16. jan 2007, 11:53

arisu - Hvor skal du til Alice Nine koncert henne?! Ö

I Niigata (Japan)

Desværre ikke her i Europa... Men det kan vel ikke vare såååå længe før de beslutter sig for at komme til Tyskland eller noget o_Ô man ved aldrig... :P jeg mener, gazette var her sidste sommer, mon ikke alice nine kommer inden for de næste par år ^___^
Brugeravatar
Mikan

Geografisk sted: KBH

Yndlings band/sanger

Indlægaf Yuna » 16. jan 2007, 12:21

Arisu > det lyder enomt godt :3

Mine ynglings bands.. hmm.. Gackt, Alice Nine, An Café, DéspairsRay, Penicillin, GazetteE og Malice Mizer *oki, det var for mange*
Ynglingsstemme.. der kan jeg ikke beslutte imellem Hakuei (penicillin), Gackt eller Shou (Alice Nine)
Blog: Sky High Heels

Formspring: Yuna1699
Brugeravatar
Yuna

Geografisk sted: Aalborg

Næste

Tilbage til J-Music