I recommend

Post om japansk musik

Re: I recommend

Indlægaf Sugarycarnival » 24. jun 2010, 18:28

Karneval: Du kunne måske godt have fundet et billede af det "nye" v(NEU) og en af deres "nye" sange ^^
Brugeravatar
Sugarycarnival

Geografisk sted: Hørning-Århus.

Indlægaf Sugarycarnival » 24. jun 2010, 18:45

The Candy Spooky Theater:
Billede
Fra højre til venstre: Peggy Giggles (Bass guitar) Jack Spooky (Vocal) Zull (ex. Guitar. Nu skiftet ud med Kal Bone Jr.)
Jack Spooky har en... spooky stemme og musikken gør den ikke mindre spooky~
Musikken er lidt elektronisk, men ikke på "tecno-måden". Musikken lyder som noget taget ud fra en gyder film.

Takuya Angel:
Billede
Designeren bag mærket Takuya Angel. Laver elektronisk musik som minder om SiSeN's

DOG in THE parallel world orchestra
Billede
I kort form; OHP
Oshare kei band. De har ingen trommeslager. Musikken er glad.
Brugeravatar
Sugarycarnival

Indlægaf Docile » 24. jun 2010, 18:49

ルキ 透 skrev:Karneval: Du kunne måske godt have fundet et billede af det "nye" v(NEU) og en af deres "nye" sange ^^

Er en ret ny fan af dem og jeg ved ikke så meget om dem endnu så jeg vidste faktisk ikke en gang at der var en nyer version af gruppen xD O_o
Brugeravatar
Docile

Geografisk sted: Sjælland - Helsingør Kommune

Indlægaf Sugarycarnival » 24. jun 2010, 19:03

Karneval skrev:
ルキ 透 skrev:Karneval: Du kunne måske godt have fundet et billede af det "nye" v(NEU) og en af deres "nye" sange ^^

Er en ret ny fan af dem og jeg ved ikke så meget om dem endnu så jeg vidste faktisk ikke en gang at der var en nyer version af gruppen xD O_o

Så er det godt at jeg er her : D Lol XD
Well, Nono (2. Højre)(Ex. Guitar) og Jun (2. Venstre) (Ex Vocal) er ikke med mere. Der er kommet 3 nye~ 2 på guitar og en sanger. Og den ene guitarrist har pink har >>
Well, og Nono er med i Dragon Wapppppper og hedder ViVi og ser HELT anderledes ud, med baggy bukser, brunt hår og skræt pandehår XD
Og Jun blev vidst syg.

Det "nye" v(NEU)
Billede
Brugeravatar
Sugarycarnival

Indlægaf Docile » 24. jun 2010, 19:53

ルキ 透 skrev:
Karneval skrev:

Well, Nono (2. Højre)(Ex. Guitar) og Jun (2. Venstre) (Ex Vocal) er ikke med mere. Der er kommet 3 nye~ 2 på guitar og en sanger. Og den ene guitarrist har pink har >>
Well, og Nono er med i Dragon Wapppppper og hedder ViVi og ser HELT anderledes ud, med baggy bukser, brunt hår og skræt pandehår XD
Og Jun blev vidst syg.

Det "nye" v(NEU)
http://1.bp.blogspot.com/_iGQWZRR4FTs/Sm3_LLQ1vXI/AAAAAAAACMg/6WDuB5kf8ss/s400/v+neu+2009.jpg

Orv tusind tak! :'D
-Men nej hvor trist, synes ellers vocalisten var rigtig god D': Men jeg synes godt nok det var lidt mystisk at der var en lyshåret ligepludslig på nogen af billederne (-_-')
Men tak for opdateringen på bandet! ;'D <3
Brugeravatar
Docile

Indlægaf Sugarycarnival » 24. jun 2010, 20:27

Karneval skrev:
ルキ 透 skrev:
Karneval skrev:

Og Jun blev vidst syg.

Det "nye" v(NEU)
http://1.bp.blogspot.com/_iGQWZRR4FTs/Sm3_LLQ1vXI/AAAAAAAACMg/6WDuB5kf8ss/s400/v+neu+2009.jpg

Orv tusind tak! :'D
-Men nej hvor trist, synes ellers vocalisten var rigtig god D': Men jeg synes godt nok det var lidt mystisk at der var en lyshåret ligepludslig på nogen af billederne (-_-')
Men tak for opdateringen på bandet! ;'D <3

Jun var også rigtigt god~ Men han skulle jo ikke fortsætte hvis at han var syg ^__~
Måske er han med i et nyt band~ Jeg vil lige tjekke ^^
Np
Brugeravatar
Sugarycarnival

Indlægaf Docile » 24. jun 2010, 21:48

Jun var også rigtigt god~ Men han skulle jo ikke fortsætte hvis at han var syg ^__~
Np

Ja nemlig >w< Dejligt vis han er blevet rask igen og med i et nyt band! Ville jeg gerne tjekke ud vis du finder noget ;'D <3
Brugeravatar
Docile

Indlægaf Sugarycarnival » 24. jun 2010, 22:23

Karneval skrev:
Np

Ja nemlig >w< Dejligt vis han er blevet rask igen og med i et nyt band! Ville jeg gerne tjekke ud vis du finder noget ;'D <3

Jeg skal nok kontakte dig, hvis at jeg finder ud af noget ^^
Brugeravatar
Sugarycarnival

Indlægaf Docile » 24. jun 2010, 22:55

TAK! <3 ^o~
Brugeravatar
Docile

Indlægaf mab » 26. jun 2010, 13:49

ルキ 透 skrev:The Candy Spooky Theater:
Fra højre til venstre: Peggy Giggles (Bass guitar) Jack Spooky (Vocal) Zull (ex. Guitar. Nu skiftet ud med Kal Bone Jr.)
Jack Spooky har en... spooky stemme og musikken gør den ikke mindre spooky~
Musikken er lidt elektronisk, men ikke på "tecno-måden". Musikken lyder som noget taget ud fra en gyder film.

Købte deres cd fornylig :D
Elsker Devilish Kidnapper og Merry go round
Brugeravatar
mab

ForegåendeNæste

Tilbage til J-Music