Miku (Ex An Cafe) I nyt band

Post om japansk musik

Miku (Ex An Cafe) I nyt band

Indlægaf Sugarycarnival » 8. jun 2010, 17:10

Så må jeg igen være en af dem med dårlige nyheder~

Miku som har været forsanger i Oshare-Kei bandet An Cafe i næsten 7 år er nu imens deres langvarie pause er igang begyndt i et nyt band kaldt Lc5
Kanon (bas) er samtidig med i projectet Pinky Distortion som på en måde er en kopi af An Cafe som manga figurer.

Jeg ved ikke om Lc5 er permenent eller kun i en periode.
Brugeravatar
Sugarycarnival

Geografisk sted: Hørning-Århus.

Re: Miku (Ex An Cafe) I nyt band

Indlægaf SakiAnime » 14. aug 2011, 14:57

Altså jeg hørte utrolig meget An cafe, da de eksiterede. Og så stoppede jeg med at høre J-rock da de stoppede med at spille. (depression )':) og begyndte at hører K-pop(x'3) Så hørte jeg k-pop indtil for ikke særlig længe siden hvor jeg fandt Lc5. ^^ og nu hører jeg både J-rock og K-pop(men what ever), men Miku har forandret sig en del siden an cafe splitede op. Han virker meget mere kedelig i sine sange Lc5... D'x Jeg syntes der var mere cuteness over ham i An Cafe. XD Self. er Lc5 ikke kedelige men de er bare lidt kedligere. For at være ærlig savner jeg an cafe. D'x Meget. D'x Men det er min mening. ^_^
Brugeravatar
SakiAnime

Geografisk sted: Århus S

Re: Miku (Ex An Cafe) I nyt band

Indlægaf SAYA » 17. feb 2012, 02:55

Hmm, gammelt emne, men stadig

- At Miku har startet LC5 betyder ikke, at AnCafe er fortid :-) Til deres last live sagde de "Vi ses i 20XX", og deres officielle hjemmeside siger stadig, de er på pause. Der bliver også jævnligt opdateret om deres forskellige aktiviteter på hjemmesiden. På Twitter kan man også se, at de stadig har kontakt (eksempelvis tager de ud og karaoker sammen). Miku havde så vidt jeg forstod en depression, Kanon ville gerne prøve nogle andre ting (eks. kanonxkanon), men AnCafe er ikke officielt disbanded :) Cafekkos må bare være tålmodige!
Brugeravatar
SAYA

Geografisk sted: Århus

Tilbage til J-Music