Din top3 mangaka?

Post om anime og manga

Din top3 mangaka?

Indlægaf feli » 23. apr 2008, 22:39

2. Rumiko Takahashi -fordi hun har lavet serien Ranma ½ jeg er helt vild med, og også et par andre jeg er helt skudt i :'3
1. Ai Yazawa, fordi hun har lavet de serier jeg er skudt i!

Fordi jeg ikke kunne bestemme mig til en 3'er.. ^^;
Brugeravatar
feli

Geografisk sted: Slagelse

Din top3 mangaka?

Indlægaf Trinsht » 24. apr 2008, 09:17

1. Junji Ito (Uzumaki/Tomie/Gyo bl.a) - Hans tegnestil og fantasi er genial. Han laver meget makabre mangaer, som indeholder bl.a en del guro. ;3 Og hans historier er også bare geniale.

2. Kazuya Minekura (Saiyuki/Bus Gamer/Wild Adapter bl.a) - Hendes tegnestil er bare *drool*. Har altid været helt vild med den!

3. Leiji Matsumoto (Galaxy Express 999/Captain Harlock bl.a) - Voksede op med Galaxy Express 999 som min yndlingsanime, og den er stadig en af mine favoritter idag.. Selvom det mest er hans anime-serier jeg koncentrerer mig om er jeg sikker på hans mangaer er ligeså gode. :3
Tegnestilen er dog ikke den bedste, men det er så noget man må acceptere.
Brugeravatar
Trinsht

Geografisk sted: Koege

Din top3 mangaka?

Indlægaf Naitosukai » 27. apr 2008, 01:01

3. Masashi Kishimoto (I guess, you don't need a presentation xD), som har skrevet/tegner/fundet på (xD) Naruto ofc x3. Det er ikke så meget fordi, jeg elsker manga'en, men mere fordi, at han har kæmpet for, at nå sin drøm n.n Og så synes jeg selvfølgelig han har en mega fed stil!

2. Akimine Kamijyo, som har tegnet Samurai Deeper Kyo. Det var den første mangaserie, jeg begyndte, at følge med i, så derfor betyder han meget for mig. Jeg elsker hans humor, og han er god til, at tegne bishies o^w^o

1. CLAMP (selvom det er flere mangaka'er D:) Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg virkelig elsker CLAMP's manga'er, også selvom det er meget "barnligt" og piget x3. Deres historier er virkelig søde, og Chobits er min yndlings <3 Åhh, Chobits xD Lol <3
Brugeravatar
Naitosukai

Geografisk sted: in zeh shadows >:3

Re: Din top3 mangaka?

Indlægaf ryuichi » 21. okt 2009, 22:45

Den er jo syg ond xD

CLAMP!: Jah jeg ved det xD
de er flere men derfor elsker jeg stadig deres historier og deres tegne måde :'D
de er ikek lle ens men man kan se det er den samme der tegner alle historierne alligevel xD

Miki Kiritani: Hun har laver missle happy og mange andre :'D Støtte på hende i det tyske blad Daisuki i 7 klasse og har elsket hendes stil lige side xD
Har ville tegne som hende længe :'3

Takashi Kazuki: ham der har tegnet yugioh xD Jah jeg lyder som en freak,
men elsker den måde han tegner på og han formå at gøre hver enkel tegning detaljeret :'D
har været fan af ham længe så det kan jeg ikke lave om på xD
PAS PÅ! Salat hovede ninjaen fra Burger king is here =w=
Brugeravatar
ryuichi

Geografisk sted: Sjælland, Solrød Str.

Indlægaf Miku » 21. okt 2009, 23:34

1. Mishima Kazuhiko elsker hendes tegne måde. hun laver yaoi mangaer og har altid nogen søde og sjove historier x3 vil helt klart sige i burde læse love neko !
2. Shinjo Mayu [sex=love, AI WO UTAU YORI ORE NI OBORERO!, Ai ore!]
3. kang won kim sorry men hun laver manhwa. hun har lavet I.N.V.U mega sjov og sød historie !
Can you hear me scream in the silent night
Brugeravatar
Miku

Geografisk sted: somewhere in my dreams ~

Indlægaf souldoll » 31. dec 2009, 04:05

1: Toboso Yana (Kuroshitsuji, RustBlaster og Glamorous Lip) Elsker bare tegnestilen, de mange detaljer og den fantastiske historie som følger med ^3^

2: Kousaka Tohru (Okane Ga Nai) Såååå smuk tegnestil, og elsker det gothic lolita/visual kei tøj han tegner, og så er historien oss' lidt kawaii ^3^

3: Hirotaka Kisaragi (Blood+ City of the Nightwalkers, Brother x Brother, Keep Out, Innocent_Bird og en del flere) Igen, igen en helt fantastissk flot tegnestil, meget af hans arbejde er shonen ai og yaoi men stadig vildt flot.
Brugeravatar
souldoll

Geografisk sted: Støvring

Indlægaf LooneyLolita » 31. dec 2009, 11:06

Min nye liste:

1.Hiromu Arakawa (Full metal alchemist) Hun er altså så F**king sej!! Hun er bevis på at kvinder kan lave fede shonens! Hendes tegnestil er fab! Hendes humor er fantastik. Jeg holder af hver hendes characthers! Hendes Historier er AWESOME og som rører mig dybt! + Kærligheden har hun styr på i hendes mangaer! Hun er mit forbillede inde for Mangakas!

2.Natsuki Takaya (Fruit Basket,Hoshi wa Utau & en masse oneshots) Hun er osse en fantastik mangaka. Hun laver historier som rører mig dybt. Humor+ Characther+ (osse mit forbilled)

3.Masashi Kishimoto (Naruto) Nu hvor Naruto er en af min fav Manga, må han med. Han kan lave en super fed historie, som andre ikke har tænkt. Dog er han ikke særlig god til at udtrykke kvinder i hans mangaer. :/
Rumiko Takahashi (Ranma ½,Inuyasha,Rin-ne​) Hun er altså osse F**king sej! Hun er osse nået mega langt!
Brugeravatar
LooneyLolita

Geografisk sted: Malmø

Foregående

Tilbage til Anime/Manga