Din top3 mangaka?

Post om anime og manga

Din top3 mangaka?

Indlægaf mashimero » 21. apr 2008, 18:12

Ja, som overskriften siger; Din top3 af dine favorit mangaka (manga tegnere/creators) :3
(men hvis du har nogen flere kan du sagtens putte dem ind under 1,2,3 ;3 )

Personligt kan jeg lide de fleste mangaka kreationer men mine to favorit mangaka'er må være:

1.Motomi Kyousuke (forfatter/tegner af Beast Master <3 )

2.Matsuri Hino (Vampire Knight, Meru Puri ect.ect.) & Aya Kanno der har lavet Soul Rescue må også ende med at klemme sig ind her, selvom det er top3 xD;;

3. Yuu Watase (bl.a. lavet Fushigi Yugi; Genbu Kaiden, Zettai Kareshi/Absolute Boyfriend, Imadoki ect.ect.ect) & Arina Tanemura (Lavet: Full Moon o Sagashite/Searching for the fullmoon , Shinshi Doumei Kurosu/The gentlemen's alliance Cross)

Senest rettet af mashimero 21. apr 2008, 18:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
mashimero

Geografisk sted: ~Bunny Land~

Din top3 mangaka?

Indlægaf piratkaptajn » 21. apr 2008, 19:00

XD ej den er måske lidt pinlig den her...

1. Akira Toriyama. (Dragonball/Z/GT, DR. Slump, kajika, Cowa!, Sand land og Neko Majin + hjulpet emd One Piece x'3)
Og Yuki Shimizu (Love mode x'3 yndlings yaoi mangaserie)

2. Yoshiaki Kawajiri (Ninja scroll x'3 - deltaget i så mange anime projekter at jeg ikke vil skrive dem her! ex: Card Captor Sakura, vampire Hunter D og X osv osv)

3. Oh! great [det kaldes han] (lavet: Air Gear, majin devil og tenjho Tenge)
Make some free love instead of expensive war
Brugeravatar
piratkaptajn

Geografisk sted: Danmark - østjylland

Din top3 mangaka?

Indlægaf AdminA » 21. apr 2008, 20:05

Jeg har egentlig rigtig mange mangakaer som jeg er helt vilde med, men nu skriver jeg så kun de tre på, som jeg er absolut vildest med! xD

1. Kaori Yuki, har lavet bl.a. Angel Sanctuary, Godchild og Ludwig Revolution. Siden jeg var 12-13 år har hun været min ynglings tegner <3 Jeg læste Godchild i et fransk blad engang jeg var på ferie da jeg var 12 år, og jeg var bare solgt med det samme! Og siden da har jeg elsket hende <3

2. Kouyu Shurei, har lavet Alichino. Fantastisk tegnestil! Der var jeg også bare solg med det samme :3

3. Ai Yazawa Har lavet bl.a. NANA og Paradise Kiss. Jeg er helt vild med hendes måde at tegne på~ Så personlig og fantastisk <3
AdminA

Din top3 mangaka?

Indlægaf natsu » 21. apr 2008, 20:59

1. Matsuri Hino[Vampire Knight, MeruPuri, Captive Heart, WANTED]
2. Arina Tanemura[Full Moon wo Sagashite, Kamikaze Kaitou Jeanne, The Gentlemen's Alliance Cross, ION]
3. Motomi Kyousuke[Beast Master]

der er så mange gode mangaka'er x_____x
Senest rettet af natsu 21. apr 2008, 21:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
natsu

Geografisk sted: København, Danmark

Din top3 mangaka?

Indlægaf mashimero » 22. apr 2008, 04:55

Natsu- OMG XD Du har jo de samme som jeg 8'3
Brugeravatar
mashimero

Geografisk sted: ~Bunny Land~

Din top3 mangaka?

Indlægaf LooneyLolita » 22. apr 2008, 07:03

3. Yuu Watase ( alice 17th, Imadoki, ayashi no ceres & Zettai Kareshi) En af mine ældre fav. Elsker hendes historie og hendes nyere tegninger. Selvom en del af hendes historie ikke ender helt godt D´:

2. Kayono (Ah! Itoshi no Caramel Boy,B-Men Kazoku,Lovenista,Otoko Hime to Mahou no Lamp,Princess Hanaka,Princess Paffy and the 40 Thieves,Rei Kai Bi Dan,Royal Seventeen,Shinobi no Onna & Shura to Otome) Begrund hun tegner så GODT! og elsker hendes pervy tegninger! Og hendes underlig kærlighed historier!

1. Masashi Kishimoto (naruto) Begrund jeg elsker hans tegnemåde og hans ider <3 kan ikke få nok af hans tegninger :´) også laver han nogle af de hottets fyre! : D

Brugeravatar
LooneyLolita

Geografisk sted: Malmø

Din top3 mangaka?

Indlægaf Zarsu » 22. apr 2008, 09:54

3. Arina Tanemura - Jeg elsker hendes tøsede tegnestil. Hvis der er nogen, der kan tegne sukkershoujo, så er det da hende 83

2. Kazuya Minekura - Hendes stil er så genial! Den er så rå og alligevel lækker. Og så formår hun at gøre alle hendes mandlige karakterer lækre, uafhængig af deres personlighed :b

Ai Yazawa - Jeg elsker den måde hendes stil har udviklet sig på igennem årenene, og at man stadig kan se at hendes stil udvikler sig! Hendes tegninger er så simple, og alligevel så detajleret. Det er bare guf for mine øjne ^^
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Din top3 mangaka?

Indlægaf SAYA » 22. apr 2008, 12:34

1. Daisuke Moriyama (Chrno Crusade og World Embryo) - fordi han laver fantastiske historier, tegner meget personligt og har styr på alle detaljer lige fra baggrund til figur.

2. Yun Kouga (bla. Loveless, Earthian, Chôjû Densetsu Gestalt og Bite Me) - fordi hendes tegnestil er simpelthen fantastisk og har udviklet sig så meget. Hun har gennemførte karakterer og historier, og hendes verdner er spændende og meget levende.

3. Nobuhiro Watsuki (bla. Rurouni Kenshin og Buso Renkin) - han kan lave de vildeste kampscener! Han bruger alle mangaens midler til fulde, han laver historier der vil noget (Rurouni Kenshin blev endda kopieret) og han har en fantastisk humor.
Senest rettet af SAYA 22. apr 2008, 12:36, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
SAYA

Geografisk sted: Århus

Din top3 mangaka?

Indlægaf natsu » 22. apr 2008, 15:01

mashimero skrev:Natsu- OMG XD Du har jo de samme som jeg 8'3

Næsten! Men der stadig så mange gode, at det er så svært at vælge! >_> *håber at det er okay at jeg svarer*
Brugeravatar
natsu

Geografisk sted: København, Danmark

Din top3 mangaka?

Indlægaf maosho » 22. apr 2008, 15:38

PT ser den sådan ud:

3. Kaho miyasaka- Hun har et utroligt talent for perspektivtegning :o og historie fortælling X3

2. Arina Tanemura- Ikke alle hendes historier siger mig altid det store, men hendes streg er fantastisk, hun forstår at svinge en pensel og så er alt det hun laver så fyldt med personlighed at jeg knap nok forstår det ^^;

1.Ai Yazawa- Ingen tvivl! Hun er så dygtig jeg ikke kan holde det ud, hendes fortællersans og karakterer er guld hver ingen tvivl om det!!! Også forstår hun at fange en læser!! :3
plus at hun er en fantastisk mangaka <3
Senest rettet af maosho 22. apr 2008, 15:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
maosho

Næste

Tilbage til Anime/Manga