Soul Evans fra Soul Eater wig? D:

Post alt om cosplay

Soul Evans fra Soul Eater wig? D:

Indlægaf Moster Maria » 13. maj 2012, 00:29

Hej ^3^
Jeg vil rigtig gerne crossplaye Soul Evans fra Soul Eater, og har så fundet mit cosplay, som der desværre nok kommer told på..

MEN - jeg har besluttet mig for at købe wiggen indenfor Europa eller Danmark så jeg undgår told osv. Jeg har så fundet denne her;
http://cos2cos.dk/product.php?id_product=73

Men kan den godt bruges som en Soul Eater wig? Og jeg ved ikke om jeg kan finde ud af at style den ordenligt, er lidt bange for at komme til at ødelægge den totalt ved at komme voks i. XD Nogle råd mht. det? ><

Arigatou :DD

~ edit - er jeg en mega ond og dum cosplayer hvis ikke jeg har hans sko? kan kun finde nogle i herre størrelser, og tror ikke jeg har råd anyways <__<'~
Moster Maria

Re: Soul Evans fra Soul Eater wig? D:

Indlægaf PrinceNaru » 13. maj 2012, 09:15

Jeg vil fraråde dig at komme voks i hele wiggen! Kun i spidserne.
Og ellers skal du bruge hårspray der hedder Got2Be, det er helt fantastisk og holder håret oppe perfekt!

Og nej, du er ikke en dum cosplayer hvis du ikke har hans sko. Det ser selvfølgelig altid bedst ud hvis man også har sko der ligner. Men du kan bare tage et par neutrale sko på!
Eller også har jeg før syet et "omslag" til mine sko, for at skoene skulle ligne karakterens
Brugeravatar
PrinceNaru

Geografisk sted: Fyn

Re: Soul Evans fra Soul Eater wig? D:

Indlægaf Moster Maria » 13. maj 2012, 18:40

PrinceNaru skrev:Jeg vil fraråde dig at komme voks i hele wiggen! Kun i spidserne.
Og ellers skal du bruge hårspray der hedder Got2Be, det er helt fantastisk og holder håret oppe perfekt!

Og nej, du er ikke en dum cosplayer hvis du ikke har hans sko. Det ser selvfølgelig altid bedst ud hvis man også har sko der ligner. Men du kan bare tage et par neutrale sko på!
Eller også har jeg før syet et "omslag" til mine sko, for at skoene skulle ligne karakterens

Mange tak, det kan jeg helt klart bruge ^3^

Det med at sy et omslag overvejede jeg også lidt i starten, men er rigtig dårlig til at sy, så.. >^<
Moster Maria

Tilbage til Cosplay