Ganguro forsøg XD

Post om Gal/Gyaru hår og makeup

Ganguro forsøg XD

Indlægaf Shin-chan » 17. okt 2010, 13:01

Ja, okay :'D Lavede en Ganguro makeover på min veninde Nina >U< Hun hadede det lidt, så hun er ret grim på de fleste af billederne.. XD Eh ): Jaer, heeeeereee weeee gooooo ^_^

Billede
SPANK! me ♥
Brugeravatar
Shin-chan

Re: Ganguro forsøg XD

Indlægaf Shin-chan » 3. nov 2010, 20:08

Hallo :c
SPANK! me ♥
Brugeravatar
Shin-chan

Indlægaf MLFA » 3. nov 2010, 20:15

Shin-chan skrev:
Ja, okay :'D Lavede en Ganguro makeover på min veninde Nina >U< Hun hadede det lidt, så hun er ret grim på de fleste af billederne.. XD Eh ): Jaer, heeeeereee weeee gooooo ^_^

http://i53.tinypic.com/sfi8au.jpg

Synes det er en skam at hendes ansigt er fortrukket sådan :C Man kan ikke rigtigt se make-uppen ordentligt, og ville meget gerne have set noget hår også, så der var en rigtig god helhed :D
Brugeravatar
MLFA

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf pawky » 4. nov 2010, 16:14

Mere sort om øjnene og nogle falske vipper, også tror jeg det ville se godt ud c:
pawky

Geografisk sted: Århus.

Indlægaf Chuchu » 4. nov 2010, 18:20

Synes at det sorte om øjnene er blevet langt mere lysegråt end sort fordi det er så utydeligt. Måske har du påført det sorte før det hvide så det sorte er blevet dækket? Skal ikke rigtig kunne sige det (: derudover synes jeg at det hvide på læberne ser ud til at være meget sjusket påført da det danner lidt sin ejen form ovenpå. Og så som Pawky siger, nogle øjenvipper havde sikkert gjort en del - hvis ikke falske, så i det mindste bare noget mascara :)
Brugeravatar
Chuchu

Geografisk sted: Ishøj

Tilbage til Hår & Makeup