Gyaru forsøg - en slags tutorial [Opdateret med hår]

Post om Gal/Gyaru hår og makeup

Re: Gyaru forsøg - en slags tutorial [Opdateret med hår]

Indlægaf leechy » 11. dec 2009, 18:51

Stine: Slet ikke. Du forklare det vidst bedre end jeg XD Men du er jo også gyaru pro :P

Så er der opdateret med hår. Hvorvidt det er noget alle kan bruge.. I dunno. Men hey... endnu en casual frisure.
Brugeravatar
leechy

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Mousykins » 12. dec 2009, 00:50

Seriøst Lee.. Vill fra nu af altid tænke Abraham Lincoln når jeg ser dig DX...

Super fed Guide! Kan et sted ikke helt få ind i mit hovede til sidst at noget af håret ikke er dit eget xD

Total cute piuette til sidst X3
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf evil_diva » 12. dec 2009, 11:36

Tenna, nu er jeg nød til og spørge dig.
Den hestehale du laver, er det samme måde man også lave store puffede og krølled rottehaler til lolita stolen?
Og så lige for hurtigt at afslutte:
Du får det til at se latterligt nemt ud at ligge make-up og sætte hår, men gud hvor er du køn, selv uden make-up *envy*
Vil der komme flere af denne type tutorials, bare til lolita også?
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf leechy » 12. dec 2009, 11:45

Thanks, begge to ^_^

Popze: Jeg er ikke sikker på om det er netop sådan man laver dem, men jo, jeg vil tro at man kunne sagtens bruge samme type frisure til Lolita :3 De frisure de har i bladene ala. Angelic Pretty er netop extension i samme stil som den jeg bruger. Jeg husker at møde en ekspedient i Angelic Pretty's shop i Laforet som har den slags i håret, plus fake pandehår som bare var klipset fast. Så ja, det er den slags extensions, eller hår med iflettede extensions da der skal mere hår end der er på et normalt menneskehoved til at lave frisurerne så store og samtidig massive. Dem jeg bruger er faktisk nogle jeg engang købte i H&M. De har nogle igen i øjeblikket, men jeg har ikke tjekket om det er samme kvalitet.
Zarsu har opfordret mig til at lave en make-up tutorial til lolita, og det er noget jeg helt bestemt også har planlagt. Så den vil nok dukke op igen en gang i næste uge :3
Brugeravatar
leechy

Indlægaf piratkaptajn » 12. dec 2009, 16:32

jeg undrer mig meget over din måde at tage linser i og ud på : P
den ser ikke ud til at være nem, men den fungerer vel : P

btw. det hjælper også hvis man lige "lufter" vipperne lidt når de har fået limen på, så bliver den lidt mere sticky og nemmere at påføre uden de ryger af : )

men make-uppen er super flot!
og du ser så "ren" og smuk ud både før og efter make-uppen : O
også brynene bliver rigtig gode syns jeg !

please lav flere! : DD
Make some free love instead of expensive war
Brugeravatar
piratkaptajn

Geografisk sted: Danmark - østjylland

Indlægaf Mousykins » 12. dec 2009, 16:38

piratkaptajn skrev:jeg undrer mig meget over din måde at tage linser i og ud på : P
den ser ikke ud til at være nem, men den fungerer vel : P

LoL xD Det var den måde min optiker ville have jeg skulle gøre det da jeg havde linser.. Fandt hurtigt en nemmere løsning, synes ikke at have neglene ind mod øjnene var tiltalende xD

Synes det er sejt Lee kan xD
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Indlægaf leechy » 12. dec 2009, 16:57

Haha, hvis mine negle bliver bare en lille smule længere kan jeg heller ikke på den måde DX Så bliver det straks værre og måske en smule skadeligt (I dunno) for så bliver jeg nød til at "løfte" linsen af med kandten af min negl. På den "normale" måde kan jeg "nive" linsen af øjet uden at det går ud over nogen af delene.
Mht. at sætte dem i... normalt gør jeg det på en mere normal måde, men dem jeg bruger dér er ekstremt bløde og derfor skal jeg "glatte" dem ud på øjet for ellers flopper de bare af så snart jeg har placeret dem 3:<

Tak ^_^
Brugeravatar
leechy

Indlægaf piratkaptajn » 18. dec 2009, 17:27

Dorthe: ; P haha, jeg fik straks den nemme måde at sætte en linse i på fordi jeg var så bange for at røre mine øjne i starten haha : DD

tenna: haha nårh okay : P
det ser bare mystisk ud når man er vant til en nemmere måde at sætte linser i på hver dag : P haha.
Make some free love instead of expensive war
Brugeravatar
piratkaptajn

Geografisk sted: Danmark - østjylland

Foregående

Tilbage til Hår & Makeup