Gyaru forsøg - en slags tutorial [Opdateret med hår]

Post om Gal/Gyaru hår og makeup

Gyaru forsøg - en slags tutorial [Opdateret med hår]

Indlægaf leechy » 9. dec 2009, 23:25

Jeg regner med at smide mere herind, men her er min første DIY video.

Slutresultatet
Billede
Videoen http://www.youtube.com/watch?v=9vRCP8Xfeds
Jeg er på ingen måde pro, men sjovt var det nu.
Tøjet er slet ikke gyaru, men nu var det også kun hår og make-up jeg fokuserede på.

Og for shits n' giggles; En video hvor det heeeele bliver fjernet igen. I høj fart
http://www.youtube.com/watch?v=3fVI9CTWefo

Hvad synes I? Kan det bruges til noget?

----------------------------------------------------
Kaskade hestehale med fransk fletning (og brug af fake hår)
http://www.youtube.com/watch?v=q4eqRrG9Idk
Brugeravatar
leechy

Geografisk sted: Roskilde

Re: Mine gyaru forsøg

Indlægaf Lovelylegs » 10. dec 2009, 00:22

Hvor er du smuk! @.@
Jeg er vild med dit hår og din make up. det ser virkeligt godt ud!
( totalt mangel på et eller andet brugbart )
Brugeravatar
Lovelylegs

Geografisk sted: Århus

Indlægaf bruger » 10. dec 2009, 00:31

-
Senest rettet af bruger 7. okt 2012, 20:32, rettet i alt 1 gang.
bruger

Indlægaf stine♥ » 10. dec 2009, 09:36

woow, rigtig pænt! virkelig god til oneegyaru eller bare et mere hverdagslook.
virkelig nice, dit hår er rigtig dope! :D
Brugeravatar
stine♥

Geografisk sted: København

Indlægaf Zarsu » 10. dec 2009, 10:08

Dit hår sidder virkelig lækkert! Og det er snyd at du er så smuk uden makeup på!

Anyways, rigtig god guide! Kan godt lide du har forklaret alt! Din makeup er også blevet rigtig flot - jeg savner dog en smule mere eyeliner foroven. Ikke meget, bare en smule så det sorte bliver mere markeret. Ellers er makeup'en perfekt til fx hverdag og onee-gyaru, som det allerede er nævnt :3 Hvis makeuppen dog skal bruges til andre gyaru stile synes jeg du skal vælge et par øjenvipper der er endnu tykkere og tydeligere ^-^

Til en anden gang - du må meget gerne enten have kameraet tættere på dit ansigt eller lige gå tæt på kameraet hver gang du har gjort nogen vigtigt for makeuppen. Jeg synes nemlig det kan være lidt svært at se de små detaljer når du har den afstand fra kameraet, og det er virkelig en skam~

Btw jeg synes total meget du også skal lave makeup guides til lolita makeup *__* Du er så god til makeup og jeg savner inspiration 8D
Håber du kommer med flere makeup tutorials!!
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Mousykins » 10. dec 2009, 11:37

Ready for cover!

OMG det var vildt at se dig gøre det, synd batteriet døde undervejs xD Blev lidt forvirrende lige en overgang.
Du får det til at se så let ud D: *misunde misunde* og som Zarsu siger, det er snyd du er så køn uden makeup Dx!

Rigtig nice og god guide!

^^
Billede
Brugeravatar
Mousykins

Geografisk sted: Hobro, Denmark

Re: Gyaru forsøg - en slags tutorial

Indlægaf Ribu~ » 10. dec 2009, 19:58

Rigtig fint :3 du kommer hen over mange af de punkter, der helst skal være i en gal make. Men som de andre siger er det det ikke less is more, men more is more når det kommer til eyeliner. :p <3
I stedet for den brune shadow, ville jeg nok have brugt en sort for at blende eyelineren oven på øjet. Men jeg ved ikke om det er det rigtige at gøre - jeg kan ikke helt bedømme hvor mørk din brune er.

Som de andre siger er det en fin onee-make. Der er dog trends der både går i den mere afdæmpede og den mere dramatiske retning i Japan lige p.t., så jeg ville faktisk også sige at den kunne gå til et rokku og feminint outfit (dog med lidt mere sort).

Ud over det er jeg helt lost over at du tager mascara på FØR. Har du set det et sted?? Jeg tænker bare at fake lashes bliver ugenbrugelige efter man har budt dem det? o.o
Brugeravatar
Ribu~

Geografisk sted: Kbh ~

Indlægaf leechy » 10. dec 2009, 20:23

Thanks peops! For en gangs skyld var det brugbart at have så rodet hår som jeg har XD
Yup, jeg skal helt klart bruge mere sort næste gang (eller en mørkere brun) til at blende med, og så skal der helt klart skrues op for eyelineren XD Det er sjovt som man står og tænker "nøj hvor er der meget eyeliner" og når man så ser det færdige resultat, indser man at man kunne ha brugt meeeget mere.
Jeg gik meget efter et everyday look, og ville klart bruge mere pow og måske en farve til kontrast hvis det var aften/event make-up :3 Må se om jeg ikke kunne lave en mere med den type :3

Zarsu: Jeg skal helt klart have lavet et set-up hvor jeg kan lægge make-uppen tæt kameraet :3 Det hele bliver lidt svært at se når hastigheden på filmen samtidig er så stor >__<

Ribu: Jeg bruger faktisk mine vipper op til 6-8 gang før jeg smider dem ud, og bruger derfor altid mascara først, for mascara smadre vipperne ret kraftigt XD Og yes, det med at bruge mascara først er noget jeg har hørt/læst et eller andet sted (husker dog ikke hvor. Måske en tutorial til påføring af fake vipper).
Jeg renser mine vipper i et varmt vandbad med en smule sæbe i, så er det ret nemt at fjerne limen igen.
Brugeravatar
leechy

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf stine♥ » 10. dec 2009, 20:37

ribu: ang. det der fake lash dut.. jeg lægger altid mascara før OG efter. før for at få mere volumen, efter for at få de naturlige og fake til at "blende" mere sammen... Men vipperne kan kun bruges sådan 2-3 måske 4 gange hvis man er dygtig og renser dem haha :b
så jeg har et rimelig stort forbrug af lashes lol :D

kinda OT? :b sry
Brugeravatar
stine♥

Geografisk sted: København

Indlægaf Ribu~ » 11. dec 2009, 06:39

Haha ´kay :p jeg tænkte bare at mascaren klistrede til lashen, hehe ^---^ men all righty, now I know that 8D horhor
Brugeravatar
Ribu~

Geografisk sted: Kbh ~

Næste

Tilbage til Hår & Makeup